Gå til innhold

Hvordan traff du din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen skikkelig romantiske historier..? Eller noen morsomme kanskje?

Jeg og sambo gkk på samme høyskole, men hadde aldri pratet sammen. Ikke før skolen arrrangerte fest, og sambo tok mot til seg (rimelig beruset....) og tok kontakt. Jeg må innrømme at denne kvelden var også jeg rimelig på druen, så vi fant selvsagt tonen relativt kjapt. Da jeg skulle hjem senere samme natt, lokket sambo med at han skulle lage så fantastisk nattmat til meg om jeg bare ble med hjem til han. Jeg var ikke vond å be (man sier vel aldri neitakk til nattmat etter en fuktig kveld ute!) så vi dro hjem til ham. Jaggu sa jeg nattmat; han serverte meg en kald pølse i hånden, og et tilbud om å overnatte :P

Uansett så ble jeg der den natten, og da jeg våknet dagen etter kunne jeg faktsik ikke huske hvor jeg var eller hvem som lå ved siden av meg *flaut* Heldigvis var han litt mer gentlemann denne dagen, og løp ut og kjøpte rundstykker, roastbeaf, cola og sjokomelk (et MUST dagen derpå!) til meg, og vi ble liggende i sengen og prate til klokken var nærmere fem samme ettermiddag. Fra den dagen var vi uadskillelige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he... fin historie, minner faktisk litt om min... Vi traff hverandre i døren inn på et utested og var av slike bekjentskaper som kjenner hverandre veldig godt på fylla men ellers var det bare et lite nikk når vi traff hverandre .. denne kvelden hadde jeg en tekstmelding som gav gratis entre på utestedet og jeg sendte den til han.. (da fikk han nr mitt... luringen) ... vi dansa og hang sammen den kvelden men jeg gikk før han, han ringte meg kl 5 (jeg var fortsatt i byen og suste rundt he he) og han spurte om jeg ville ta taxi med han.. "ja hvorfor ikke...?" så dro vi opp til meg.. (skjønner ikke helt den.. men sånn er no fylla he he) og så fant vi ut vi manglet pepsi og røyk så vi bestilte en taxi som kom å leverte det til oss he he... satt oppe hele natten/morningen og bare maste til vi la oss på morgenkvisten.. var en kjempe koselig stund som endte i noen deilige kyss .. da han gikk kjente jeg at han var d noe spesielt med.. etter dette så traff vi hverandre litt og ble ganske kjapt "in løv"... dette var julen 2005.. nå er vi samboere og venter barn om noen uker.. han er min store drømmeprins :D :D :D

Skrevet

Koselig :) Er artig å ha sånne historier å tenke tilbake på :)

Skrevet

Jeg traff min samboer i bilen når jeg og ei venninde ble henta av en kompis. hadde aldri sett han før,men han var da en skole kompis av kompisen vår!

vi så mye på hverandre på den bil turen..etter det var han med hver gang kompisen min skulle hente meg og vi ble kjent etterhvert.

Må sies at jeg hadde et avstandsforhold med en annen da,men han brydde seg ikke om det,han sende meg plutselig mld en dag der han spurte:blir det aldri meg og deg??

kort tid etter gjorde jeg det slutt med han andre og vi ble sammen=)

I dag har vi snart vært sammen i 6 år og har nr 2 på vei;)

Skrevet

vi traff hverandre på privat fest..

etter festen så begynte vi og være sammen mer og mer ...og 1 mnd etterpå så fant vi ut at vi var forelsket i hverandre..har vært sammen siden da og det er 9 år siden nå:-) og venter barn nr 2.

Skrevet

Eg var på et lokalt sted med 2 venniner... utested. Så kom eksen til ene vennina mi bort og det samme gjorde fetteren til den ene vennina mi. så ble det spilt en rolig låt... da ba eksen til min vennine henne opp til dans, ja men da må dere danse og sa ho til oss da... slik ble det, vi pratet oss gjennom dansen igrunn og han sølte øl nedover ryggen min men han fikk tlf nr i løpet av kvelden og det ble no oss til sluttalikevell ....

Skrevet

Min kjære var faktisk min nærmeste nabo!

Vi hadde vært naboer i nesten to år uten at vi visste særlig om hverandre.

Jeg tok motet til meg å skrev en hilsen til han på facebook, spurte om det var han som var naboen min.. vips så var vi sammen :)

Skrevet

tja.... traff han første gang for over 6 år siden. .han skulle kjøre meg og ei venninne hjem. (venninna min kjente han godt fra før men av en eller annen grunn hadde vi aldri møtt hverandre før denne kvelden)

jeg lå i baksetet i bilen hans og gauka at han ikke måtte svinge så fælt for da spydde jeg. etter det reiste jeg meg opp og tittet groggy frem mellom setene og jodlet i vei på pojkarna som busar... jeg luktet i tillegg som hele polet....

når sant skal sies syns han ikke jeg var noe særlig til kjærringemne denne kvelden men han var med på vorspiel hjemme hos meg helgen etter og da blei det andre boller!!!!!

Skrevet

hmmm var nok ikke så mye romantikk involvert da jeg traff gogutten min. Var første gangen jeg hadde på meg russedressen min, skulle bare være med venninna mi ut en liten tur, jeg var syk og gikk på penicillin, kunne ikke drikke i det hele tatt.....så kom han bort til meg full som en alke og skulle blåse i fløyta mi.....hihi russefløyta altså....det var absolutt ikke lov der vi var inne så vi ble kasta ut, satt på trappa utafor og prata i et par timer tror jeg,selv om han var møkkfull.....så til slutt fikk han tlfnr mitt, og dagen etter var vi på date.....på tidenes dårligste film på kino, vi sovna begge to.......resten er vel historie som de sier... herregud det er 7 og et halvt år siden....tiden flyr....

Skrevet

våren 2002, etter å ha bodd i utlandet i flere år, ble jeg introdusert for Spraydate av ei venninne. JEg laget meg en profil og tenkte, jaja ,hvorfor ikke. Kanskje jeg kunne bli kjent med noen som bor i byen jeg skulle flytte til (i norge).

Jeg begynte å prate med 3 stykker, og ble spesielt godt kjent med en av guttene. Hadde rene "bli venner" følelse av dette bli kjentskapet og ble enige om å treffes samme kveld som jeg kom til Norge.

Denne kvelden (Onsdag) satt vi og pratet lenge, før han kjørte meg hjem.

De neste dagene snakket vi i tlf opptil flere ganger daglig.

Mandagen etter inviterte han meg med på kino. Under filmen sa det klikk, og vi har vært uadskillelige siden.

Jeg flyttet inn etter 6 mndr og nå er vi godt gift og håper spiren vår sitter som den skal.

Internett fungerer til det meste!!! hehe

Skrevet

Vi traff hverandre på Blink faktisk. Skrev til hverandre lenge uten å vite navnet på hverandre. Etter en stund fortalte han hvor han jobbet. På hjemmesiden til jobben hans lå det et bilde av han. Ble helt sikker op at han var den han gav seg ut for. jeg fortalte hvor jeg jobbet, og regnet med at han ville sniktitte på meg også. Vi har også blide. Kan kikket, så telefon nummeret mitt og ringt for å invitere meg på date. Etter et par dater, bestemte han seg for å legge inn alt han hadde for at vi skulle bli kjærester. Inviterte på date, og ba med ta med badetøy, pentøy og møte på Gardermoen. Visste ikke hvor jeg skulle, men stilte opp. Vi dro til Tromsø, hvor han hadde booket hotell, flott restaurant og masse gøy. Jeg falt fullstendig. Det er 2,5 år siden og nå venter vi barn.

Har fått en skikkelig romantisk mann:)

Skrevet

Jeg møtte også min kjære på blink;) Jeg ville egentlig bare prate med folk og ikke møte de i levende live, da jeg var veldig skeptisk til internettbekjentskaper. Men så begynte jeg å prate med denne fyren da, som var så interessert og oppmerksom og hadde litt mellom øra... Før jeg visste ordet av det var jeg forelska i en fyr jeg aldri hadde møtt! Vi møttes på ordentlig etter 3 uker, men vi var så nervøse begge to at vi drakk nok litt for mye...Men dagen etter inviterte han meg hjem på pannekaker og film, og det var bare så koselig:) Selv om jeg til dags dato ikke klarer å huske hvilken film vi så, hadde nok tankene et annet sted...:)

Skrevet

Da jeg var 14 fikk broren min en dag besøk av en kompis i verdens kuleste BMW. Jeg sto på verandaen oppe i huset mens de sto nede i innkjørselen å pratet. Kameraten til broren min ser opp og vi får øyenkontakt.... Det sa pang der og da.... MEN broren min gikk ikke med på at kompisen skulle legge seg etter lillesøstra hannes og jeg var aaaaalt for sjenert til å ta kontakt med han for han var jo så seriøst nyyyydelig.... :P

Gjennom de neste årene brukte vi begge broren min som "mellommann" for å finne mer ut om den andre.

Familien vår flytta til en annen del av landet for noen år og da vi kom tilbake kom broren min på besøk til meg. Vi dro å handla ¨på et kjøpesenter og hvem treffer vi der??? jo kameraten... Så der står jeg ansikt til ansikt med en jeg har vært forelska i i 9 år og hva gjør jeg?? jo jeg ser ned i gulvet som en annen fjortis.... *knis*

Da vi gikk snudde jeg meg og traff øynene hans (snudde seg visst han og he he)

Broren min la merke til dette og lurte meg til å sende han en sms å invitere han på besøk den kvelden (jeg og broren min skulle se film)

Han ¨måtte melde avbud den kvelden, men spurte om vi kunne ta det en annen gang. Jeg sa ok og et par dager etter var vi alene i leiligheten min. Etter ca en uke var vi samboere....

Venter nr 3 i april.... =)

Skrevet

Vi traff hverandre på hans jobb... han er negledesigner :)

Jeg fikk egentlig påspandert negler for å bli fin til date - av en annen beundrer... hehe... sånn kan det gå...

Vi har nå vært gift i over 3 år og venter vårt første barn om ca 9 uker...

Skrevet

Møtte han på skolebussen :P

Hehe :P Så gikk jeg av bussen der han bodde, fikk nummer og msn, og vips, en uke senere var vi sammen! :D

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke huske første gang jeg traff sambo. Har prøvd, men nytter ikke. Eneste jeg vet er at det for meg var kjærlighet ved første blikk, han sier han la merke til meg også :) Dette var da jeg var 13 og han 14. Vi var sammen 2 ganger i løpet av u.skolen. Så hadde vi ikke noe kontakt før jeg gikk første året på vgs. Da bodde jeg på hybel, og ei venninne fikk på en eller annen måte (husker ikke i hvilken sammenheng) ringt sambo. Ho spurte han litt ut om meg da, og han svarte at han hadde meg litt sånn på si, hahaha. Men etter det var kontakten tilbake, og tok ikke lange tida før vi ble sammen :D 9 1/2 pr siden :D Venter førstemann i desember :)

Skrevet

Vi har ikke en spesielt romantisk historie, men spennende var det uansett :-)

Vi møttes rett og slett på internett for 7 år siden. Siden da kan jeg nok telle på fingrene de dagene vi ikke har hatt kontakt :-)

Tok lang tid før vi turde å ringes, og over ett år før vi møttes.

Samboeren min er verdens beste, tenk så heldig vi var som møttes akkurat den dagen på internett, jeg er så forelsket! :-)

Skrevet

vi møttes på nettet faktisk :) For 7,5 år siden på gode gamle MIRC...hihi! Chattet et par uker før vi dro på kino å så South Park The Movie... hahahahaha..... suuuper romantisk film ja!

...og vi har vert sammen siden :)

Skrevet

Oi nå ble jeg litt rar innvendig her! Jeg traff sambo for 10 år siden. Vi gikk i paralellklasse siste året på videregående. Syns i grunn han sjarmerende ut, men det jeg ble ikke kjent med han med en gang. Var fryktelig sjenert! Traff han ute på byn så og si hver helg, men vi hadde alltid en annen i armkroken, men en kveld havnet vi sammen på dansegulvet og danset og hadde det kjempemorro! En kompis av han ble sammen med min venninne og da vi satt sammen rundt et bord og de danset spurte han meg om ikke vi skulle være like søte som de.. Hakaslepp, siden ble det oss, snart 10 fantastisk år, en pus og tvillinger på vei.

Skrevet

Møttes på jobb, vi, da, som sykepleier og ambulansesjåfør... Ble invitert til samme party en kveld, og det var gjort! Passet så godt sammen og gjør det pinadø fortsatt! 5 år siden nå, og venter nr 1 i januar:-)

Skrevet

Vi møttes også på Blink! *hihi*

Ikke no særlig romantisk historie men! =P

Skrevet

Vi møttes på mc treff.. :) Jeg var å surra rundt på treff plassen sammen med ei veninne å vi skulle gå å hente mere kaffe da vi gikk forbi to svensker. Akkurat da vi passerte dem sa han som nå er min sambo SKÅL.. Var vel ikke den mest romantiske commenten, men det var liksom bare oss to resten av det treffet. siste dagen fikk jeg all info om ham, mobil å hustelefon nr, mail adresse og hjemmeadresse. Han bodde 45 mil unna meg å jeg skulle begynne på skole den høsten. Dagen etter at jeg hadde kommet hjem sendte jeg han melding, å vi endte opp med å snakke i telefon i flere timer.. :) Uka etter kom han kjørende på mc`n sin å var hos meg en lang weekend.. Å etter det var vi hos hverandre 1 gang i mnd. Litt kjedelig å være oppover ørene forelsket å bare få møte den andre 1 gang i mnd da.. Men det gikk jo greit. Egentlig så har alt gått rimelig kjapt i svingene her.. 2 mnd etter at vi møttes forlovet vi oss. Å 3 mnd etter det ble jeg gravid.. Så nå er det bare 40 dager igjen til terminen her.. :)

Skrevet

Jeg og en venninne satt og drakk oss full en fredag... Hva er det da det dummeste man finner på??? Jo, man ringer alle tidligere elskere og ekser!!! :S

Hun ringte han, for de hadde rota en 8-10 år tidligere!!

Hu ga meg tlf og ba meg flørte som et uvær med han og virkelig legge an på han! Så sagt så gjort!! ;)

Jeg måtte virkelig ha gjort det bra for han spurte da om nummeret mitt!! ;)

Etterpå hadde vi daglig kontakt i 1.5 mnd pr tlf! Visste ikke i det hele tatt hvordan den andre så ut! Fant ut at vi kanskje måtte treffes da! Bodde egentlig 100 mil unna hverandre!! Men han skulle hjem til jul og det var bare 25 mil unna der jeg var..... Skjønte at vi kom til å rote sammen uansett den helga vi skulle treffes!

Vi treftes og rota max den helga, og så fant vi ut at vi skulle flytte ilag i Oslo!!! ;)

Overraska han med å komme på til han en dag før jeg egentlig skulle! Fant ut at vi savna hverandre for mye!!! :D

Ble ilag et par dager etterpå på nyttårsaften! :D

Flytta ilag 17 januar! Da paka jeg ned ei hel leilighet, kjørte flyttelasset ned til mamma, så tok jeg toget ned til Oslo! :) Bodd sammen siden! :)

Dette er 3.5 år siden og nå venter vi vårt første barn! :D

Skrevet

Driiiiiit romantisk....nei da. Samobern min var faktisk bestekompis med eksen min og jeg bare overlappa litt der. Var ikke veldig enkelt det første året, men nå går det bra. Vi har vært sammen i 8 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...