Gå til innhold

Hvilket kort er du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 4-5 1975 og er 4+5+1975 er 1984 som igjen er 1+9+8+4 er 22...

22 er igjen 4

Kortet 4 er i tarotstokken Keiseren og det er mitt livskort.

Keiseren er en farsskikkelse, og står for struktur, autoritet og regulering. Han har stor makt og konkurranseegenskaper, og er svært handlekraftig og ambisiøs.

Han kan være din venn og tjener og gi deg stabilitet, beskyttelse, hjelp og støtte. Men han har også ufølsomme sider og kan være litt av en tyrann. I kjærlighetslivet er han en forfører som er vant til å få det som han vil. Selv om keiseren har blokkerte følelser, har han et lidenskapelig kjønnsliv. Han har stor selvkontroll, og uttrykket "store gutter gråter ikke" passer godt på keiseren.

Kortet er positivt for spørsmål av materiell art. Det er gode muligheter til å starte opp en virksomhet eller stifte hjem. Du bør konfrontere deg selv med ditt personlige ansvar, og gjøre drømmen til virkelighet. Kort sagt er keiseren en beseirer i både krig og kjærlighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg er født 29 - 6 - 1972

Gjest otilie79;)
Skrevet

Jeg ble 6 hvis jeg regna rett.... 13 12 1979:) HVilket kort er det?

Skrevet

født 11.9 1981 så jeg er da 3... hvilke kort er det?

Skrevet

Dere finner mere om kortets betydning via google...

Skravlemamma du er eneboeren

Eneboeren viser seg når tiden er inne til å gå inn i seg selv og foreta en selvransakelse. Du har behov for å trekke deg tilbake og reflektere uten å bli forstyrret. Svaret finnes i dypet av deg selv, men for å se klart nok til å finne dette må du fjerne alt unødvendig. Det er tid for ettertanke, ikke handling.

Eneboeren kan også være en klok person som vil gi deg den veiledningen og hjelpen du trenger. Sannsynligvis en noe eldre eller gammel person.

Otilie du er de elskede

De elskende viser at du står ovenfor et valg, vanligvis i forbindelse med kjærlighet, men ikke nødvendigvis.

Situasjonen innebærer ofte et tøft moralsk valg, som krever modenhet og selvstendighet. Du bør holde alle muligheter åpne, og bruke tillit og intuisjon framfor intellekt og logikk. Uansett hvilken vei du enn velger vil det være den riktige i øyeblikket. Men valg innebærer et element av skuffelse, fordi noe må velges bort.

De elskende representerer to enheter som tiltrekker hverandre, og en lengsel etter å gjenopprette helheten. Kortet viser ofte til et forhold eller en kjærlighetsaffære, som innebærer en prøvelse eller et valg. Å velge kjærlighet og lidenskap kan også bringe smerte og sårbarhet. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

Skrevet

Jeg er født: 30-4-1987 og er 30+4+1987=2021. Som igjen er: 2+0+2+1= 5

Hva er jeg da om jeg regna riktig?? :o)

Skrevet

mamsen

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, kunst eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Keiserinnen står for sanselige gleder, mat, nytelse, skjønnhet og nærhet til naturen. Hjemlig stabilitet, beskyttelse og moderlig omsorg. Hun er sensuell, kreativ, raus, forståelsesfull og ærlig.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket

Skrevet

silje

The Hierophant - Kort V

Også kalt Ypperstepresten, Høyestepresten og Paven.

Hierofanten dukker ofte opp i forbindelse med grupper av mennesker, gjerne i sammenheng med utdanning. Gruppen kan være en kirke, skole, klubb, team, kompani eller samfunn. Hierofanten viser til konformitet og gruppeidentifikasjon. Han liker alt som er oversiktlig og systematisk og har detaljerte leveregler.

Han gir råd og veiledning, og kan representere en lærer eller en venn med en viss autoritet. Kanskje er du interesert i spørsmål av filosofisk og religiøs art, og har behov for å finne spirituell mening i livet. Frihet kan oppnås gjennom viten.

Kortet kan også være en advarsel om at du får dårlig rådgivning eller at du kaster bort energi på å holde tilbake kunnskaper du har.

Skrevet

Om man er født 13.09., regner man da 13+9, eller 1+3+9?

Skrevet

Jeg er visst djevelen i egen person jeg:

The Devil (Le Diable)

The Lord of the Gates of Matter; The Child of the Forces of Time

Card Number: 15

Key Number: 26

Rulership: Capricorn

Hebrew Letter: Ayin

Translation: Eye

Numerical Value: 12

Divinatory meaning

Upright - Money matters. Feeling the burden of the material side of life. Desire for physical and material things. Feeling of frustration and oppression. A tendency to collect and hoard money and material objects. Lust. Sexual obsession. The querent's knowledge of his or her own needs, wants and desires. Security versus creative or spiritual fulfillment.

Ill Dignified or Reversed - True evil. Abuse of authority. Material success is the focus to the exclusion of all other things. Uncontrolled ambition. Greed. Bondage to a person or situation or thing. Emotional blackmail. More severe forms of the above. True evil.

Skrevet

Jeg ble 11..( 22 5 1991, regner 22+5+1991=2018 2+0+1+8=11...

Hva er jeg då?=p

Skrevet

Takk. Da er jeg en 8'er jeg.

Skrevet

Strength - Kort VIII

I noen andre kortstokker er dette kortet nummer 11.

Kortet står for mot, indre styrke og selvkontroll. Du må tørre å se løven (angsten) i øynene og stole på deg selv. Tiden er inne til å ta en beslutning uten å la deg påvirke av andre. Du må lære av dine egne feil, og ta ansvaret for ditt eget liv.

Kortet står også for makt, energi, handling, frihet, selvbevissthet, integrasjon og individualitet.

Hvis noe irriterer deg, må du ikke bli sint, men takle situasjonen med mildhet, tålmodighet og storsinnethet. Selv om løven symboliserer en destruktiv energi, innebærer den også kongelig stolthet. Ikke fortvil eller gi opp, men hold ut og seire

Skrevet

Justice - Kort XI

Rettferdighet kan kalles "Karma-kortet". Kortet viser at resultatet av dine tidligere handlinger returneres deg. Ordtak som "Det du gjør mot andre, vil andre gjøre mot deg", "Som du sår skal du høste", og "Forbrytelser lønner seg ikke" er beskrivende for situasjonen.

Dette er en krevende situasjon du ikke kan unngå, og tiden er inne til å ta beslutninger. Hør på samvittigheten din, aksepter ansvar, og gjør opp for dine feil. Det er behov for å veie ting nøye og rasjonelt for å finne gode, avbalanserte og upartiske løsninger.

Rettferdighet viser til balanse mellom motsetninger, og kan tyde på at avtaler kan inngås gjennom forhandling.

Kortet kan også tyde på at ting føles urettferdig eller at du blir utsatt for forskjellsbehandling

Skrevet

Er 8 jeg og=)

Skrevet

Jeg fikk 9 - hvilket kort er det?

Skrevet

Yeah, thats me!!! :-D

Skrevet

Hva er jeg!!!Ble nyskjerrig då!!=p

Skrevet

Fikk 9 jeg. 2+7+1971=1980. 1+9+8+0 = 18. 8+1= 9

Håper det ble riktig?

Hva får jeg da?

Skrevet

Skjønte ikke dette jeg,men er født 3.4.74 hvis noen vil hjelpe til.

Skrevet

nummer 9 er eneboeren jenter og den står over her...forresten eneboere burde ta seg tid til seg selv innimellom...haha

ungmamma kortet ditt er lagt ut over her...rettferdighet

Skrevet

Åja!!!herregud så dum jeg er:P Takker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...