Gå til innhold

Hvilket kort er du???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18/07-87, fikk til slutt 5 om jeg regnet riktig :) hva er det da?

Skrevet

mami 5 er paven...eller hierofanten...står beskrevet her oppe

Skrevet

2+4+1984 = 10 eller 1, alt etter hvordan man skal regne med null. Det blir enten lykkehjulet eller magikeren, det. :)

Skrevet

ah *rødmer* lønner seg vel kanskje å lese hele tråden først ja hehe :) takk tuppa!

Skrevet

æ e født 1.12.86 så visst æ regna riktig ble d 29. ka e d slags kort?

Skrevet

19.06.1976 er det en 2.

hvordan er en 2. det er ikke meg da. men jeg og to av søsknene mine er alle 4 . men broren min er en 2.

Skrevet

Hihi. :) Nå skal jeg slå opp i boka mi og lese om meg selv, jeg husker ikke betydningen av kortet.

Skrevet

The Magician - Kort I

Dette er et kreativt kort, og står for positive handlinger, bevisst forståelse, individualisme, viljestyrke, konsentrasjon og makt. Magikeren har kunnskaper og evnen til å få ting slik han vil ha det. Han utforsker og forandrer ting, og godtar ikke alt automatisk.

Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold.

Magikeren er allsidig, og hersker da også over de fire elementene: fornuften (sverdene), fantasien (stavene), hjertet (begrene) og kroppen (myntene). Du må selv velge hva som betyr mest - hvilken retning du skal ta. Kortet sier at du skal ta initiativ og handle nå!

Skrevet

4 + 11 + 1984 = 1999

1+ 9 + 9 + 9 = 28

2 + 8 = 10

Er det da 10 eller 1 + 0 som er mitt tall?

Og hvilket kort er jeg?

Skrevet

Hehe, så artig! Noe av det stemmer nok, tror jeg. Hmm.. hadde glemt av at jeg hadde kjøpt boka, skal lese i den i kveld. Spennende :)))

Skrevet

Da er jeg også the magician da kanskje?

Hørtes ihvertfall riktig ut.

Skrevet

Jeg er keiser jeg og, Sjaman. Kanskje derfor jeg var så "åpen" når du så og spådde meg :o)

Skrevet

Jeg ble 2

10 + 4 + 1977= 1991

1+9+9+1= 20

2+0= 2

Hva er 2? Hvor finner du dette? =)

Skrevet

så nu at æ e kort nummer 11, ka e mitt kort da?

Skrevet

ja haha cheni...tenkte det var tid å se på deg igjen...for i forrige uke kom du til meg på et vis...og harliksom ventet litt...

Skrevet

6-11-1974 = 6+11+1974=1991

1+9+9+1=20

2+0=2

Og da er jeg????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...