Ikkelektuell Skrevet 22. august 2007 #27 Skrevet 22. august 2007 Skulle vært artig å visst om du skriver innlegg med nick også, AntiP?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #28 Skrevet 22. august 2007 Grr.. 2-0. Jeg skriver innlegg med nick i andre fora her inne, men aldri her på kranglesida. Det er en grunn til det,- jeg er ikke bare feig. He he. Jeg har også utvekslet noen ord med Odyssey her tidligere under signaturen VannmelonA, så vet du det. Har du noen venner her inne? Jeg har blitt litt mer kjent med to andre. Hun ene mailer jeg med privat, og hun andre på PM. Har du noen slike venner her inne? AntiP.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #29 Skrevet 22. august 2007 Er det så mye bedre med sure unge mødre da?????
Ikkelektuell Skrevet 22. august 2007 #30 Skrevet 22. august 2007 Noen finner en jo tonen med. Det er i hvert fall én person her, som jeg skriver med på privaten.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #31 Skrevet 22. august 2007 Folk kan få barn når de vil Jeg fikk førstemann som 18-åring og jeg har tenkt til å fortsette med og få barn til jeg er 40. Og jeg er verdens beste mor!
Pimienta Skrevet 22. august 2007 #32 Skrevet 22. august 2007 Ung eller litt mindre ung, de aller fleste blir da gode mødre. Fordeler og ulemper finnes i massevis uansett hvilken alder man har når man får barn. Uansett, man bør vel strengt tatt kunne forsørge seg selv før man får ansvaret for å forsørge et barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå