Kakeåndsen Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Men navelen min derimot.... En piercing, en kikkehullsoperasjon og to svangerskap har medført at den er helt herpa.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 23. august 2007 #27 Skrevet 23. august 2007 Hårsår? Jeg blåser i om du har strekkmerker, eller hvem som helst annen om har det. Jeg driver ikke og nistirrer etter det og ser jeg det så harjeg ingen formening om det. Det eneste er at overskriften din er utrolig lite sympatisk. Det at du nå blir helt i forsvarsposisjon og ikke forstår HVA jeg mener finner jeg litt rart. Hvis du ikke selv ser at overskriften din er veldig lite ydmyk over for de som faktisk sliter med strekkmerker? (Og ja, for de er det SÅ ille at de tilogmed er deprimrete) Jeg har ikke lest hele innlegget ditt her, jeg leste det på småtroll, men for meg var faktisk selve overskriften din nok til at noen kontaktet meg på msn og følte seg latterliggjort.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Det er ikke SÅ grusomt med strekkmerker om man ikke har så mye av det...selv har jeg HELE magen dekt etter svangerskap og det ser helt jævlig ut=( Kunne ikke i min villeste fantasi tenkt meg til å gå i bikini, men så er hele magen min ødelagt etter svangerskap også da...skal søke om bukplastikk senere. Men har en venninne som har mye strekkmerker på magen og hun gikk i bikini i sommer. Var absolutt ikke noe jeg tenkte over og ble på ingen måte støtt av å se henne. Men jeg kunne ikke tenkt meg det fordi JEG ikke er komfortabel med det... Så tror du trygt kan kle på deg bikini og shorts ;-) Så lenge du er komfortabel med det, da spiller det ingen rolle hva andre mener :-)
Forskeren Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Var det det du spurte om, ja... Nei, jeg synes ikke det er fælt å se andres strekkmerker, faktisk blir jeg litt glad for at flere har, at det ikke bare er meg. Har så mange venninner uten et eneste merke etter svangerskap...
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Jeg har også strekkmerker. Fikk det som deg tidelig. Har vel blitt vandt med det kanskje? Fått litt flere nå på magen, men det plager meg egentlig ikke. Synes som du det er verre med kiloene... Og så synes jeg det er grusomt å gå i skjørt pga STORE åreknuter! De strekkmerkene bak knærna tenker jeg sjelden på...
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 har på mage hofter,og nedover lårene,og må jo ærlig innrømme at det er kjipt,ja det er det,men de er verdt det,så bryr meg ikke særlig om de,men fint er det ikke.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. august 2007 #33 Skrevet 23. august 2007 Tror du har misforstått hele greia på småtroll hvis det var det her du lurte på: "Jeg lurte bare på om de som synes strekkmerker er så fælt finner det ekkelt å se andre sine strekkmerker også." Tror det er mest et ødelagt selvbilde som gjør at en har problemer med sine egne strekkemerker, og man synes man selv er ekkel og stygg...da blir det selvsagt ikke bedre at folk på stranda glor på deg og snakker bak ryggen din,- ja, noen snakker høyt om det slik at du hører. (Nå vet jeg jo ikke om det er sånn det er på stranda, men har selv blitt baksnakka pga puppene mine, så jeg vet at det finnes folk som synes jeg er stygg...og jeg har jo ikke blitt noe penere med å få hele magen dekka av strekkmerker). Hadde jeg derimot gått på stranda og sett ei dame med masse strekkemerker i bikini hadde jeg blitt glad...tenkt at jøss, man kan faktisk ha strekkmerker og gå i bikini. Tenk at jeg er ikke den eneste i verden med en slik mage. Virker som du ikke har noen problemer med selvbildet ditt når det gjelder strekkmerker, og da er det vel naturlig at du ikke bryr deg hva andre tror og mener, og da gjør det vel ikke noe at de glor på deg eller snakker stygt om det. De som sliter med selvtilliten derimot kan jo rett og slett knekke sammen av å oppleve en slik behandlig, og jeg tror at de som sliter mest med strekkemerker er de som synes det er minst stygt på andre.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 Hihi...var jo som om jeg skulle sagt det selv, Ambivalent, og det gjorde jeg jo lenger nede i tråden!
snowstorm73 Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Mine er mest gamle fra puberteten. Vokste raskt en periode, da dukket de opp. I svangerskapet fikk jeg noen røde på magen, men ikke så ille som jeg hadde tenkt de skulle bli. Tror at mange er for mye opptatt hva andre syns, for de fleste bryr seg ikke i det hele tatt om andres strekkmerker.
Carnivale Skrevet 23. august 2007 #36 Skrevet 23. august 2007 Strekkmerker er ikke grusomt, så lenge de ikke er på deg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå