Gå til innhold

Gleder meg til å kjøpe vogn. Hva skal dere ha?


utstyrsdilla13

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til å kjøpe vogn. Noen som har sett på vogn eller har dere vogn fra før?

 

Vi har nesten bestemt oss for Easywalker SKY. Den er utrolig fin. Også har den stor bag og det er jo greit for oss som får vinterbarn.

Har en venninne som har den og hun er superfonøyd.

 

Noen med erfaringer?

 

Hvilken farge skal dere ha på vognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vogn fra før - BRIO duo vogn; ikke noe fancy, men veldig praktisk og god. Den er mørkeblå med rød og beige tern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo. Tenke å spørre i butikken om vi kunne få prøve å plassere den i bilen. Det praktiske er jo litt viktig det også. Fargen blir i så fall enten sort, mørk blå eller "jungle" (gønn/brun)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjoept en odder vogn fra babysam dk etter anbefalinger fra bim damene:) den har stooor bag, og er en kvalitetsvogn, saa derfor valgte vi den:) var et must med stor bag siden da kan prinsen vaar ligge lenge i den og slumre ute naar det blir sommer en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har kjøpt Mutsy urban rider duo vogn i rød. Liker at den ser litt ungdommelig og sporty ut. Har blitt anbefalt store hjul med luft, og det har denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en ett år gml brukt Emmaljunga Edge Duo i fargen sport Carbon( sort og sølv) En utrolig flott og romslig vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor solgte jeg min mørkeblå Simovogn etter at den hadde stått noen år uten å bli brukt. Den var like fin som ny. Angrer ikke et sekund likvel.

Nå har jeg bestilt en TFK Joggster Twist i svart fra Babyjungle og gleder meg stort til den kommer i begynnelsen på september.

 

Har sikla på TFK i mange måneder og føler meg trygg på at det skal gå bra med baby i magen nå og bestilte den i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å kjøpe en svart Basson Roma 07. Syntes den er så fin, og desuten er bagen stor og god på vinteren:)

Gleder meg VELDIG til å kjøpe vogn...kommer til å se på den hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også sett på Easywalker SKY og den er utrolig fin og virker veldig praktisk.

 

Har lest mye positivt om den på nettet. Og har en venninne som anbefaler den.

 

Har prøvd hennes og den er utrolig god å trille. Lett også kun 9 kg og det er greit på snøføre og opp bakker tenker jeg:)

 

Det blir nok en Easywalker SKY:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha en TFK Joggster Twist i sort og lime bag. Skal nok ikke kjøpe før nærmere jul tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha TFK Joggster Twist i svart fra Babyjungle, gleder meg til å bestille den litt senere i september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt Emmaljunga Duo Edge i fargen Jungle. Kjempelekker og god plass i bagen :-) Kan nesten ikke vente til den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på simo vogn jeg, syns at de var utrolig fine;) har vert inne på nette å sjekket ut en del merker men valget mitt falt på svart simo vogn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett på Basson Roma. Kjempegenial! Masse fine muligheter, stor bag & sportsdel!

Fargen blir nok sort eller beige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...