meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Ja, for at vi ikke vil sende med godteposer betyr jo at de aldri får noe sukker ellers? Hva med alle lørdager og festdagr gjenom året og for ikke å snakke om at selve bursdagen er stappet med godter. Er ikke noe syn på de nei. Får nok nok:)
firemerkersmør Skrevet 23. august 2007 #27 Skrevet 23. august 2007 Og det er ikke snakk om bursdag 6 ganger i året sjaman, det er 2 hver uke for tida, så det blir mange gotteposer ja.
"Frostpinnen" Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 De selger pinjata i norge også http://www.festmagasinet.no/tema/dekor1.htm bare til opplysning
Gjest Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 I år fylte datteren min 3 år Av snop under selskapet var kunn kaker - muffins med amerikansk glasur og sjokolade kake. På slutten av selskapet hadde vi fiske damm - i posen fikk ungene : 1 mini pez drops , 2 skum krokodiller og så var det vel 2-3 andre snop biter + sprettball (nille 10,-) og en sånn blåse dings som man ellers pleier å ha liggende på bursdagsbordet. For å väre april var det varmt og sol ute så ungene fikk spise snopet og löpe fra seg energi ute. Foreldrene var m og ingen sa noe om snopet ! IMOTSETNING til bursdagen vi var i 3 uker efter - det var v middagstid og alle trodde som vanlig at det ble noe pölser eller noe NEIDA : hovedretten : skolebröd Desert : is og snop skåler i hele stuen og så fiskedamm med stor pose godis til alle ! Det var helt sykt ........... (Vi snakker 3 åringer her )
Gjest ->>- Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Hva du gjør er opp til deg. Jeg ville aldri i verden sendt med unger en pose snop hjem fordi de hadde feiret bursdagen til mitt barn. Praksis varierer, men at andre gjør teite ting er jo som kjent ingen grunn til å gjøre det selv.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 pila: teite ting er vel din mening om saken...eller?
Kamomille Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 problemet er vel ikke at det blir så mye ekstra sukker av godteposen. men tilsammen med alt det andre de stapper i seg i et selskap kan det bli litt vel mye........ Dessuten er det vel greit at kaker og annet snop bli spist I BURSDAGEN. Skjønner ikke at de må ha med seg noe hjem for at kalaset skal være vellykket!
olla Skrevet 24. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 24. august 2007 Ser denne debatten har tatt litt av i går, fikk det ikke med meg da, men nå. Mitt poeng er IKKE at jeg ikke vil de skal få snop, jeg gir de snop, har gjort det lenge, og har ikke dårlig samvittighet for det. Men føler liksom at det blir litt feil at en skal drasse med seg snop hjem ETTER en bursdag. Det andre er at jeg synst det er en UTING at de FORVENTER og nærmest KREVER at det skal være godtepose, ellers er det ikke noen gøyal bursdag, DET synst jeg er en UTING. Nå har jeg bestemt meg for hva jeg gjør: kjøpt inn snop som skal stå på bordene, så får de forsyne seg der. Så skal vi ha en lek, der alle får premie, som er et viskelær og en skrivebok. Håper at alle synst der er kjekt!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. august 2007 #34 Skrevet 24. august 2007 Jeg lagde poser med ballonger, leke, kjeks, rosiner og såpebobler =0) ble noen veldig glade unger =0)
pustpes Skrevet 24. august 2007 #35 Skrevet 24. august 2007 Det finnes ikke noe dummere enn at barna skal få med seg godteposer hjem. De blir invitert i selskap og har med seg som regel gave til bursdagsbarnet, og så skal de ha med seg godt hjem igjen?? Etter å ha spist seg grønne på pølser, is ,brus og bløtkake? Nei, for en uting. Har aldri praktisert den utingen.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 24. august 2007 #36 Skrevet 24. august 2007 vi fikk med oss en pose med såpeboble oppi, genialt synes jeg og massssse moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå