Gå til innhold

Inspirert av juletråd:) Hvor feire julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snart vært sammen i 7 år, men har feiret jul hver for oss til nå.

Nå har vi vært samboere i 1 år, og skal feire jul sammen.

Velger svigers i år, slik at familien min kan få første jul sammen med baby. Utspekulert! ;)

Men vi gjør slik vi har pleid: Etter middag og gaver og sånnt, før vi stikker hjem, går vi innom hverandre. I år tar vi turen innom min familie før vi stikker hjemover. Bor med 10minutters avstand, så heldige sånn sett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt så ille på det enda.. Første julen blir nok ikke noen big deal, mulig vi blir hjemme, bare oss 3. Lillegutt vil ikke huske noe av den julen alikevel, eller ha noen glede av den siden han er så liten, og siden verken jeg eller sambo er selskaps mennesker eller spesielt julemennesker (utenom julematen!!) så ser ikke vi så hardt på det å sitte hjemme med bare oss 3. Men fra neste år blir det værre.. :S

Vi har 3 familier å forholde oss til, sambo's mor, min mor og min far, siden de er skilt. Det blir vanskelig å bestemme seg for hvem vi skal begynne med.. Mamma har ytret et lite ønske om at hun vil at vi skal komme julaften når lillegutt er litt over et år, men vi har verken sagt ja eller nei.. føler vi må høre med pappa og svigermor hva de ønsker også. Kan ikke si jeg gleder meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...