Gå til innhold

Har dere samme etternavn som babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To forskjellige fedre her da, og første jenta heter det samme som meg, da syntes jeg det var veldig naturlig at jente nr 2 har samme etternavn som søsteren og dermed mitt. Jeg har kjempevanlig navn, men navnet mitt er jo meg så kommer nok ikke til å bytte om jeg gifter meg. Er litt sårt for sambo at datteren hans ikke heter det samme som han, men han skjønner jo tankegangen om at alle søskene skal ha samme navn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi satte begge våres.... i hane familie e de bare 2 å i min er vi 20stk... så liker han det ikke når han blir eldre så fjerner man det han ikke vill ha... men mitt stpr kun som mellom navn... så han presanterer sæ bare me faren sitt.. men grunnen er at æ å villa ha mitt...

Skrevet

He he, vi gjor en vri, og ga ho mitt etternavn, og pappa sitt fornavn som mellomnavn... Altså xxxxxdatter og mitt etternavn.

Kjempesøtt.

Skrevet

Vi har satt sammen etternavnene til begge. Blir litt langt navn, men det høres ikke veldig unaturlig ut likevel:)

Skrevet

Hva om det frieriet aldri kommer?? En vennninne sitter med hele omsorgen for ungen sin som har eksens etternavn, selv er han aldri tilstede (møter aldri til oppsatt megling, eller finner aldri tid til ny megling til tross for at han er arb.ledig..). Hun skulle gjerne hatt sitt navn på ungen for å slippe å bli påmint idioten, men det går jo ikke uten hans samtykke...

Min baby har sambos etternavn til mellomnavn og mitt til slutt. Ikke bare fordi mitt er sjeldent, men vi lever jo i 2007, og det var jeg som fødte ham. Den dagen sambo føder får han sitt navn sist, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...