Gå til innhold

Dere som kun bruker tampong

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Forstår ikke de som bruker bind. Må være fryktelig ubehagelig om natta å sove i sånt kliss.

Er glad renselsen varte i et par dager kun så slapp jeg det forferdelige der.

Bruker tampong om dagen og den aller minste str om natten.. Føler meg helt ren med tampong og utrolig skitten og fæl med bind

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Codelia: funker den koppen? har hørt om såkalte kvinnebeger før, men syns det hørtes så grisete ut..?

Skrevet

Bruker bare tampong og det døgnet rundt. Hender jeg har hatt i tamongen lenger enn 8 timer også når jeg har sovet med den og har hittil aldri hatt noen problemer. Bind synes jeg er utrolig ekkelt, og kommer aldri til å bruke det igjen!! (ja med unntak av fødsel og sånn da)

Skrevet

Sover såklart med tampong ja, null problem. Syns bind er ekkelt jeg. Vasse rundt og ha blod smurt utover kjønnsdelene...iiiick!

Skrevet

jeg hater tampong.

er mer glad for bind.

Skrevet

Ja, den funker. :) Tar litt tid å lære seg å bruke den, men så er det greit. Jeg kommer aldri til å bruke noe annet iallfall! Jeg haaater både bind og ob.

Skrevet

Hvor lang tid tar det å læse seg det da? Er jo kjipt om man lekker hele tida. Jeg er plaga med kraftige blødninger, virker det uten å lekke og uten at man må bruke bind/truseinnlegg ved siden av? Og hva med svømming og slikt? Har det lekket mye på deg?

Mange spm, jeg vet, men selv om de svarer på de på den sida, så er det ikke det samme som om noen forteller om sine erfaringer...

Skrevet

Brukte truseinnlegg for sikkerhets skyld de første 2-3 mens-periodene. Hvis du får satt den ordentlig på plass, så lekker det ikke. Har ikke prøvd den ut ved svømming, men det burde fungere like fint som ob iallfall.

Jeg kjenner flere som bruker denne, og er veldig fornøyde. Vet også ei som har prøvd, men ikke fikk det til. Men om du bestiller fra divacup, så har du pengene-tilbake-garanti hvis du ikke er fornøyd. Så er jo ikke noe å tape på å prøve. PS; du kan kjøpe koppen på norske nettsteder også, men det er mye, mye dyrere.

Skrevet

Hva er vanlig pris da? Jeg fant en ti 399?

Skrevet

Bruker kun tampong, om natta også. Tar en helt ny før jeg legger meg og skifter hvis jeg er oppe pga. noe annet (ungen f.eks).

Holdt på å bli tullete når jeg hadde spiral (da skal man jo helst ikke bruke tampong, huff)

Skrevet

Leste om det, hørtes faktisk ganske genialt ut. Nærmere 40 dollar er ikke akkurat billig, men tenk hvor mye ob koster i lengden.

Skrevet

Har du prøvd den snowstorm?

Skrevet

Kjøpte min for to år siden, betalte litt over 200 kr da. Mens den gangen lå prisene på 700 kr i Norge. Koppen kan du ha i ti år påstår produsenten, og jeg tviler ikke på at det stemmer. Koker og spriter den en gang i blant.

Skrevet

samme som pinky. bind om natten, tampong om dagen :-)

Skrevet

Nei men gud man bruker da ikke tampong om natta vel hehehehhehe. Men jeg har glemt å skifte tampong og har sovet med den ved et par anledninger, har ikke blitt sjuk..

Skrevet

Bruker bare tampong, klarer ikke å bruke bind da føler jeg at jeg må dusje

hele tiden for å holde meg ren.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi, så lang tråden hadde blitt!

Jeg er sånn som sover lenge, og ikke våkner for å gå på do, så tampong om natta hadde vært litt farlig for meg. Ellers så er jeg faktisk redd for tamponger...at tråden skal falle av når jeg drar ut, og tampongen blir værende i skjeden. Liker heller ikke det tidspresset på 4-5 timer, men nå som jeg har lest her skjønner jeg at det er snakk om 8 timer, så da var det jo ikke så galt.

Må innrømme at jeg ikke helt husker åssen mensen er...har jo nesten sluppet det i over halvanna år nå!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...