Gå til innhold

Heisann, ville bare innom og hilse på dere:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere fantastiske jenter har det bra:))

Med meg så går det ikke så veldig bra, er psykisk langt nede og alt føles håpeløst, sykehuset skulle ringt meg om Fredagen som var angående samtaler, men der har de svikta så totalt og det er vondt:((

Men uansett så må dere ha masse lykke til, glemmer ikke dere go jentene;)) Kooooos dere masse med magen..

Mange klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off,så dårlig av de da!!

kjenner jeg blir skikkelig provosert av slikt alyså, mener de må/bør følge opp slike saker ganske godt!

håper de tar kontakt med deg snart da:)

har du prøvd å ringe til de,eventuellt? eller har du andre du kan snakke med og få ut det du måtte sitte inne med av sorg og tanker angående det som skjedde dere?

jeg må bare si at ejg syns så synd på dere!

masse lykke til videre!!

klemmer fra

Skrevet

Jeg har ikke hatt ork og ringe, jeg er helt tom, prøver og ta opp røret men klarer ikke.. Sambo skal ringe for meg i morra..

Takk for alle postmeldinger jeg har fått av dere, blir helt rørt jeg..

Klem

Skrevet

kan godt forstå du ikke har orka/klart det!

håper dere får positiv respons når dere ringer i morgen:)!!

Skrevet

heisann:) så koselig å høre fra deg:)

var redd du var blitt helt borte fra her, etter det tullet som har vært de siste dagene her inne:(

så trist det med sykehuset, skikkelig dårlig gjort altså!

ingen mulighet for at du kan kontakte de??

håper ting blir bedre:)

klem:)

Skrevet

Håper du får den hjelpen du trenger, og at ting blir bedre for deg så snart som mulig. Jeg lider med deg, hønemor.

Mulig sykehuset kan sette deg i kontakt med din lokale DPS? Min mamma har gått der etter en ganske opprivende skilsmisse, og de er der for å snakke med og hjelpe folk me allslags problemer og kriser. De er kjempedyktige.

Klem fra

Skrevet

Så kjedelig at du har det vanskelig. Men jeg tror ikke det er så unormalt, og det er nok bra at dere sørger også. Ring sykehuset selv og sprø hva som tar så lang tid og si at du kunne trengt en samtale!

Skrevet

Heisann.

Så kjekt at du stikker innom igjen. :)

Nå har vi gått sammen om å ordne det kjekt og trivelig igjen her inne på 2.tri. Innlegget heter "et lite samarbeid....". Så vet du det. :)

Håper du fortsatt kommer til å se innom oss.

Trist å høre at du har det så vanskelig og at hjelpeaparatene svikter. Skjønner godt at det er vondt. Håper du snart får den hjelpen du har krav på.

Mange klemmer. :)

Og lykke til!

Skrevet

ikke bra... men typisk helsevesenet desverre.=( håper dere får den hjelpen dere trenger og sender masse varme tanker som jeg håper vil hjelpe deg gjennom sorgen....

Skrevet

Tror det er lurt at din mann (eller du selv) ringer. Det er sikkert ikke uvilje fra sykehuset sin side men i et stort system kan rutinene svikte. Ikke bra nei, men det skjer. Been there done that. Dere kan jo f.eks. spørre etter dem som driver med sorgstøtte? Hold oss litt oppdatert på hvordan det går da:-)

Skrevet

Ja min samboer skal ringe for meg idag, så håper de ringer meg snart..

Ja jeg så den linken med og få 2 trimester koselig igjen, kjempebra:))

Klem

Skrevet

Godt at han ringer for deg! Hvordan er det med samboeren din? Hvordan tar han dette?

Håper du blir tilbudt noen samtaler fremover nå. Hvis ikke skal dere kreve det. Dere kan ikke sitte alene med dette. dere har krav på hjelp i en vanskelig periode, om sykehuset skal tilby dere det eller om dere må kontakte fastlegen er jeg ikke sikker på. Mulig fastlegen må henvise dere til videre hjelp.

Spør litt om dette i den samtalen dere skal ha.

Et tips kan være at dere skriver ned noen ting dere vil ta opp på en lapp, slik atd ere ikke går ut igjen og har glemt å spørre om mye dere lurer på. Man blir fort helt tom i hodet når man endelig sitter der med personellet froan seg.

Håper dere er flinke til å snakke sammen og ta vare på hverandre:)

Stor klem

Skrevet

Jeg og sambo sørger veldig forskjellig, jeg kan gå rundt og gråte og prate om Andreas , se på bilder osv. Men sambo er så innestengt, vanskelig og få noe ut av han. Men han sa i går at det var utrolig tøft og begynne og jobbe igjen..

Jeg hadde en skikkelig nedi kjelleren dag i går, bare gråt og kjefta på sambo(ba om unskyldning), jeg fikk nesten ikke sove i går for bare gråst og tenkte at jeg vil ha min lille i magen og hvor urettferdig livet er... Men er ingenting vi kan gjøre som kan forandre noe vi har vært igjennom..

Klem

Skrevet

Hei på deg.

Har ikke skrevet til deg før, men har fulgt med fra første triste beskjed kom. Ord blir vel fattige i sånne saker, men må likevel si at jeg har tenkt masse på dere. Måtte fortelle sambo om det også, da han ikke bruker å være på disse sidene. Noe sånt berører de fleste, men har jo sett enkelte unntak også - du skjønner nok hva jeg mener.

Håper virkelig dere får hjelp i denne vanskelige tida nå og fremover.

Masse varme tanker sendes iallefall også herfra - og fra mange andre flotte jenter her inne.

Skrevet

SORRY...trodde vi ikke skulle diskutere dette inne på 2trim!

Skrevet

Diskuterer ikke. Beklager at jeg bare er innom og hilser på da anonym..

Skrevet

Dere har det ikke lett, men det hjelper iallefall ikke å kjefte på samboeren din:) Dere sørger forskjellig, det må man bare akseptere. Menn snakker ikke alltid om hva de føler.

Du kan heller kjefte på han her inne:) :) he he! Så skal vi ta vare på deg!

Anbefaler deg å ikke svare de anonyme innleggene hønemor. Det er det de vil vet du. La de passere, så slutter de å bry seg:)

Du kan skrive hva du vil her inne!

Skrevet

Veit det ikke hjelper og kjefte på han, men det blir bare sånn... Men han er jo utrolig snill da. Satt opp med meg i natt for han hadde ikke hjerte til og sove når jeg ikke fikk sove, satt i senga og prata og det var godt. La oss ikke før kl 3 og han skulle opp kl 6...

Klem

Skrevet

Ønsker deg ALT godt videre... Håper det blir lettere for dere etterhvert og at dere får den hjelpen dere har behov for, begge to!

Trøsteklem!

Skrevet

Vi sørger alle på forskjellige måter. Kansje samboeren din sin måte er å stenge seg inne en stund! Forstår allikevel at det er vanskelig!!

Ikke bry deg om anonym, de fleste av oss synes det er koselig med oppdateringer!!

Skrevet

Så søte dere er:) Godt å høre at dere tar dere tid til å prate litt! Han hadde helt sikkert behov for det han også. Sikkert litt sliten i dag da:)

Håper du har en litt bedre dag i dag!

Skrevet

Ja trur han er litt sliten idag ja:) Joda dagen er litt bedre, men mye tanker i huet når en er aleine...

Skrevet

Kjære hønemor. Jeg jobber til daglig som psykiater og har fulgt saken din litt. Jeg har valgt å ikke engasjere meg så mye, for det har sklidd til de grader ut. For å være ærlig så tror jeg ikke at dette forumet er stedet for deg å være, hvis jeg har skjønt din mentale helse riktig. Ingen som trenger å få så mye pepper når man er så langt nede, så prøv heller å vær den sterke og hold deg unna.

Det kan bli litt provoserende for mange også, at du skriver veldig sterke saker, for så å si at nå forlater du forumet. Du kommer derretter tilbake etter bare et par dager og hilser på, og det blir veldig mye styr igjen. Kanskje er det best for deg å "hvile" litt, kom deg ovenpå, fordøy det du har opplevd og kom gjerne tilbake. Håper alt går bedre med deg, ønsker deg alt godt.

Skrevet

Hei hønemor!Har hele tiden fulgt med deg i denne tunge tiden.Har selv mistet 3 ganger,så vet litt om hva du går gjennom.Håper dere får den hjelpen dere trenger.Lest det enkelte har skrevet til deg,skjønner ikke at det går ant å være så ufølsom..Håper det går bra med deg.Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...