Gå til innhold

Jeg vurderer å bli ufør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takker selvsagt ja til vervet øyeblikkelig :D Barn og gjess holder vi naturligvis en vernende hånd over. Stiller meg litt kritisk til å verne om damer med grønn rullator siden enkelte av disse kan være noen mannevonde, olme beist som klamrer seg til livet kun for å spre ondskap og galle i sine omgivelser, men ok, vi holder vingen over dem også inntil videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke ha et ukritisk vern av hverken rullatordamer eller unger, jeg har suredama i naboblokka som bare ber om vold, blind eller ikke, samt to jævelunger i gata som hoppa opp og ned på sykkelen min bare fordi de hadde lyst.

Skrevet

Det er en god ide. Og hvis det ikke går, så burde man kunne kreve tillegg for ubekvem arbeidstid (siden all arbeidstid i grunnen er ubekvem).

Skrevet

Ah, en glitrende tanke. Og i tillegg til tillegg, så å si, avspasering med faktor 4, slik at en dag på jobb tilsa fire dager avspasering.

Skrevet

Avspaseringsfaktoren burde samsvare med solfaktoren, så hvis det var sterk sol kunne man for eksempel få faktor 25.

Skrevet

Etter nærmere ettertanke kan nok ingen grupper vernes i sin helhet, heller ikke fjærkre. Tenker spesielt på frekke, skitne bymåker som stuper og snapper maten ut av hendene på folk, og som mener at favorittveska di er det perfekte stedet å drite på.

Skrevet

Jeg har sår på sjelen fra en skoletur i sjette klasse da jeg ble beskittet av ei due.

Skrevet

Jeg hater fugler..Liker faktisk å plage dem før jeg dreper dem. Synes egentlig at jeg burde blitt forspurt om å få bli med i dette partiet dere..Er det plass til meg også?? Jeg er flink til å kjøre ned gamle damer i fotgjengerfelt osv:-)

Skrevet

Her er ministerposter til alle. Men det sees på som litt ufint om du skal knulle resten av ministrene.

Skrevet

Hvaaaaa?? jeg? Hvordan kan du tro at jeg ville utnytte denne situasjonen så drastisk:-) Jeg jobber tross alt der kvinneandelen er ca 80 % og jeg har faktisk tenkt å ta opp med likestillingsombudet at det er for lite sexpress på denne jobben her:-)

Skrevet

prøv....så skal du se å lett det er....

*dust*

Skrevet

Åhhh nei.. jeg gjorde det igjen!! Sorry Yppert, men jeg skriver slike sure innlegg kun for at jeg er feit og ekkel. Også er jeg så lei meg for at jeg aldri kommer til å bi noen fin dame.

Skrevet

Nemlig. Prinzessin nevnte jo gjess som verneverdige... Har personlig ingen erfaring med arten, men vil tro at de også har sine svin på skogen og derfor må dømmes på individbasis. Med andre ord er ingen grupper på trygg grunn, spesielt ikke bevingede skapninger.

Skrevet

Hvert 4.individ er på trygd, så da blir du i godt selskap.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du en gang gidder og vurdere det. Jeg har gått ufrivillig hjemme i snart 2 år nå. Pga sykdom. Legen min sier jeg kan søke uføre fordi jeg er berettiget det pgs 2 kroniske sykdommer. Men jeg nekter. Rett og slett fordi jeg vil prøve alt først. Omskolering, jobbe halv tid. Du aner ikke hva du prater om!

• 1 måned senere...
Skrevet

bedre å si opp jobben for så å motta arb.led.trygd!

Skrevet

???

Er det bare hver fjerde? Skulle tro det var flere med rett til barnetrygd der ute. Men det er kanskje iregnet hele Norges befolkning inkludert de under 18 år?

Skrevet

Fin overskrift :-)

Jeg er mest spendt på å høre hvilken metode du vil bruke i prosessen?

Skrevet

Hver fjerde nordmann går på UFØRETRYGD.

Har ikke noe med barnetrygd eller annen trygd og gratispenger å gjøre.

Forøvrig ikke noe å trakte etter. Har et familiemedlem med sykdom som gjør at han absolutt ikke kan ha jobb,og de smertene der unnes ingen. Å ligge i senga dagen lang til tider,med smerter som gjør at du helst ikke vil leve en dag til, det er ikke noe du ønsker din verste fiende engang.

Ta deg en ferie fra jobben, og mens du har ferie, tenker du over hvor heldig du er som ikke er ufør.

Skrevet

og hvilket svartingland er du fra ?????

Skrevet

Ja du kan jo prøve å se hvor lett det er! Til info var jeg kronisk syk i 12 år for jeg fikk innvilget uføretrygd og da kun for 3 år.

Skrevet

Hvordan ble du ufør og hvilke metoder vil du anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...