Gå til innhold

UFF alle sier abort... Jeg vil ikke selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig har barnefar noe han skulle sagt, vi har funnet ut at vu skal beholde nå ikveld! Han er ikke så glad men gladere enn forvententet endelig kan jeg glede meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da bra da..

Skrevet

Om det er pga av manglende penger og utdanning alle mener du skal ta abort, så går det jo faktisk an å få fødselsstipend av Lånekassen. Men du må ha hatt rett på lån fra de i seks måneder av svangerskapet. Og utdanning kan du ta hjemmefra via NKS eller NKI. Gå inn på nettsidene deres og se om det er noe du kan tenke deg å studere som gir rett til lån i Lånekassen og sett i gang så snart du kan.

Du skal ikke ta abort bare fordi alle andre mener det er det greieste, og heller ikke fordi du er redd for hva andre vil tro og mene. Det er din kropp og ditt valg, og det er du som sitter igjen med alle følelsene etterpå. Jeg synes disse andre bør kunne støtte og hjelpe deg i det valget du tar i stedet for å prøve å bestemme for deg.

Skrevet

dette var godt å høre!!!!:-)

er glad på dine og babyens vegne jeg:-)

og noen trøstende ord....så tror jeg det er lettere med to små til tider...enn en.....og da har de lekekompis...og er venner...og ikke så klemgete på deg:-) dette blir bra:-)

gratulerer sååå mye:-)

Skrevet

Ja :) Tusen takk for alle gode ord og alt! tok en skikkelig prat nå ikveld jeg ble sint og lei meg! Og han fikk sagt hva han var så redd for... det er ansvaret, jeg skjønner det godt jeg! Men jeg sa at alt ordner seg, og når vi har fått barnet så kommer du til og angre for at du var lei deg for at jeg ikke tok det bort... Om dere skjønner hva jeg mener:)

Er så glad jeg nå at jeg kunne sprunget mange mil! Endelig kan jeg glede meg til det nye barnet, til at magen begynner og vokse til dattra mi skal bli storesøster! Det er så mye og glede seg til! :)

Skrevet

Nå ble jeg glad på dine( deres) vegne!! Typen din kommer til å bli glad han og, og barna deres kommer til å få et flott forhold til hverandre, siden de vokser opp sammen.

Dere kommer ALDRIG til å angre, det kan jeg love deg!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...