Gå til innhold

Gleder meg til å kjøpe vogn. Hva skal dere ha?


utstyrsdilla13

Anbefalte innlegg

Har en Bebe Confort High Trek med Windoo-bag (som brukes i stedet for bilsete) og er kjempefornøyd med den. Har brukt den til min datter (14 mnd) og bruker den til neste også. Kostet ca 12.000 som ny for alle deler. Vi kjøpte beige farge ettersom vi ikke visste kjønnet ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ute etter en tvillingvong som er lekker og tar liten plass ;D Står mellom OTH urban Jungle eller TFK

Har tfk til min 2 åring og er superfornøyd, men må nå ha tvillingvogn til guttene i maven ;D

Lykke til;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en Quinny etter førstemann, så har vi kjøpt en Phil&Teds søskenvogn så vi kommer oss ut med begge samtidig uten å ha to vogner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Quinny Freestyle 3x sist og var kjempefornøyd med den. Men den er rett og slett for stor for bilen vår nå når vi skal ha nr.2!

 

Vi har parkert "gamlevogna" hjemme hos svigermor = praktisk! og kjøper nå en One Tree Hill Urban jungle. Dette fordi den blir svært liten når man slår den sammen og at den veier så lite.

 

Jeg har kjøpt bag brukt på nett og håper på å gjøre det samme med sportsvognen. Hvis jeg ikke finner noe som passer så kjøper jeg nok en ny sportsvogn i desember på Fru Lyng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har valgt en Jane Slalom Pro. Den har visst nesten alt, bortsett fra sportsdel man kan snu, men snuppelure blir vel fort nok lei av mor uansett og vil se fremover ...

Viktig for oss at vognen er romslig, enkel å manøvrere og blir liten ved sammenlegging og at bilstol enkelt kan klikkes ned i "tralla". masse utstyr fulgte også med... Rart hvor utstyr fikser vi blir ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte vogn ganske tidlig, og har jo ikke fått prøvd den ute ennå... Men det er en sånn emmaljunga duo greie, helt hvit i skinn... VELDIG pen vogn, men er redd for at den skal bli svart etterhvert. Men det var egentlig ambo som bare MÅTTE ha den, så han har lovet meg at han skal holde den hvit... *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt Simo Duo i sort farge, grå softline og titan understell. Både min samboer og jeg er høye og da passer Simovognene fint til oss! Bagen er også stor og det er greit ettersom vi får vinterbarn og har kjøpt skinnpose som vi skal bruke i vognen!

 

Har snakket med flere som har brukt Simo, og de har anbefalt det på det sterkeste!

 

Selvsagt, man kjøper jo det som passer best i forhold til bruk o.l.!

 

Lykke til i "vognjungelen"!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endelig bestilt vogna, det ble en simo duo i svart med grå softline. synes denne var finest av alle vognene. Og såå glad for at den gikk inn i bilen! har en yaris, så det blir trangt, men det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg var i sverige å kjøpte brio kombivog til 3900nok...

kjempe fornøyd..mørke brun og svart.måtte kjøpe stellebag og regntrekk ved siden av...men ble rundt 5000 for alt...charlottenberg var det iallefall tilbud på vogner..

 

kos SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Brio happy duo her også, men vår er knall orange :o)

Det beste med den er at når du legger den sammen går hjulene mot hverandre og så tar den mindre plass i bilen! Bilen vår har nemlig ikke verdens største bagasjerom... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg lurer på om jeg må ha ny vogn..

har en hartan skater fra før,veldig fornøyd med den.

men jenta mi blir tre i mars 2008 og jeg har termin 31des.

hu bruker vogna fremdeles,ikke mye men på turer å sånn.

så spørs om jeg må ha ny.

 

hva tror dere?hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurdert også EW Sky men bestemt oss for TFK Twist. De er ganske lik men flere butikker anbefalt TFK over EW så vi stolte på dem. Også har TFK håndbremse og det er vi så glad for når vi går ned bakker... gjør det mye lettere!

 

Vi kjøpte den på babyjungle.nl og betalt kr.5500 for vogna (bag og sportsvogn), myggnett og regntrekk til begge deler, vognpose når vi ikke bruker voksi (blir vel mest til høst og vår), og adapter til bilsete... og ja, det inkludert frakt/toll og alt det andre jeg skrev! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss svart simo kombi vogn.Har hørt masse posotivt om den vognen og gleder meg stoort til den første trilleturen med nye vognen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!!

 

Mener du virkelig at du kun betalte 5500 for alt sammen?

Kom dere unna tollen til Norge eller ble den inkludert i prisen?

 

 

Høres jo helt utrolig ut!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...