Diva Muffin Skrevet 22. august 2007 #26 Skrevet 22. august 2007 Jeg prøver å heve meg over det, men når man ser en Porche Cayenne på handikap-plassene kan det jo falle en og annen kommentar.. Jeg dømmer ingen utover det, det sier lite om økonomi hvor mye enkelte velger å legge i bil. Vi har en gammel rustholk som nesten aldri blir brukt.. men den går som ei kule. Hadde vi i det hele tatt hatt behov for bil oftere enn hver 14. dag, så hadde vi sikkert hatt en annen.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #27 Skrevet 22. august 2007 Jeg dømmer nok litt folk som har for fin bil jeg, spesielt disse store doningene som forurenser noe helt vanvittig - spesielt når en bare bruker de til bykjøring. Når folk er helt opphengt i pene biler synes jeg vel at de blir litt overflatiske, men selvsagt er det "lov" til å tenke sikkerhet og vere interessert i bil. Men skryting..usj.
klg,2 boys now:) Skrevet 22. august 2007 #28 Skrevet 22. august 2007 dømmer dem ikke tenke vel å så heldig dere er med ny bil..men spørs på tilstanden på den gammle bilen,jeg hadde f.eks ikke satt min unge i en bil til 5000kr som jeg vet enkelte gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå