Gå til innhold

ABORT gjør meg RASENDE !!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så rasende når jeg hører om det (måtte bare få det ut) !!

Dere trenger ikke å svare !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt svare for jeg er selv helt imot det til ei hvis grense. Jeg vet at i enkelte tilfeller er desverre det beste abort. Men selv på det ytterste er jge helt helt imot det.

Skrevet

Kanskje du børspesifisere det utropet litt? Abort pga svangerskap med dødelig utfall, som følge av voldtekt osv gjør deg vel ikke rasende. Det kan være mange årsaker til abort, så ikke rop for høyt! Men enig i at abort som prevensjon er forkastelig.

Skrevet

Enig med HI, med de unntak som nevnes over her.... Voldtekt, store skader på foster som ikke vil føre til liv/overlevelse utenfor livmor osv.

Men abort "fordi det passer så dårlig nå", er heller litt tynn..... Men, man skal ikke bære frem et barn for enhver pris.

Abort som "prevensjon" er forkastelig!!!!!!

Skrevet

Voldtekt gjør meg også rasende !

Men det er ikke babyen sin skyld at den er blitt skapt !

Jeg er alenemor selv, og sliter mye alene.

Men jeg elsker barnet mitt forde. Hun er sååååå nydelig !!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hvor mange tror dere bruker det som prevensjon? Flertalle gjør ikke det. Du får ikke tatt abort så mange gangerat det kan telle som prevensjon.

Det er helt vanvittig at folk klarer å dømme andre utifra slike ting som som oftest beror på en helt annen livssituasjon enn den man selv har.

Hva med å respektere hverandre?

Jeg er jo en av de få her inne som ahr lov til å ha hatt en abort som følge av en voldtekt, men jeg hadde uansett gjort det på den tiden, for tiden var overhodet ikke inne for barn.

Skrevet

er så bra at det finnes lover i detta landet som gjør at man kan bestemme selv!!!!!!! ville nok aldri gjort det selv, men er i mot å fjerne andres valg bare fordi jeg mener noe annet..

Skrevet

Jeg er også imot abort.

MEN, så er det vel heller ikke opp til meg å bry meg om hva andre velger?

Skrevet

jøss, skal ikke mye til for å gjøre deg rasende med andre ord?

sett deg inn i ting før du uttaler deg lille venn, det vil hjelpe deg enormt med det sinneproblemet du har ;)

Skrevet

Folk som skriker ut sånn som deg, gjør meg RASENDE..

Det fins mange grunner til at folk tar abort... Jeg har selv vært igjennom en abort, og jeg hadde mine grunner... Det er ikke alltid like morsomt at folk skal ha meninger om det, heller... Det er tøft nok å gå igjennom det for mange, og da trenger de heller støtte enn slike ting kastet etter seg f.eks......

Just letting you know...

Skrevet

Mangel på respekt for andres valg gjør meg rasende. Det er ingen andre enn den gravide som har rett til å avgjøre dette!

Skrevet

Alternativet til selvbestemt abort er ikke spesielt lystelig.

Skrevet

Orker ikke ta denne debatten, den er gammel, oppbrukt og kjedelig.

Vi er alle forskjellige, og når det kommer til en så alvorlig sak er det omtrent umulig å diskutere den.

Vi får bare være glad for at det ikke er vi som sitter med "makta" og lager disse reglene.

Jeg er ikke den som bør rope høyest når det gjelder abort for jeg har selv tatt det. Men mitt syn på det i dag er noe forandret, det må jeg si.

Skrevet

signerer siklerotte her... er mange grunner, jeg liker heller ikke de som bruker abiit som prevansjon.. men.. for det første.. . jeg bestemmer vel ikke over andre? respekt for andre folk, det erviktig, uansett hva valg de tar...

jeg har selv vært gjennom en abort, av diverse årsaker, og det er TØFT!

Skrevet

Signerer kloke Darth Vader her jeg:-)

Skrevet

Klart jeg har respekt for andre !!

Men husk at barnet har ikke et valg !!

Når du tar abort så er det ingen som tenker på det uskyldige barnet !

Syns bare det er såååå trist å tenke på.

Det er liksom greit å drepe så lenge det er inni magen...

Syns det er KJEMPE trist !!

Skrevet

Jeg er mot abort.. på meg selv. Tanken på å gjennomgå noe slikt virker altfor tung.

Hva andre anser som den beste løsningen for seg er en annen sak, jeg skal ikke dømme noen ut fra hvilket valg de tar i en slik situasjon. For noen er abort et tilbud som kan lette en enorm bør.

Vi lever i 2007. Det er på høy tid at de såkalte abortmotstanderne endrer virkelighetsoppfatningen sin litt.

Skrevet

Signerer også Darth Vaders kloke ord her....

Til HI: La andre ta de valg som er riktig for dem... blir du rasende av det så får det bli ditt problem. Alle har sine grunner, og DU har ingen (!) rett til å dømme andre....

Skrevet

Enig med sweet amber!

Du virker som en meget aggressiv person HI...

Skrevet

Så er det forskjellige meninger om hvorvidt det er å drepe... Det er ikke en gang et foster ennå....

OG barnet hadde kanskje ikke hatt det så bra med meg, da jeg var så ung... Eller det er ikke et kanskje, det er: det hadde IKKE hatt det bra! Og jeg hadde heller ikke klart å adoptere vekk...

Det var det beste for alle parter.... I min sak:)

Og det har du ingen rett til å egentlig mene om, eller uttale deg om...

Skrevet

Signerer Andariel jeg. Hadde ikke kunne skrevet det bedre selv.

Skrevet

tok ikke den ekle veien, men valgte ¨å beholde. passet det inn i livet mitt der og da- selvsagt ikke, men det er jo ungen min og så klart skal hun få komme til verden. når jeg ser på henne i dag kan jeg ikke fatte å begripe at folk har samvittighet til å ta ett liv med mindre det finnes særskilte grunner. tenker dere aldri på det som kunne vært? smilene, latteren, kjærligheten.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei, jeg tenker faktsik aldri på det. For jeg er hovedpresonen i mitt liv og som 13åring med et barn som kunne vært 4 forskjelliges så hadde det ikke blitt noen smil fra meg uansett hvor glad han/(hun hadde blitt.

Skrevet

Nei, for jeg hadde så absolutt ikke vært moden nok. Jeg hadde ikke hatt noe å tilby barnet.... Og jeg hadde mine grunner... Ikke fordi barnet var sykt på noen måte, men mine grunner i livet....

Og joda, jeg har da tenkt på det. Jeg vet da så absolutt hvilken dato jeg skulle hatt termin, og jeg vet da så absolutt hvor gammelt barnet ville vært nå... Og jeg tenker spesielt på det til tider....

MEN, det var det rette å gjøre.... Uansett hva andre vil si om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...