Gå til innhold

Heisann, ville bare innom og hilse på dere:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Vil bare si at jeg føler med dere; og sender dere en kjempe stor klem! Ikke bry deg om det anonym skriver!!!!! Bare stikk innom her når du vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kaster egg på anonym 11.51*

//%¤/&%¤¤#

Skrevet

Hei Hønemor :o)

Ja bare stikk innom her når du føler for det :o), som marihøne skriver :o)

Jeg har det bra! Sola skinner ute, og jeg har ligget på sofaen å sovet. Tror det er et graviditetssymptom ;o) Lillemor har begynt i barnehagen denne uken, så hodet mitt er hos henne hele tiden. Jeg har ikke fått gjort noe i nærheten av det jeg planla ;o) Men men.... jeg blir nok mere effektiv etter hvert.

Håper du tar kontakt med sykehuset ang oppfølgingssamtale.

Klem fra...

Skrevet

Sambo ringte sykehuset og prata med de. Ho jordmora som skulle ringe meg var på ferie, men de påsto at de hadde prøvd og ringe, men her har det ikke vært noen ubesvarte..

Men uansett så ringte de i stad og sa at jeg fikk time til Tirsdag kl 8:))

Jeg er bare sååå glad nå, for ENDELIG skal jeg få prate om hva jeg føler og tenker og alt som tynger meg....

Takk for klemmer og alt, dere er så utrolig gode og omtenksomme..

Ønsker dere masse lykke til med magen og den lille som gjemmer seg der:))

Klem

Skrevet

Hei! så bra at det ordnet seg da! håper dere får den hjelpen dere trenger!!!

Klem fra skorpion73

Skrevet

Vil beklage min utalelse her en dag, da jeg sa meg enig i et inlegg som var rettet mot at du hadde lagt ut bilder fra graven, at du skriv om dette og at du burde skrive dette på egen side for dem som har mistet. Jeg må inrøme at jeg reagert negativt på det med det samme. Og dermed la jeg ut et innlegg som jeg raskt angret på. Jeg syns det er klart at du skal kunne skrive på disse sidene selv om du har mistet barnet ditt.....Man kan la være å lese det du skriver om man ikke vil forholdes eg til det.Men det er ikke riktig at man skal være ekskludert om man er uheldig å miste et barn. Jeg er lei meg på dine vegne og føler med deg, jeg er glad for hver dag svangerskapet fortsetter slik det skal for meg. Lykke til for deg og dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...