ambumamma Skrevet 26. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 26. august 2007 Lille Hemmelighet:) hadde jeg hatt flere tester liggende hadde jeg nok testa hver dag:_) (må le litt) men nå er det jo ikke mange dagene til den må slå ut hvis det er en lite spire i magene våre. igår syns jeg jeg hadde mase symptomer. masse mensmurring, ømme bryster, løs mage. men idag er det nesten ingenting. Blir helt sprø jeg:-)
siw*ern Skrevet 26. august 2007 #27 Skrevet 26. august 2007 heisann folkens.....jeg er også en prøver, er i 4 pp nå... eggløsnng i morgen:D men har et spørsmål....hva er ikm???
ambumamma Skrevet 26. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 26. august 2007 ikm= ikke kommende mens. den dagen du forventer mens men håper jo den ikke skal komme:-) skal være en tråd med masse forkortelser her inne. skal se om jeg finner den og dytte den opp på førstesiden til deg:-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 27. august 2007 #29 Skrevet 27. august 2007 Tror jeg er blitt litt paranoid jeg... Puppene mine er så ømme at jeg tror de detter av, og magen er heller ikke bra! Men, sansynligheten for at det klaffer på første forsøk er jo så liten! Håper i det lengste jeg da, er ikke helt meg å innbile meg ting heller... Skal liksom vente helt til lørdag med å teste, men det går sikkert ikke Litt usikker på IKM, men senest 1. september! Dette er så spennende Håper (eller, håper jo spiren sitter nå, men hvis ikke) at jeg klarer å tenke på noe annet enn baby neste måned... Men kanskje sitter jo spira, er vel lov å håpe?
Sistemann i magen <3 Skrevet 27. august 2007 #30 Skrevet 27. august 2007 Kom igjen jenter!! Gi meg noen symptomer nå da, jeg vet dere har dem *gliser*
Drøymar Skrevet 27. august 2007 #31 Skrevet 27. august 2007 Pilleslutt her, så litt usikker når ikm er. rundt 2. men skal teste 1. for skal på fest. men tror kanskje ikke jeg drikker uansett...
Sistemann i magen <3 Skrevet 29. august 2007 #32 Skrevet 29. august 2007 Hvordan går det med dere? Noen som har symptomer eller som har testet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå