Gå til innhold

UFF alle sier abort... Jeg vil ikke selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg føler meg så sinnsykt tvungen!!!!!! Åhh jeg aner serr ikke hvaj eg skal gjøre. har et barn fra før... Nå kommer nr to ikke to år i mellom en gang! typen bare gråter når vi snakker om dette, føler at jeg ikke kun kan tenke på meg selv!!!! ÅHHHHH JEG ER SÅ USIKKER vil bestemme meg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen av de andre som kan bestemme over deg...

Skrevet

Vil bare si at du ikke bør ta abort hvis du ikke vil det selv, for da kommer du mest sannsynlig til å angre. Men du vil ikke angre på barnet når du har det i armene dine.

Skrevet

Ikke ta abort om du ikke vil selv, du kommer til å angre resten av livet.

Hva er det du er redd for da? Det er da vel ingen grunn til at du ikke skulle klare et barn til nå, to år jo en super aldersforksjell :o)

Lykke til med vanskelige valget!

Skrevet

Om du ikke vil det, skal du heller ikke gjøre det..

Skrevet

neineineineineiiii

ikke ta abort om du ikke vil selv. Har to tette jeg, slitsomt i begynnelsen, men så er det kjempe gøy etter en stund!! Har 1,5 år mellom mine, ville aldri byttet det bort. lykke til

Skrevet

ALDRI ta abort om du ikke er 100% sikker på det.....

Jeg er sikker på at de andre vender seg til det etterhvert:o) I hvertfall når bebisen er født;o)

Skrevet

Nei jeg vet det... Det er ikke det verste og få et barn til... Men det verste er vel hva familien kommer til og ... har gått hjemme nå et år... Skal ta opp noen fag nå har ingen ting av utdanning ikke jobb ingen ting! Og jeg har jo ingen ting og tilby barnet annet enn kjærlighet og trygghet! Og typen stakkar er jo helt fortvilet, men som jeg prøver og si til han det er jeg som skal leve med sorgen, kommer sikkert til og knekke sammen når barnet mittt spør etter søsken... og tenke på jeg tok bort søstern eller broern din jeg...

Uff alt er så f vanskelig!

Sier ikk bli sint på meg alt er så vanskelig, det er ikke bare og ta det bort hvis det er det du tror! Jeg kan ikke noe for at jeg blir sint siern.... og han er så ekkel med meg kommer og holder rundt meg koser med magen osv osv...

Skrevet

Hvorfor sier alle abort? Er det fordi det er så tett mellom barna? Det er ingen grunn, jeg har to tette. Helmaks! Lykke til.

Skrevet

Når du ikke vil ta abort selv, så ikke gjør det! Det er tøft nok om en "ønsker" det selv om du ikke skal leve med det resten av livet at du gjorde det fordi du følte deg presset av typen... To år er ikke SÅ tett da - det går nok kjempefint. De kommer til å ha mye glede av hverandre når de vokser opp når de blir så tett. Tipper typen din venner seg til tanken etterhvert. Alt ordner seg for snille jenter;o)

Klem

Skrevet

Har selv 1.5 år mellom de to eldste mine, helt supert!!!!

Har du den minste tvil om du klarer abort må du virkelig IKKE gjøre det heller. Du kommer garantert til å ha det grusomt med deg selv i lang lang tid etter, og du kommer til å bebreide typen din som "tvang" deg til å gjøre det.

Jeg kan love deg at du ikke kommer til å angre på at du beholder barnet, og typen din.................kommer til å elske dette barnet like mye som det første=)

Vil og si at jeg ikke er abortmotstander, og at alle må få ta denne avgjørelsen selv, men det er nettop det......DU må ta valget selv ikke de rundt deg.

Lykke til med valget ditt, og håper du gjør det du føler er riktig:-)

Skrevet

Ikke ta abort hvis du ikke vil, samt føler deg presset til det. Det vil du garantert angre på. Dessuten er det et dårlig argument at du bare tenker på deg selv hvis du bærer fram barnet. Dere var jo to om å lage det, og nå er det jo en gang sånn at barnet allerede befinner seg inni magen din. Da er det ikke egoistisk å bære det fram!!!

Aldersforskjellen høres ut til å være riktig så fin!!!!

Når du ikke vil ta abort selv, bør du vel allerede ha svaret. Ingen skal føle seg presset til å ta abort!! Dessuten venner dere dere sikkert til tanken om et barn etter hvert, selv om dette virker skremmende nå. Dere har 9 mnd på å forberede dere, så dette går sikkert bra!

Lykke til!

Skrevet

Men har jo ikke jobb ikke skole og sånn!!!

Skrevet

Vel, du er ung og kan ta utdannelse etterhvert, jobb kan du få hvis du er litt allsidig og står på. Mye ustyr har du jo fra før, så trenger ikke bli mange utgifter med en gang.

Det ordner seg skal du se, men skjønner du ser litt mørkt på det akkurat nå.

Skrevet

Hei!! Utdanning kan du ta resten av livet!!! bayen du har i magen din er der NÅ!!! Begynte ikke med utdannelse før jeg var 27 år, det er ikke noe problemer. Har en sønn på snart 4 og det er ikke noe problem å utdanne seg selv om man har barn...

Det viktigste av alt er jo akkurat trygghet og kjærlighet...

Husk at det er DIN kropp, og DITT barn, ikke la noen presse deg til å ta livet av ditt eget barn!!!

Skrevet

Jeg har ingen utdanning eller jobb.

Er 2 år og 6 dager imellom mine og det er perfekt.

Du må være 100% sikker på at du vil før du tar abort.

Ønsker deg masse lykke til med dine valg.

Klem

Skrevet

Hva alle andre rundt deg mener er jo uvesentlig, men du tar også et valg for barnefaren dersom du velger å beholde det og det er jo viktig at dere er enige om valget sammen.

Skrevet

Du har god tid til å få deg en utdannelse etter at barnet er født. Det er slett ikke så dumt å studere når barnet er i bhg heller, da kan du gjerne være litt fleksibel med tanke på hvor lange dager barna skal gå i bhg etc. Dessuten finnes det nok av støtteordninger. Nå har du også litt mer tid til å tenke over hva du ønsker å studere, hvordan et kommende yrke er forenlig med å være småbarnsmor etc. Det er mange som tar utdanning i ung alder som angrer på yrkesvalget senere, meg inkludert. Dessuten tenker jeg litt annerledes rundt jobbsituasjonen nå enn før jeg ble mor. Jeg har vel nærmere 20 år på skolebenken, men får ikke bruk for alt det nå, i hvert fall. Prioriterer familien foran karriere nå for tiden.

Lykke til! Dette går nok bra! Stol på magefølelsen!

Skrevet

Du vil aldri angre på de barna du fikk, men på de du ikke fikk... ;-)

Skrevet

Hvis du ikke vil har du allerede knyttet deg litt til barnet i magen.

Tenk hvor vondt det ville være å fjerne barnet fordi andre sier det?

Ikke kritikk, men det er DITT liv.

Det fins mange småbarnsmødre på den forskjellen ifh til alder og et går jo bra!!

Stå på!!

:)

Og lykke til!

Skrevet

Hvis du ikke vil,så tar du ikke abort. Det er DU som bestemmer. Drit i de andre!!!!!!!!!

Skrevet

kjære vene er da ingen grunn til abort det vel!!!

har selv to barn jeg...fikk første rett etter jeg fyllte 19.......nå er jeg 24 og har to...en fremdeles ingen utannelse eller jobb.....skal begynne skole igjen neste år.....

har jobba fra nr.1 til nr 2 kom til da....men med vasking....

denne er for tynn til abort altså! spes at du sier selv at du vil beholde!

han visste da for åpokker hva han gjorde da han smallt deg på tjukken igjen jo!!

undskyld meg om jeg høres krass ut her....men denne er drøy....

du skal gjøre det DU føler for! ikke kom å si at alle andre mener du skal ta abort pga. utdannelse eller jobb!!! det er ikke de som skal ta vare på barna!

kjære vennen....allt ordner seg....når man tar de riktige valgene!

ikke la deg påvirke av noen! kun deg selv!!

Skrevet

Jeg må bare slenge meg på det de andre sier og at du bør absolutt ikke ta vekk babyen om du ikke er 100% sikker på at det er det du vil..Og hva du vil og hva du mener du bør er to forskjellige ting.

Og dere kommer til og klare dere bra,som du sier kan du tilby kjærlighet og trygghet:)Og det er det viktigste for barna dine.Utdannelse kan du ta etterhvert.

Lykke til!

Skrevet

Din kropp - din avgjørelse. Ikke gjør noe du kan angre på! Be alle holde helt kjeft om barnet, for det er faktisk ikke deres sak!!!

Skrevet

Så da har liksom ikke barnefaren noe han skulle sagt da elleR???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...