Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Nå er dataen helt kaputt og alle de dritt bildene jeg har dere inne har vel forsvunnet for godt.... JEG blir så drit sur... ALLE bildene jeg såklart ikke har backup files på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 NÅ skal du ikke være slem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det betyr so to speak alle bildene av datteren min, og alt som har skjedd fra ja.... Lenge siden...... OG da kan du ha litt medfølelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Det er slik det går for dem som er en smule FOR innbilsek;-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Medfølelse...tjash...... BACKUP !!!!!!!!! HALLOOOOOOOOO Men klart det er trist, men bilder på datan, må lagres på disk med engang, så nå har du lært det!
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Haha... Så du kjenner meg nok i virkeligheten til å vite at jeg er innbilsk, formoder jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Faktisk... JA, jeg gjør det! Vi var på samme danselinje... Første året.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Ja, jeg vet... Har blitt fortalt det såå mange ganger... Men somlet meg aldri til å gjøre det... So, jeg som har vært dum.... MEN, det endrer ikke det faktum at alle bildene er borte... Og jeg er veldig trist for det:( For det var mye betydningsfullt der inne som jeg aldri kan få igjen....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Ta med harddisken ned til forhandleren, så tar de en backup av filene:-) Min ble letter brannskadet og de berget de aller fleste filene mine.... Fornøyd nå ditt beinrangel:-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Jaja men sann! Vi har det ja? Og hva gjorde du så etter første året om jeg tør spørre?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Yppert'n med et skikkelig godt råd........*hakeslipp*
Gjest Skrevet 25. august 2007 #13 Skrevet 25. august 2007 Takk, nå var du snill!! MEN, forhandleren er ikke her i Norge da... Men kan man gå til en eller annen forhandler fordet??
Gjest Skrevet 25. august 2007 #15 Skrevet 25. august 2007 Okay... Da håper jeg VIRKELIG, VIRKELIG, VIRKELIG at det er faktum........ Ellers ja....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Sorry rævva, men ungen her er nesten mindreårig, så jeg får litt "letere sympati" noen ganger:-) Ta med hele pc-dritten ned til de som forhandler du.... koster litt, men som regel under 1000 lappen:-) PS... ikke si til noen at jeg har gitt råd her inne... vil pokker ikke ha det på meg at jeg er blitt snill og omtenksom:-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 Hehe... Hva skjer når jeg fyller 18 da? Sympatien faller bort...? JA, men bør man sende den på reperasjon og? Eller ja... Nesten så jeg må gråte.
Ikkelektuell Skrevet 25. august 2007 #19 Skrevet 25. august 2007 "... vil pokker ikke ha det på meg at jeg er blitt snill og omtenksom:-)" Ingen fare.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Garantien gjelder i Norge, så om du finner en forhandler som har samme møkkamerke du har på billig-PCn din så er det produsenten som betaler for filberging og eventuell reperasjon:-) Når du fyller 18 så er du ferdig her inne:-) Da er det ingen nåde lenger....
Gjest Skrevet 25. august 2007 #22 Skrevet 25. august 2007 Men altså... Dataen er kjøpt i utlandet... Og det er så klart en dritt HP ja... Skal aldri kjøpe det mer!!! Så da kan jeg jo ikke bare ta den med på Lefdal f.eks å si at jeg skal ha en reperasjon! Det høres jo helt rart ut.... Det er ikke noe koselig at du skal være frekk mot meg med en gang jeg fyller 18... For jeg er fortsatt liten=P Men takk for svar, hvert fall!!! Det skal du ha...
Gjest Skrevet 25. august 2007 #23 Skrevet 25. august 2007 For øvrig ingen som sluttet på linjen min etter første året;)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #24 Skrevet 25. august 2007 Legdal forhandler HP, og kan hjelpe deg med å ta kontakt med importeøren i Norge, hvis du skal benytte garantien som normalt er 2 år, men du har også reklamsjonsrett på inntill 5 år.. prat heller med de som forhandler HP:-) Selvfølgelig skal du få litt forsiktig verbal juling i starten, men skal nok ikke la deg få noen form for verbal amnesti her inne.. du blir jo tross alt myndig snart:-)
Gjest Skrevet 25. august 2007 #25 Skrevet 25. august 2007 Ja, greit nok at de forhandler HP... Men saken er jo at dataen er kjøpt i utlandet... Altså, Norge har ikke noe med det kjøpet å gjøre what so ever!!! Og derfor kan vel ikke de fikse det? Det er liksom det jeg ikke skjønner helt.... Jeg håper du kan være litt snill... Jeg blir jo så fort såret;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå