Gå til innhold

Vær ærlige med meg nå!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆSJ!!!! Syke syke menneske....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde meg med tremenningen min og det var det beste sexen jeg NOEN SINNE har hatt!

Stå på!

Skrevet

man puler ikke familie.det kalles incest.

Skrevet

Nei, nå får du gi deg :-) Incest er ikke samkvem mellom søskenbarn, det er nær familie i oppad eller nedadgående linje, eller faktiske søsken.

Det er fullt lovlig å gifte seg og få barn med sin fetter/kusine i Norge, og er det lov så er det lov. Jeg tror ihvertfall ikke at man skader noen, så lenge man er glade i hverandre! Det er det viktigste i et hvert forhold uansett!

HI: Jeg synes du skal tenke mest mulig på hva som vil gjøre deg lykkelig, og minst mulig på hva andre synes.

Min grandtante giftet seg med sin fetter og fikk barn. Gikk helt fint med dem.

Lykke til :-)

Skrevet

Takk for alle GODE ord folkens...

Hjelper meg faktisk VELDIG langt på vei.

Så igjen, tusen takk.

:-)

(skal på "date" med han til fredag;) YIPPIIIII!! )

Skrevet

Herregud anonym; "for skams skyld??". dette er ikke 1807 hvor man skammer seg. Så om ett år er det helt greit å fortsqatt være forelsket i sin fetter ? da har man hatt et anstendig titdsavbrudd fra sitt forrige samliv?

Fetter eller ikke, andre som har avbrutt forhold på grunn av en ny forelskelse trenger da ikke vente et år " for skams skyld" ??

Uansett, kanskje litt rart å forelske seg i sin fetter, men så klart ikke noe man kan styre selv..

Er dette egentlig en spøk?

Er HI gravid nå siden hun er her inne på BIM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...