Gå til innhold

Sure gamle kjerringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle vært artig å visst om du skriver innlegg med nick også, AntiP?

Skrevet

Grr.. 2-0.

Jeg skriver innlegg med nick i andre fora her inne, men aldri her på kranglesida. Det er en grunn til det,- jeg er ikke bare feig. He he.

Jeg har også utvekslet noen ord med Odyssey her tidligere under signaturen VannmelonA, så vet du det.

Har du noen venner her inne? Jeg har blitt litt mer kjent med to andre. Hun ene mailer jeg med privat, og hun andre på PM. Har du noen slike venner her inne?

 

AntiP.

Skrevet

Er det så mye bedre med sure unge mødre da?????

Skrevet

Noen finner en jo tonen med. Det er i hvert fall én person her, som jeg skriver med på privaten.

Skrevet

Folk kan få barn når de vil

Jeg fikk førstemann som 18-åring

og jeg har tenkt til å fortsette med og få barn til jeg er 40.

 

Og jeg er verdens beste mor!

Skrevet

Ung eller litt mindre ung, de aller fleste blir da gode mødre. Fordeler og ulemper finnes i massevis uansett hvilken alder man har når man får barn. Uansett, man bør vel strengt tatt kunne forsørge seg selv før man får ansvaret for å forsørge et barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...