tudeluuu Skrevet 25. august 2007 #26 Skrevet 25. august 2007 Huff og huff! Dette var ikke gøy! Ikke noe kult å leve i usikkerhet og ikke vite hva som er best! Håper virkelig at dere får noe mer info og litt bedre grunnlag før dere må ta noen avgjørelse!! Kan virkelig ikke forestille meg hvor fært dere må ha det nå! lykke til! følger med deg her inne.. trøsteklem
lotta72 har fått Anders Skrevet 25. august 2007 #27 Skrevet 25. august 2007 Sender dere mange klemmer og varme tanker.
brummemamma- Skrevet 25. august 2007 #28 Skrevet 25. august 2007 Å, stakkars dere!! Sender dere mange varme tanker. Lite fornuftig vi andre kan skrive som ikke er skrevet allerede, lytt til deres egen magefølelse og ta det valget som er rett for dere- ingen andre kan bestemme hva som er rett. Lykke til med valget.
twoboys & a girl Skrevet 25. august 2007 #29 Skrevet 25. august 2007 Vet ikke hva man skal si, tenkt mye på dere disse dagene. Sender dere mange varme klemmer, og ønsker dere lykke til i det valget dere velger. Ta vare på hverandre. Lykke til på mandag.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 26. august 2007 #30 Skrevet 26. august 2007 Huff jeg føler sååå med deg.. Vi fikk også greie på at Andreas var veldig syk på ordinær ul, han hadde forkota armer og bein og han hadde trang brystkassa som gjorde at han ikke fikk utvikla lunger. Vi fikk valget om og avbryte eller fullføre, det er det vanskeligste valget vi noen gang måtte ta:(( Men vi valgte og avslutte og den dagen vi avslutta sv.skapet/han blei født var jeg 21+3uker.. Han ville klare og leve i magen min til termin, men han ville enten dø under fødselen eller rett etterpå eller kanskje leve noen mnd men da i respirator.. Vi har hatt/har det veldig tungt, men jeg veit at Andreas har det bra der han er nå, men det er sååå vondt.. Send meg pm visst du føler for og prate/lufte tankene dine.. Tenker på deg og veit at dere kommer til og ta det rette valget sjøl om det er vanskelig og at INGEN foreldre skulle måtte gjøre det:(( Og ja det er urettferdig... Sender deg mange klemmer, og jeg tenker på deg/dere.. *trøsteklemmer fra ei som veit hvordan du har det*
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. august 2007 #31 Skrevet 26. august 2007 Huff.... Vet hvilke tanker som svirrer rundt i hodet ditt nå ja! Har selv måttet avbryte et svangerskap i uke 20 pga Turners syndrom! Han hadde mest sannsynlig ksndkje overlevd noen mnd til i livmora mi, men ingen som visste! Var den vanskeligste avgjørelsen jeg noen sinne har måttet ta og unner ingen andre å komme i en slik situasjon! Vi har også hatt det fryktelig tungt, men vi vet det at vi gjorde det rette for Alexander sin del og at han har det mye bedre der han er nå! Bare send meg en PM om du har lyst til å snakke og lufte tanker! Klemmer fra enda ei som vei hvordan du har det!
Angie77 Skrevet 27. august 2007 #32 Skrevet 27. august 2007 Hei:) Jeg er bare på besøk fra 1. trimester, men da jeg leste innlegget ditt følte jeg at jeg måtte svare. Sånn jeg forstår det er du i en fase nå hvor du vurderer ulike alternativer før du må ta et endelig valg. Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med Norges Handicapforbund og bedt de om å sette dere i kontakt med familier som har vært gjennom det samme som deg. En ting er å snakke med helsepersonell, men en helt annen ting er å få snakke med mennesker som har måttet ta det samme valget selv. Jeg ønsker deg masse lykke til og husk at uansett hva dere velger så er det valget dere gjør det rette!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 27. august 2007 #33 Skrevet 27. august 2007 Sender deg og dine varme tanker og lykke til med valget og fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå