Gå til innhold

Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

*smaaaaaaask* Mannen med stoooooooooooor M god helg........=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask* tilbake:-) God helg.......:-)

Skrevet

Yppert, jeg hørte at Amy er "ute". Er jeg også "ute" da? :-(

Skrevet

Jeg er den største fan as always, jeg elsker typer som yppert uansett kjønn, orgasme er oppnåelig uansett=0) Gå å runk den stygge gubben din du idyll....

Skrevet

Så får vi kose oss med yppert i fred

Skrevet

Nei, jeg er kanskje nr. 8 eller 9. Det sitter visstnok mange ronkere der ute og gleder seg til Yppert logger seg på - selv holder jeg meg til uskyldige sleivspark til den storkjeftede trønderfaen. Med litt bitende *smaaaask* innimellom såklart. :-D

Skrevet

Hæ, har Yppert slått seg eller? Synes det lukter snev av koselig og hyggelig av "ham"?!

Skrevet

prinzessa... du er inne:-) Jeg skrev vel bare at jeg ikke gidda å dra på et alkoholisert vedheng:-)

Skrevet

Ah... *schhtsss-POP* Åpner......................................... Colaboksen.

Skrevet

Idyllen er nok bare pottesur for at hun ikke får svar på sine PM til meg:-)

Hun har mast i snart 2 mnd. men jeg har ikke giddet å svare henne. Noen av innleggene er av en slik karakter som direkte er perverst og som passer seg dårlig fra noe som kaller seg kvinne her inne:-)

Skrevet

Kåm ån Yppert, du digger jo småperverse damer. :-)

Skrevet

Tar vare på de som klarer å holde meg litt i nakkskinnet:-)

Skrevet

Ja du får frem bitchen i oss yppert=09

Skrevet

Hehe... Godt å høre at jeg lykkes med det. :-) Vil du ha et kjøttbein, vofsen? *koooooose og klø på magen* :-)

Skrevet

Greit at damen er små og pervers.... Noe Idyll LAAAAAAAAAAAANGT fra var:-) Hun var regerett meget STOOOOOOOOOOOOOOOOOR og pervers:-)

Skrevet

Jaså, så hun sendte deg bilder av seg selv? Ifølge profilen din skulle ei stor dame passe bra sammen med deg. :-)

Skrevet

Profilen min? Kun noe som den nest eldste drittungen la ut for å ha det morsomt med pappsen sin:-)

Skrevet

DET hakke noe å si. Poenget er at det er deg, og en frodig dame kan jo være nøyaktig det du trenger. :-)

Skrevet

hehe.. Tror nok ikke det prinzessa:-) Har jo ikke råd til et trøstespisematbudsjett utenom det GEDIGNE matbudsjette jeg allerede har:) 4 litt for aktive drittunger som nesten spiser ett brød hver pr. dag...argggghhhhhh. Det går med nesten en hel okse i uka og 5 stk store Norwegia ost... Ikke kom med forslag om overdimmensjonerte damer til meg:.-)

Skrevet

Nåh, du tjener vel bra. :-) Når det er sagt så kjenner jeg sylfider som spiser som hester. Kanskje Amy sitter og slikker kyllingfett av fingrene as we speak! :-)

Skrevet

For å si det enkelt.. Slipper ikke inn damer i mitt hus som føler trang til å skifte adresse:-) Har fremdeles mareritt om hormoner, hysterisk kjerring, uendelige krangler osv osv osv osv... har det fint som jeg har det:-) Amy kan bare sug fingrene sine for fett for min del:-)

Skrevet

Du må være noe av det dummeste her inne RundLurt. Du har null argumenter og har ikke bedre å komme med.

Skrevet

hvor vanvittig spennende innlegg det er på dette forumet!

*lenke seg fast*

Skrevet

Forsiktig nå Idyll... det der er personangrep mot ei jeg kjenner svært godt..*sukk* Så hvis du vil overleve her inne så bør du komme frem med en unnskyldning så fort det lar seg gjøre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...