Gå til innhold

uff....dette var tøft!!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg kommer akkuratt hjem fra UL....fått vite at alt ikkje står heilt fint til med barnet mitt!! vet ikkje hvor alvorlig det er enda,men det er alvorlig nok!! Det viser seg at babyen min mangler en fot,og har tydlige hjertefeil!!! Blir sendt videre til Haukeland imorgen for å se nærmere....dette kom som et sjokk!!! ingen kan være forberedt på noe slik!!! Du går å funderer på om du skal vite hvilket kjønn det er...så får du en slik tilbakemelding!!! uff,det gjør så ufattelig vondt!! Er 19 uker idag!!:(

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det er trist. Ønsker deg lykke til i morgen:o) Trøsteklem

Skrevet

Huff, så trist.... Kan ikke klare å forstå hvordan det må være å få en slik beskjed!=(

Skal tenke på dere og krysse fingrene for at det ikke er så ille!

Skrevet

Trist og høre. Håper du får positive svar imorgen.

Lykke til

Skrevet

Så vondt!!

Ønsker deg alt godt i en vanskelig situasjon! Sender deg en trøsteklem.

Skrevet

Off så fælt.. :( Kan ikke tenke meg hvordan det må være å få en slik beskjed. Krysser fingrene for dere på Haukeland.. Hold oss oppdatert..

Klem fra

Skrevet

Å uff så trist.

Skjønner godt at det er vanskelig.

Ønsker deg masse lykke til.

Og en kjempe trøsteklem fra meg.

Skrevet

Ble kjempe lei meg da jeg leste dette. Det er jo akkurat slike beskjeder vi ikke vil få. Men det er også en påminnelse om at alt kan skje - med oss alle. Håper det går bedre med deg etter hvert når det verste sjokket går over.

Skrevet

takk for trøst og svar!!! Er nok ikkje gått heilt opp for oss enda!! Nett henta småen i barnehagen!!God trøst i han vertfall!! Så får vi bare vente å se hva morgendagen viser!!Forventer det verste men håper jo selfølgelig på det beste!Er så mange tanker oppi hodet mitt nå.....hvofor sjer dette oss???er det noen som vet om noen sider der en kan lese om noe slik som dette??

Skrevet

Huff.... Skjønner at dette ikke er lett.

Varme tanker til deg og dine.

Håper beskjedene blir mer oppløftende i morgen.

Klem.

Skrevet

Visst du går inn på forumet Fostervann & ultralyd, så er det en der inne som heter Dag Harald Hovind, har fått intrykk av at han kan svare på masse spørsmål ang fosterdiagnostikk osv...

Skrevet

Du vil sikkert få svar på spørsmål og oppfølging i morgen. Hvis ikke må du be om det. Forsøk å hold motet oppe til i morgen!

Skrevet

Så grusomt å få en slik beskjed på UL. Håper det går bra med dere og at det ikke ser så ille ut som dere føler det er nå!

Gjest Lenchen
Skrevet

Uff, stakkars dere. For et sjokk! Håper det går bra på Haukeland i morgen, og at det ikke er så alvorlig som dere fryker.

Krysser fingre og tær for dere :)

Skrevet

Når det gjelder deg anonym så ska du holde godt kjeft!!! Det kan virke som løgn,så sjeldent er d at sånn sjer! men nå har d sjedd meg,og det siste eg vil høre er at det er løgn! Eg skulle ønska det var løgn,at legene idag bare tulla med meg!! Det hadde vert noe d!!!!!! Men desverre så er dette den brutale virkelighet!!!Så hold sånne kommentarer for deg sjøl...at du velger å ikkje tro på meg er greit,men du trenger ikkje si det til meg!!

Skrevet

Det var en trist beskjed å få på en UL som bare skulle være jubel og glede for dere:-(

Sender dere varme tanker,og håper,som de andre her,at det ikke er så alvorlig som du frykter. Håper du får god oppfølging på sykehuset,og svar på alle spørsmål som snurrer rundt i hodet ditt nå. Dette må være grusomt for foreldre å få beskjed om,ingen som ikke har opplevd det samme kan forstå hvordan det føles...

Lykkeønskninger for videre utredning,håper på det beste for babyen deres.

Skrevet

hei,dette var trist å høre...forstår at du har d vondt nå men,du må ignorere dennen syke anonyme som mener d er løgn....d eneste denne anonyme vil er å ha oppmerksomheten å ikke la hun få d for den er d du som skal ha...ønsker deg masse lykke til i morra :)

Skrevet

Hei! Prøv så godt du kan å overse de anonyme. Det er helt utroligt hvordan mennesker kan oppføre seg( blir skikkelig leie meg på dine vegne).Heldigvis er der mange voksne og kjekke jenter her inne..som bryr seg virkelig.Vet hva dere går igjennom nå..opplevde i uke 18 å få en triste beskjed. Ønsker deg og din familie masse lykke til og håper dere får skikkelige svar og oppfølging.

Klem

Skrevet

Fikk så vondt i hjertet når jeg leste innlegget ditt. Masse lykke til i morgen, dere er i våre tanker...

Skrevet

Vil bare sende deg en STOR trøsteklem! Klarer ikke å sette meg inn i hvor forferdelig det må være å få en slik beskjed :( Håper livet ser lysere ut for deg og dine i morra!

Og til MODERATORER: Nå synes vi alle det er på tide å spore opp denne anonym og få vedkommene slettet! Det forurenser hele forumet at h*n får holde på slik!

Skrevet

Føler med deg vennen.. :)

Alle vi jenter her inne håper&håper for deg i morgen.. Håper virkerlig dette går bra.. Alle husker vel historien om en inne på tredje tri. hun fikk også en grusom beskjed, men da smpen kom ut var det ingenting som tydet på at noe var feil:) Håper dette skjer deg og =)

Og ja;MODERATOR: enig med Gkm1- få innleggene slettet...og SPERRET brukeren...

Skrevet

Huff, er vel ikke så mye å si! kan bare forestille meg hvor fært dere må ha det fram til den videre undersøkelsen i mårra! Håper virkelig at alt ser lysere ut i øynene til en spesialist! Skal tenke på dere! Hold oss oppdatert =)

trøsteklem

Skrevet

Huff... dette skjønner jeg godt at dere synes er vondt og vanskelig å takle. Håper dere får god oppfølging, og blir ivaretatt på en god måte - det trenger dere nå. Ønsker dere massevis av lykke til videre..

Skrevet

Lykke til kjære deg!

Håpar at det ikkje er like gale som de har fått beskjed på ul.

Klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...