Gå til innhold

Flere enn oss som fødte i "hemmelighet"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som visste om noen av våre to, enda begge kom ved planlagt ks. Jeg hater når venninner sender sms om at nå har vannet gått eller noe sånt, da blir jeg sittende med hjertet i halsen helt til jeg får en sms om at nå har alt gått bra. Noen holder på i flere dager jo! Er så redd noe skal gå galt jeg, så best å ikke vite før det er over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, med begge. Første mann er født med planlagt ks og vi hadde ikke fortalt datoen til noen. Da vi skulle ha vesle jenta skulle jeg egentlig inn på føden for å få noe å sove på og slappe av et døgn og så dra hjem.(16 dager før termin). Fødte om natta,så det ble hemmelig for alle, til og med pappa'n, han lå hjemme å sov. Ringte og gratulerte han utpå morra'n.

Skrevet

Vi skulle egntlig det, men...

Var på overnattingsbesøk hos svigers nesten 20 mil hjemmefra. Måtte reise derfra på natta, og da måtte vi nesten si i fra. Hadde vært på besøk hos ei venninne til ca 1 t før vi reiste. Hadde svake rier da også. Jeg skjønte det ikke, men det gjorde venninnen min. Sendte sms med henne helt til vi var på føden, også en mms rett etter fødselen. Mamma fikk tlf 40 min etter snuppa var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...