Gå til innhold

FAENS dritt jævla data...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hør her din lille obsternasige drittunge:-) Jeg sa at produsenten er ansvarlig for produktet uansett hvor i verden du har kjøpt møkka!!! Ta med kvittering, hvis du har... mangler du det, så berg datafilene og kast møkka.. kjøp deg ny:-) Litt snill???? Jeg er sønn av satan og har viet mitt liv til ondskap og fordervelse vennen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg tror faktisk jeg har spart på kvitteringen din gjøk!! Eller jeg tror ikke, jeg VET! Jeg har faktisk orden i sakene!

Og du er sønn av Gud du og;-)

Skrevet

Ser ut som en gresk (pen) gud, men dyrker satanismen:-) Liker kirkebranner og sparke prester i rævva å sånt:-)

Skrevet

Jeg og ser ut som en gresk (vakker) gudinne.... Men jeg er ingen kirkebrenner da... Kirken brenner heller for meg....

Sparke prest i rumpa liker du nok... Men det er evt. bare fordi du liker å utforske det ulovlige og ha sex med diverse prester.... You're not to blame... FIns mange av dem som er deilige;-)

Skrevet

Så du er besudlet av kristendommens gærninger??? Greit at jeg og ungene sammen med Vigrid og andre hurtigvoksende organisasjoner er i full anmarsj her i Norge... Vi bruker ikke prester som sex-objekter ditt troll.... Vi sparker dem og bruker kroppen som rambukk når vi velter gravsteiner eller får som regel prestene til å tenne på kirken, samtidig som vi tvinger dem til å onnanaere mens vi tar film:-) Så det vil alltifd være presten som får skylda...:-)

Skrevet

Jeg elsker kristne... Det fins så mange deilige av dem... Og siden jeg ikke er interessert i å ha noen som helst omgang (verken psykisk og hvert fall IKKE fysisk) omgang med en med langt hår og nazi-merket på venstre skulder... Det fins jo ikke større turn-off....

Men det har du nok erfart;-)

Skrevet

Nazi-merker? langt hår? Vi er helt vanlige og finnes over alt:-) Har jo så klart noen utskudd som skal ta helt av, men de brukes kun som "kanonføde og syndebukk" Vi som står bak er nok helt vanlige vennen:-)

Turn-off??? meg??? Sitter vel ikke her med 4 stk unger, en vegg som er tapesert med truser etter mine erobringer... så bare pass deg lille venn:-)

Skrevet

Hehe, jeg ser for deg med nazi-merket og langt ustelt hår... Siden du er så arisk fan som du påstår.....

Turn-off? YES, you! Du står der med 4 unger ja, fordi du var såpass ille at den du satte skuddet i virkelig ikke orket å være sammen med deg.... Jeg tviler nå heller ikke på at veggen er tapesert av store bestemortruser;-) Overrassker meg så absolutt ikke!

Lurer på hvem av oss som kunne fått flest beundrere iløpet av en kveld...

Skal vi prøve å se hvem som vinner?

:D

Skrevet

hehe.. det kan vi nok alltids:-) Du ville nok raskt blitt satt ut!!!! Du måtte dra hjem med ei stor balkongleppe som resultat etter ditt usedvanlige store tap etter en slik konkuranse... Og det verste av alt at jeg trenger bare å stå der, mens du må panisk løpe omkring å lete opp folk som finner deg attraktiv:-)

Jeg har 4 unger alene fordi eksen min ikke maktet å holde alle konkurerende damer unna.. Hun er innlagt på lukket avdeling etter det sviende nederlaget:-)

Skrevet

Haha... Om du tror det, så skal jeg få la deg tro det!! Men jeg vedder på at det heller er du som drar hjem med balkongleppen;-) Sorry mac....

En ting er at du må løpe rundt for å finne deg folk... Det betyr så absolutt ikke at alle andre må det;-)

Du har nok 4 unger alene fordi ingen overlever med deg;-) Face it!

Og det er ikke så kult å skryte av å ha hatt sex med rundt 1000+++... Da har du garantert flust av kjønnsykdommer og HIV for den del...

Skrevet

1000??? Problemet mitt er at jeg aldri blir kvitt dem som har prøvd meg, så jeg gidder vel ikke ha 1000 hormonforstyrra kjærringer rennende på døren her til alle døgnets tider:-)

Nå skal jeg tvinge med meg ungene opp i skogen for å plukke blåbær..hehe.. han som er året yngre enn deg, skuler bare bort på meg med et morderisk blikk:-) forstår ikke hvorfor..hehe... Nå vet vel ikke du hva blåbær er for noe, men det er bær man finner i skogen og som er blå:-) Rik på antioksidanter osv.....

lykke til med PC,n:-)

Skrevet

Haha...

Fy fader... Stakkkars unger!! Blåbær tur skal jeg ha meg frabedt og!! Noe slikt tull vil jeg aldri i livet være med på!!

For øvrig er han 2 år yngre enn meg.... Det har du hvert fall sagt før...

Takk, håper det ordner seg:(

Kos deg på bærtur og bli bitt av en hoggorm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...