Gå til innhold

Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overfladisk helgemoro kan da umulig holde i lengden, ikke for deg engang... :-) Er det ingen flotte, normale trønderdamer som vil ta vare på 5 smågale engleduttebasser da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor gal denne trønderdama aksepterer at de 5 smågale er:-)

Skrevet

Så det er ikke dine beinharde kriterier som hindrer damene i å få tråkke over dørstokken? :-)

Skrevet

Er nok mine beinhard kriterier ja:-) Jeg holder meg så klart til de som allerede er gift så slipper jeg mas om det:-)

Skrevet

Jaja, jeg hører du sier det... :-) Men jeg vet vel at du en vakker dag kommer til å finne en dame som klarer å holde fleskepølsa di i nakkeskinnet. Får jeg isåfall være brudepike? Jeg lover å ha sex med deg på dass etterpå. (huff nei, sa jeg det??) ;-D

Skrevet

hehe.. hvis du fremdeles er lik gode gamle Derrick, så er sannsynligheten liten for at du får ha sex med meg:-) Amy derimot...mmmmmm.. Selvfølgelig skal du få være brudepike:-) Skal finne meg et beist så fort som mulig her, så skal jeg sørge for tidenes korteste ekteskap...og du er brudepike:-)

Skrevet

Hehe.. Nei, profilen er endret for lenge sia. ;-) Jeg er nok Derrick fullt ut på innsiden da... Men slik jeg kjenner deg, betyr ikke innsia noe som helst, så da har jeg vel fortsatt sjangs. Ha en fin kveld snuppelupp. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...