Gå til innhold

Hvor mye er "mye mensblødninger"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke. Kommer nok an på plagene vil jeg tro. En venninne av meg hadde store plager, muskelknuter, og også problemer med å bli gravid. Hun endte opp med hysterektomi selv om hun ikke hadde noen barn. Så for noen blir det så ille at de ikke har noe valg uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest alle trådene, men du kan "brenne" bort slimhinnene for å blø mindre, ville ikke tatt en så drastisk operasjon. Jeg blødde veldig mye før jeg ble gravid i høst, en av de siste gangene måtte jeg kjøre 3 ganger hjem igjen på vei til byen (5 min å kjøre) fordi jeg hadde blødd ut av 2 nattbind, da skvulpet det over (unnskyld beskrivelsen!). Så lenge du kan bruke tampong ville jeg ikke vurdert det, men de smertene må jo taes i betraktning. Hadde jeg brukt tampong, hadde den blitt skjøvet ut..

Skrevet

hei ja det er vel store blødninger. jeg har det også slik. må bytte bind hvert 30 min de fire første dagene elles så renner det over bruker jeg tampax orange ol. må jeg også bruke bind for renner nesten rett igjennom her.

om nattabruker jeg nattbind og bytter 2 ganger i løpet av natta.

jeg har mens smerter men ingen ting i forhold tilfør jeg fikk barn.

Skrevet

mamma-i-juni: har du mer info om den brenninga? Har hørt om den før, men ikke så mye og er intr i å høre mer:)

Hva slags krav er det og hvor gjør de det osv? linker evt? Navn på prosedyren?

Skrevet

Vet ikke så mye, skulle egentlig gjøre dette i høst, var satt opp til operasjon, men fant ut at jeg var gravid et par dager før. Er et mye mindre inngrep, hør med legen din, iallefall. Gjøres vel med laser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...