Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 25. august 2007 Ja, det skal jeg for så vidt være enig i . Når jeg leser gjenom innlegget nå så høres det ut som det skulle vært verre enn dårlig behandling . Men dere må bare beklage dette, skreiv inn innlegget med en gang vi var kommet hjem å hadde hormoner sprutende ut av øra av sinne da HAr vært å funnet fram nummeret å skal ringe på mandag, skal rett å slett kreve ny ultralyd, for jordmora vi var hos sa at det var umulig å få ny time, for vi skulle bare en gang . Men skal kreve det . Og i papirene hadde hun ikke svart på noe annet enn datoen det var den dagen, ingen mål eller noe Lykket il med svangerskapet dere andre også
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #27 Skrevet 25. august 2007 Det er ikke vanlig å skrive opp mål etc på dine papirer - ultralyden er for å utelukke alvorlige misdannelser. Det har du fått utelukket nå. Mange misoppfatter dette - ultralyd er altså et tilbud om å sjekke fosterets tilstand og sette termin. Bilder og sånt er "ekstragodis" - som ikke man har krav på. Bestill dere en time privat om dere ønsker annen oppfølging.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 25. august 2007 Ikke mine papirer . De papirene hun sender med meg som jeg skal levere i skranken\resepsjonen når jeg går .
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 25. august 2007 #29 Skrevet 25. august 2007 Veldig synd at du opplevde en slik ultralyd i Hammerfest. Jeg har til nå hatt 6 ultralyder der oppe, men må si at jeg har vært fornøyd hver gang. Noen av legene kan være litt kjappe, men da må du bare si det til dem. Det har jeg gjort flere ganger. Har ikke opplevd annet enn positivt på Hammerfest sykehus og gleder meg faktisk til å føde på et sykehus der de har veldig god kompetanse. Det er i allefall min mening. Gi beskjed til jordmoren din om at du var misfornøyd med resultatet av ultralyden og få henne til å bestille en ny. At man må pendle et godt stykke her er det ikke så mange som skjønner, men det gjør jeg. Nå bor jeg engang i byen, men har mange ganger tenkt på dere som må kjøre et stykke for å kommer på sykehuset og missunner dere ikke. Jeg får 7 minutters kjøring til føden og det er for meg passelig langt. Håper du blir mer fornøyd neste gang.
Maria-B Skrevet 25. august 2007 #30 Skrevet 25. august 2007 Hadde bedt om ny time jeg, evt. bestil privat hvis det går. Hvis ikke får du fllytte sørover vettu, hehe Da jeg var på UL så var jeg først å snakka med ei jm som la inn info om meg og sambo på en pc. Så var vi inne til UL, jm der tok seg god tid, jeg så knøttet på en skjerm over senga...og ho zooma inn på hjerte, urinblære og nyrer og forklarte hva det var og at alt så bra ut.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 25. august 2007 #31 Skrevet 25. august 2007 Det er utrulig hvordan folk må ta ALT sååå forbanna bokstavlig talt..hærregud jeg må le...her inne må man vende å vri å vurdere vært eneste ord man skriver for at folk ikke skal syntes ditt eller datt om det...hva så om hu syntes det var et hælvete...man overdriver gjerne litt når man får en rekke skuffende ting etter hverandre...så går det over å man skjønner kanskje at man utrykker litt mer sinne enn man burde hatt i den store sammenhengen..sånn er det...IKKE heng dere opp i bagatell ord folkens....
Krolla og Theodor Skrevet 25. august 2007 #32 Skrevet 25. august 2007 Med fare for å drite meg skikkelig ut her Anonym 00:29, men hvordan klarer du å lese innleggene her dersom du er blind? Ikke stygt ment - men undrer..
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 25. august 2007 #33 Skrevet 25. august 2007 det lurte jeg også på....?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #34 Skrevet 25. august 2007 Jeg trur faktisk ikke det er noen private klinikker her oppe . Noen som vet ?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #35 Skrevet 25. august 2007 Uff, leit at din opplevelse var så dårlig, Katrine. Har jo vært på tidlig UL og ordinær UL i Hammerfest, er veldig fornøyd, jeg da, men alle kan vel ha en dårlig dag. Får håpe du får komme tilbake. Send en pm eller noe om du vil vite hvilke leger vi var hos og sånt... trøsteklem
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 25. august 2007 #36 Skrevet 25. august 2007 Da tror jeg du må til Tromsø
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #37 Skrevet 25. august 2007 Var det jeg var redd for .
Cassandra- Skrevet 25. august 2007 #38 Skrevet 25. august 2007 uff dette hørtes ikke bra ut. selvom det ikke er noe show å se på som en skriver her,så er det faktisk rørende å se babyen sin i magen. vi var på ul på ullevål ble veldig fornøyd,hun ga oss to forskjellige bilder og sa alt hun så,bortsett fra kjønnet siden pappaen ikke vil vite det. har jenter fra før så det er lite ønske om gutt men like gla uansett bare babyen er frisk og hel. dere kan jo snakke med legen du bruker til vanlig å høre om dere kan få ny time. det ville jeg ha prøvd lykke til. jeg er litt over fem mnd nå og har vært på ul 3 ganger.herlig opplevelser.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #39 Skrevet 25. august 2007 Hehe! Tenkte meg at noen kom til å undre på hvordan jeg som blind kan være inne på BIM:) Men heldigvis så finnes det så mange hjelpemidler at internett er like lett for meg å bruke som for dere:) Jeg har leselist(til å lese punkt) og tale som leser opp alt som står i skjermen! Så det er ingen problem!! Hihi! Hilsen blind pregnant anonym:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå