Gå til innhold

flere med ikm 1 sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

moro å se om det er fler og som kan følge hverandre over i 1tri, forhåpentligvis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm da ja. Har akkurat bestemt oss for å begynne prøving, så har ikke akkurat store forhåpninger da det tok litt tid forrige gang. Får se hvordan det går!

Skrevet

Jeg har også ikm da:) begynte å prøve for ikke så lenge siden, men er jo lov å håpe;)

Skrevet

ja må jo håpe:-) er jo de som får det til på første forsøk ogsa:-) lykke til.

Skrevet

ikke noen tegn på en event graviditet enda, men det går helt fint! vi tar det som det kommer:) har du noen symptomer, og har dere prøvd lenge?

Skrevet

Jeg har :) Klarer nesten ikke vente... Det er ikke sååå lenge til, men likevel kjeeeempelenge!! Blir gal av å kjenne symptomer også, er sikkert bare noe jeg innbiler meg! Er ikke mange som er så heldige å bli gravid på første forsøk, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet!! Hvordan går det med dere da, noen spennende symptomer?

Skrevet

som sagt ingen symptomer på meg.. men har jo et lite håp for det om:) hvilke symptomer er det du har? ikke mange som blir gravid på første forsøk nei, men du som kjenner symptomer er kanskje en av de heldige;) ønsker deg i hvertfall masse lykke til!!!!

Skrevet

kjenner litt stikkinger i siden, mensmurringer av og til. Har prøvd siden mars. fått det til to ganger og bare det at jeg mister når jeg først blir gravid. så dette blir tredje gangen. Håper alle gode ting er tre:-) er jo bare sååå spent for neste helg. teller ned dager nå:-)

Skrevet

jeg har ikm 29 august, så krysser fingrene for at tanta har tatt seg en laaanngg ferie, har vært kvalm siden tirsdag, litt vondt i magen... så krysser fingrene

Skrevet

Har 31. august ca, men det er jo bare en dag unna :)

Skrevet

jeg og har rundt den 1 =)

skal bli spennende,siden jeg og har stikking i siden =) og følt meg VEEELDIG trett i det siste =) og litt småkvalm..men det er sikkert bare innbilling hehe

Lykke til alle sammen =)

Skrevet

Hei:)

Jeg har ikm 30. august, så er kjempespent.. Men prøver å ikke tenke på det, har jo prøvd i 6mnd nå.. Ønsker alle lykke til jeg også! Blir spennende å se om en liten spire sitter i noen av oss :) Vi får gi hverandre tilbakemeldinger etterhvert i løpet av uka!

Skrevet

Så fikk jeg mensen nå i kveld.. "bare" 5 dager før tiden..... litt kjipt, men vi har jo blitt enige om at det ikke haster å bli gravid, men allikevel..kan nok ikke si noe annet enn at det var litt skuffende..:(

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Jeg har:) Veldig spent..merker ikke noe da...det gjorde jeg sist, men trenger vel ikke merke noe nå for det..forrige gang gikk det 1pp, nå er vi i 2pp, men missa litt på el 1pp, så krysser fingra nå siden jeg vet jeg hadde sex dagen før el..

Lykke til til dere alle! Spennende å se om en ukes tid!!

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

kjedelig da.. Skjønner følelsen.. Forrige mnd hadde jeg masse symptomer og var overbevist..men neida..Så var vel bare reaksjon på pilleslutt el noe..og selvom jeg veit at mange prøver jo leeeenge, så blir man jo skuffa likevel, selvom det er i startfasen.. Men, får trøste deg med at det går nok snart! Nå denne pp har jeg faktisk ikke tenkt så mye på det som sist..men blir nok skuffa om jeg ikke er det likevel..Lykke til neste mnd da!:) Har du tatt el-tester? Kan jo hende syklusen var kortere enn du trodde siden mensen kom fortidlig..og at dere derfor kanskje ikke hadde så mye sex når det var el..og at dere derfor kanskje kan bli fort gravide likevel..hvis du skjønte hva jeg mente.. Positivt med at mensen kom nå er at du slapp å bygge opp forventninger enda lenger..og at du dere kan kommer raskere igang med prøving igjen!!:)

Skrevet

Hei mamma`n til go`gutten, og takk for svaret:)

jeg har ikke tatt el-tester fordi vi har blitt enige om at vi bare tar det som det kommer.. Men hadde allikevel et lite håp om at vi var av de heldige som blir gravide på første forsøk:) Håper du er heldigere enn det vi var denne mnd da!:) Er vel egentlig nå jeg kan skrive 1pp etter mitt nick så kan vel egentlig ikke klage på at det ikke gikk denne mnd:)

Krysser fingrer og tær for dere andre!!! Lykke til!!:)

Skrevet

Jeg har også!! :)

Men det vet du jo ;)

Testet faktisk i dag tidlig.. *ler!*

snakk om å være utålmodig!!!

Skrevet

hehe ja det var den tålmodigheten da. holdt på å gjøre det idag jeg og, men så har jeg bare en igjen så jeg klart å la være. :-)

vi får vel klare nien dager til.... hehe

Skrevet

Jeg har IKM 31 august......så jeg hiver meg på her selv om det er 1 dag før;-) Har også mensmurringer av og til....men ellers ingenting. Så tipper det er mensen som er på vei.....har prøvd i 10 mnd nå så begynner å bli vant til det! Tenkte å ta en test imorgen tidlig...men vet ikke helt hvorfor. Siden det er 1 uke igjen til ikm, men klarer bare ikke å vente:-) de to ukene ml el og ikm er uendeeeeeelig lange!!

Skrevet

Hei!

Jeg har satt min IKM til 1.sep. Det er den seneste antatte IKMdatoen for denne pp. Jeg har litt variert lengde på syklusen, og har ikke testet etter el, men gått for annen-hver-dag-prinsippet.

Jeg har derfor IKM en gang mellom fredag som var, og neste fredag (1.sep).

Dersom tanta ikke har vist seg til neste fredag, blir det testing.

Spennende........

Skrevet

1 sept her ja, skal teste 2.sept tenkte jeg:) hvis jeg klarer å holde meg:)

men er ikke en sikker ting denne syklusen da, for jeg har ikke hatt skikkelig mensen etter at jeg slutta med pillen 13juni... var litt blødning i en dag bare. men noe må man ta utgangspunkt i. føltes som el hvertfall dagen før el på planen min.

Skrevet

allegodetingER3!!! : Jeg har fortsatt en billigtest og to CB liggende, så jeg er redd det blir enda mer testing før IKM... :/

At jeg ALDRI lærer!!!! *ler*

Noen som kjenner noen symptomer enda da?? :)

Skrevet

Jepp, 1. sept på meg og! Spennende å se om det er fest i magen min:)

Skrevet

Hei Lille Hemmelighet;)

Ingen symtomer enda nei.. Men kanskje litt tidelig?? Har heller ikke de typiske tegnene til mensen som jeg bruker å ha rett etter el frem til ikm (litt ømme pupper og murring i magen), så litt forhåpninger har jeg jo... hehe :)

Jeg temper hver morgen, og foreløpig er temperaturen slik den bruker å være på denne tiden (bruker å ligge rundt 36,9 etter el). Gjorde ett hopp i morges til 37.2, men prøver å ikke ha noen forhåpninger.. Ikke enkelt dette gitt! Har betemt meg for at er ikke mensen duket opp innen fredag, så tar jeg en test (har en liggende, sparer litt på den). Men det spørs om jeg klarer å vente så lenge da..! *ler jeg også*

Lykke til på jakten etter symptomer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...