M by M Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 "Får å si det sånn" Ja, du sa det slik og finnes det noen annen måte å si det på??? "Bæsja på leggen" For det første skal du være innmari spenstig for å få til det og for det andre er det harry å si det. "Driti seg ut" Det betyr å bæsje i buksa eller lignende. "Det var så å pule en gymsal" Ok, det er overhodet ikke mulig og antakelig var årsaken til det at vedkommende har liten penis. "Jeg fødte i 24 timer" Hvem er det som ligger og presser i 24 timer? Rekk opp hånda om det fins noen!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hihi enig, hvertfall på den siste.. får beskjed om at man bare får presse i en time ellers blir den henta ut med sugekopp eller tang, evt keisersnitt,,, så vil gjerne prate med den personene som føder så lenge.. rier er noe annet... hehe
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Det dummeste jeg hører er når noen svarer: "NEI, jeg har det bra jeg!" Nei... du har det bra? Er du usikker på om du har det bra da eller?? Om noen spør meg om hvordan jeg har det, svarer jeg, JO! Jeg har det bare bra!
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Og forresten hater jeg at folk sier: Hvem bil har du? Sambo Mini/Snulla
M by M Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 En til! "Jeg tror kanskje at jeg skal ta en brødskive" Tror du bare kanskje at du skal noe?
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 "Det skal bli godt å legge seg" -Når ble det å legge seg forbundet med smerter?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg hater det når mannen min sier "Er du våken?" når jeg sover Evt. Sover du ?? JA, JEG SOV
prekæs Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 misforstå meg rett:/ fingertegn for gåseøyne:/ "aim diiply sjokd":/
Løvemor79 Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Den "FETE", om ei dame eller en bil f.eks. Dama er tynn og lekker, og hvordan kan en bil være fet? "diss og kredd"... Hva skjedde med ris og ros? "Skulle jeg til å si".. Joda, nå har du jo sagt det da.. :oP
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 jeg må spørre deg om noe, svar ÆRLIG!!! Forventer vi så ofte løgner at det er nødvendig å si det...?
Carnivale Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Skulle til å si Gå UT i ferie/permisjon Snulla Hvem butikk ... Og da orker jeg knapt ta med de mest åpenbare; "skjer´a baghera" og "ingenting tingeling"...som nå heldigvis har blitt med i Dagblad-reklame, så folk kanskje skjønner HVOR passé de uttrykkene er.
M by M Skrevet 23. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2007 "Er det bare meg eller er den døra skeiv?" Joda, det er sikkert bare deg ;-)
Gjest ->>- Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Alt som handler om "alle" og "kam," men som ikke er "skjære alle over en kam." Alt som inneholder "får" uten å omhandle verken sauer eller å få.
Løvemor79 Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 hehe..who cares, Teddybears.. Jeg så selvfølgelig reklamen akkurat når jeg leste innlegget ditt, Carnivale. :oP
Carnivale Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 ...og alle som inneholder ordet "fjord", og man ikke snakker om noe som har med vann å gjøre.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 Når jeg kommer opp om mårran.. Setter meg i soffan.. "neimen.. er du våken?!" -Nei, jeg sover enda jeg.. Ser du ikke det? Eller... Sitter på datan.. "nei, sitter du på datan og trykker du da?" -Nei, er ute på en joggetur jeg. Er på butikken. "Jasså, på butikken du og! Nei, på ferie i Mallorca jeg. DØØØØØ.... Og det trønderske utrykket: "Løkk med jula"! Som vi sier når vi treffer folk i juletider.. Irriterer meg grønn hver gang. Hva med å si god jul?!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Når en "tryner" skikkelig......å de som ser det spør-"slo du deg?".....
innMariSterk Skrevet 23. august 2007 #20 Skrevet 23. august 2007 Absolutt alle trønderske uttrykk stinker. Jeg gidder ikke engang å gå i detalj.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #23 Skrevet 23. august 2007 Åhh, sååå enig!! Også hater jeg ordet vennepar!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #24 Skrevet 23. august 2007 "også gjorde jeg det liksom".... Gjorde du det bare på liksom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå