Gå til innhold

Vanskelig avgjørelse....Noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det føles direkte som hun presser meg.... presser meg så mye til at jeg til slutt gir meg!! Håper virkelig ikke hun klarer det, for jeg ønsker ikke å ha henne med på fødsel....!!!!!!!!

Men denne sutringa og småkranglinga over at hun ikke får være med... begynner å bli slitsom og latterlig!!!!

Men det verste er at jeg gir jo henne flere argumenter på at vi vil bare være oss, men det går ikke inn.... Neste gang temaet kommer opp så er det den samme regla...

DRITT!!!!

Må nok få min kjære far til å forklare henne at vi ikke ønsker å ha henne med!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske usmakelig å trenge seg på sånn, men kan du ikke bare la være og varsle, og heller ringe henne når babyen er født? Det ville je gjort. Og ha dem på venterommet, vel...hva er poenget med det? Tror jeg ville følt meg ganske tilsidesatt hvis jeg var mannen også, og en trenger ikke å ha så mange på rommet, mye bedre å få konsentrere seg selv, synes jeg da!

Skrevet

Forholdet mellom deg og din mor har trolig godt av at du setter denne grensen. Vet selv at det eneste som fungerer i forhold til foreldre/svigerforelde som blander seg inn i for mye, er å markere at de ikke bestemmer. Nå skal dere bli foreldre, og hun må begynne å behandle dere som selvstendige voksne.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvordan er det med doen der hun eller dere bor? Er det en nøkkel der? Da er det bare å ta den vekk, og så følger du etter henne når hun skal på do, og insisterer på å være med inn, og gir deg ikke. Kanskje hun skjønner poenget da...hvis ikke så er det noe galt med mora di, og da trenger hun hjelp...tydligvis blottet for sosial intelligens!

Skrevet

Hun har ikke noe der å gjøre før barnet er ute, det er meget privat og skal være en glede, ikke være engstelig for at mor glaner rett inn i selveste julekvelden, nei takke meg til. Dette er min mening altså.

Skrevet

Hehehhehehe, det er ikke noe problem med doen, og jeg og andre kan komme og gå når vi vil:) Uansett om hun sitter å klemmer ut nr 2... hehheheh!! Så i det tilfellet vil hun ikke skjønne noen ting!!

Men hvis jeg skal gi henne en følelse av å føle seg tråkket på, ikke respektert e.l så må jeg ta mobil tlf hennes...... da blir det bråk da!!! For den er vist personlig.... som om ikke en fødsel er det!!

Vanskelig å forklare hvordan det hele er.... Hun høres sikkert ut som det verste menneske, men den beste betegnelsen jeg kan gi er at jeg er svært voksen av meg, liker å gjøre andre gla og fornøyd,kan vike mine behov for andres mens hun nekter å innse at hun er rundet 40, og oppfører seg egoistisk, og har aldri tid til noen andre enn de slarv vennene sine.

Huff, om jeg bare kunne fortalt alt jeg tenker på om situasjonen rundt meg og mamma så hadde dere kanskje fått et helhetlig bilde... men desverre så fins det ikke tid eller krefter til sånt:)....

Kompliserte greier!!!

For å si det slik så er det mye jeg skal gjøre annerledes når jeg skal bli mamma!!!!

Synes det sier litt at det er mer naturlig for meg å ha med pappan min på fødselen, enn mamma.......

Skrevet

Det er en ting at hun kan se midt oppi der....men det kan jo samboer å, og uansett hvem det er så er ikke det en ønske situasjon, kan ikke se pent ut!! Kanskje verre for samboer å ha et slikt bilde på netthinna for alltid:) hehe.

MEN saken er at jeg rett og slett ikke er komfortabel med å ha mamma der, og det hadde vært mer naturlig for meg å hatt med pappa på fødsel enn mamma....men uansett så er det kun samboer jeg vil ha med på fødsel, han skal tross alt bli pappa og jeg mamma!!! Dette er noe vi har laget sammen og noe vi ska få ut til verden sammen!!!

Det er kun hos min samboer jeg kan vise mine følelser 100% og si hva jeg føler og tenker til enhver tid, vil ikke føle meg bundet eller utilpass i en situasjon som skal gi oss det vakreste i verden!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...