Gå til innhold

Strekkmerker - hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 25år- 38 uke har fått et strekkmerke på den ene siden av magen. men det er helt hvitt så det syns ikke så godt.

Skrevet

jeg fikk noen strekk merker på rompa med førstemann,fikk han da jeg var 22 år. ingen med de andre,var da 25,29,31 0g nå 32 med sistemann:)

Skrevet

21 år og ingen strekkmerker..

Skrevet

28 år och i uke 30, har inte fått några strekkmerker ännu..

Skrevet

var 22 da jeg gjikk gravid med nr 1, fikk MASSE strekkmerker ca etter 34 uker.... Nå er jeg akkurat fyllt 24 og venter nr to, å denne gangen eksploderte det også i uke 34 (er nå 35+1, og har fått mange siste uken)

BLÆÆ

Skrevet

21 år.. fikk de første strekkmerkene rundt uke 30..og siden har det bare pøøøst på.. på brystene, sideflesket, hoftene, nedre del av magen...

Jeg skal begynne å kalle det for babymerkene mine..så slipper jeg å bli så deprimert av å tenke på det:)

Skrevet

27 år med første, 31 år med andre (1 dag igjen til termin) - Ingen strekkmerker:-)

Skrevet

Er 21 år å ingen strekkmerker annet en bittelitt på hver pupp som man ikke ser nesten i det hele tatt.

Er i uke 33 nå.

Min mor har fått 5 barn (første da hun var 25 år,siste da hun var 40 år)

Hun har aldri fått strekkmerker.

Vi har begge lagt lite på oss på kroppen,men hun har fått den konon kulemagen alle gangene hun har vært gravid å jeg ser like sprengt ut i magen som henne.

Håper bare jeg er like heldig som henne å ikke får noen strekkmerker.

Skrevet

25, førstegangs, ingen strekkmerker :) Foreløpig. Hadde nesten håpet å få en kul "sol" rundt navler som venninna mi har :)

Skrevet

Forresten i uke 34

Skrevet

Er førstegangsfødende i uke 40, har ikke fått et eneste strekkmerke..men har brukt mye olje til innsmurning av mage hele tiden..

Skrevet

Jeg er 22 år, og i uke 38+6. Har ikke fått et eneste strekkmerke..

Ttor ikke det har noe med alder å gjøre, enkelte får strekkmerker, mens andre er heldig å slipper unna..

Skrevet

Jeg blir 16 og har null strekkmerker enda.. (30+1 uker på vei) :)

Skrevet

Artig "undersøkelse"

Første barn: 30 år og ingen babymerker før etter fødsel (fødte i uke 36 med liten mage/baby) - da to på hver pupp.. SPRENG!!!

Andrebarn nå, er 34 år og har enda ikke fått nye- har 6 dager igjen til termin.. vil ikke ha fler heller :)

Skrevet

30 år og ingen strekkmerker enda. Uke 29.

Skrevet

22 år og er nå 36+1 ,og har ingen strekkmerker foreløpig =)

Skrevet

Jeg er 31 år og er i uke 39. Har ingen strekkmerker og har veldig stor mage. Men om jeg har vært heldig eller om det ofte er sånn, det vet jeg ikke :)

Skrevet

Interessant, dette her.

Synes det virker som vi har en liten tendens i retning av at unge lettere får det enn eldre. I hvert fall virker det som mange eldre slipper unna. Ellers er det tydeligvis endel unge som heller ikke får merker.

Har ikke hørt om alders-sammenheng før nå nylig, bare om smøring. Kanskje smører vi oss forgjeves, det kan jo se ut som dette handler om genetikk og alder. Mest i hvert fall.

Skrevet

var 38 da jeg fødte, i uke 39, ikke et eneste strekkmerke;-)

Skrevet

Er 24 år og har foreløbig ingen strekkmerker. 38 uker nå

Skrevet

Var 25 år sist og fikk noen søte "barnemerker" når jeg var 7 dager over tiden. Nå er jeg 27 og har ikke fått noen flere foreløpig (uke 28).

Skrevet

Var 19 år sist, og da kom de rundt 4mnd, og for å si det sånn eg har fått beskjed om at eg ikkje får mer, så mye sprakk min hud.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...