Gjest Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Beklager, så mye... Håper at dette går bra... Jeg synes det er så mange som skriver om slike opplevelser på UL for tiden at jeg begynner virkelig å bli bekymret... Lykke til, kjære deg!
winsome Skrevet 23. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 23. august 2007 tuuusen takk alle sammen for varme tanker!!! Sitter med tårevåte øyne og leser...men det hjelper!! takk skal dere ha!!Nå er minstemann levert til mine foreldre,så nå har vi bare en lang natt forran oss,så får vi forhåpentligvis noen flere svar!!!
purple Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Uffda. hva skal jeg selv si som hadde en flott ul i dag hvor alt var fryd og gammen.... Det må virkelig være tøff beskjed å få. Håper spesialistene likevel finner ut at det kan gå bra likevel, tross alt. Klemmer
Gjest Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Uff, så trist lesning kjäre deg! Håper dere får svar på alle spörsmål dere måtte ha i morgen! Lykke til!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Oi!!!!!!!! Lykke til i morgen.... kanskje det er bedre enn fryktet.... Ingen er forberdt på noe slikt.....sørg, ta deg tid og gje deg sjølv lov til å sørge over dette. Men husk det kan være en kommende professor /statsminister du bærer på frdet. Håper hjertefeilen ikkje er så stor da................
MegOgAlleMine Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 Oi.. det var leit! Vet ikke hva jeg skal si til sånt.. håper ting ordner seg til det beste for dere og babyen.
MC81 Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Husk å oppdatere oss i morgen etter UL da, Så får vi vite litt bedre vi også ( følger spendt med..) Ikke bry deg om anonym, vet ikk ehva som har skjedd der...!!! Men uanset så hør fra deg!
winsome Skrevet 23. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 23. august 2007 eg skal gi lyd når eg har vert der ja...har time kl 11.00,men måtte nok sette av hele dagen til venting og slik fikk eg beskjed om! Er 3 timer kjøring for meg og,så eg er nok ikkje online før i måro kveld!
barnnr.2 Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 Jeg syns man burde få en UL før 12. svangerskapsuke....
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Uff...dette var ikke gode nyheter nei... Håper det ikke er så mye feil på hjerte somførst antatt...Håper du kommer inn og forteller oss om hvordan det gikk på Haukeland... Sender masse klemmer
winsome Skrevet 23. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 23. august 2007 eg har allerede vert på 2 ul...en i uke 7,og en i uke 12....eg fikk de pga at eg følte noe ikkje stemte!! men i uke 12 såg alt fint ut....han såg 10 fingre og to bein...men det sjer enormt mye i utviklinga på 7 uker...e jo nå i uke 19. Men de burde nok sikkert sett noe i uke 12...men kan liksom ikkje skylde på noen heller,er ikkje så mye som kunne vert gjort annerledes!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #37 Skrevet 23. august 2007 Heisann. Hvordan går det med deg? Håper de finner ut at det ikke er så mye galt og alvorlig, som det kunne se ut som i dag. Mange varme klemmer og tanker til deg. Krysser alt som krysses kan for deg. Skal tenke på deg i morgen.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 23. august 2007 #38 Skrevet 23. august 2007 Vil bare sende dere all min varme og støtte.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. august 2007 #39 Skrevet 24. august 2007 Så trist. Føler med deg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. august 2007 #40 Skrevet 24. august 2007 Nei huff assa vennen..... Ikke morsomt å få slike beskjeder nei! Jeg vet!! Fikk selv beskjed om for 1.5 år siden at gutten i magen min ikke kunne leve i den her verden! Hardeste beskjeden jeg noen sinne har fått!! Vil sende deg mange klemmer jeg!! Håper så virkelig at de så feil på UL og at hjertefeilen kan gjøres noe med!!! Klem!!
Kakebakesøte Skrevet 24. august 2007 #41 Skrevet 24. august 2007 Det var trist å høre. Håper du hadde noen med deg og ikke satt der alene med denne beskjeden. Jeg krysser alt for deg og den lille babyen. Håper legene tar veldig feil
*Vetlis* Skrevet 24. august 2007 #42 Skrevet 24. august 2007 Ønsker deg masse lykke til i dag! Stor klem fra
3 herlige jenter! Skrevet 24. august 2007 #43 Skrevet 24. august 2007 ja tøff beskjed virkelig... en liten trøst her- har ei i familien spm også fikk beskjed om at barnet hadde alvorlig hjertefeil og måtte på Riksen i Oslo og føde, lå der i 3 uker før termin barnet kom og ingen ting var galt- i magen har barnet kun i bruk 3 av hjertekammerene og det fjerde begynner å virke i det navlestrengen blir klippet, så får virkelig håpe at de finner ut noe mer hos spesialistene:) Masse lykke til:))))
Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2007 #44 Skrevet 24. august 2007 Kjære deg...for en forferdelig beskjed å få på en dag som egentlig skal være fylt med glede...Dessverre er det ikke alle som får en positiv dag utav det. Hvis det er noen som helst trøst så kjenner jeg en som fikk beskjed om at guttens hans (og hennes) mest sannsynlig hadde downs, og kanskje noe verre...Men han er i topp form! Han ble født med klumpfot men alt har gått sååå bra!! Hva var det forresten som fikk deg til å føle at noe var galt så tidlig i svangerskapet? Hadde du blødninger el.l? LYKKE TIL imorgen...håper alt går bra for deg...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #45 Skrevet 24. august 2007 Ti tusen klemmer fra meg! Vet hvordan du har det!!!
twoboys & a girl Skrevet 24. august 2007 #47 Skrevet 24. august 2007 Har tenkt mye på deg det siste døgnet. Hvordan gikk det i dag? Håper du fikk gode nyheter:o) Klem
Gjest Skrevet 24. august 2007 #48 Skrevet 24. august 2007 Hei Winsome ) Dette er tøffe tak for dere. Nok engang i all UL lykkerusen er det noen få uheldige sjeler som skal få slike utfordringer som dere opplever nå. Det er veldig leit. Tankene mine går til deg og familien din. Håper dere har fått noen positive beskjeder dere kan trøste dere med. Klem fra...
amy_de Skrevet 24. august 2007 #49 Skrevet 24. august 2007 Ingen hyggelig beskjed å få.... I et forsøk på å gi litt håp, min mann ble født med alvorlig medfødt hjertefeil for 28 år siden, og lever i dag som frisk. Teknologien har utviklet seg enormt på området siden den gang og så vidt jeg husker overlever 95% av alle barn med medfødt hjertefeil. (Vi sto selv i faresonen for å få et "hjertebarn", så har satt oss litt inn i det) Gå inn på www.ffhb.no Der finner du info og fler i samme situasjon. Lykke til!
Helga-Marie Skrevet 24. august 2007 #50 Skrevet 24. august 2007 Det kan jo gå bra fordet:)) Vi skal tenke på deg,kjenner barn med hjerte feil jeg .Og de fungerer helt utmerket godt.God oppfølging av lege og sykehus! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå