Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 20. august 2007 #26 Skrevet 20. august 2007 EN bit sjokolade??? du trenger ikke ha dårlig samvittighet!!! Hvis jeg "bare" spiser en plate sjokolade har jeg vært flink, veeldig flink!!!
velsignet med to Skrevet 20. august 2007 #27 Skrevet 20. august 2007 ååååå nå vurderer jeg STERKT å kjøre ut for å finne noe godt!! Hva er vitsen med slike tråder sent på kvelden da???
PaulaFrank Skrevet 20. august 2007 #28 Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg er redd for å få en "kjempestor" baby , så jeg prøver (og det går ganske bra) og spise godteri kun i helgene. Så lenge man ikke har det i skapet så går det bra. Jeg går aldri på butikken en onsdag kun for å kjøpe snop. Men så har jeg vært litt uvel den siste tiden og da frister ikke sjokolade så veldig... Jeg tror egentlig brus er verre en snop. Maaaassse sukker !
Belle&Mini Skrevet 20. august 2007 #29 Skrevet 20. august 2007 nå fikk jeg i hvertfall lyst på no godt ,nam nam ) Synd klokka er så mye...
pregnante :-D Skrevet 21. august 2007 #30 Skrevet 21. august 2007 En dag er ikke fullkommen uten en snopebit. Helst sjokolade! Snopesug har jeg alltid hatt, men ikke så gale som dette. Nå legger jeg nesten opp dagen min etter når / hvor og hvilken snop jeg skal spise :-) Prøver å spare til noen gode tv-program, men ofte ryker det til rett etter middag. Stappmett og forferdelig snopesyyyk!! :-)' I dag blir det straaaaatos til Grey's!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #31 Skrevet 21. august 2007 Nei det gjør jeg ikke..passer på nå..vil ikke ese ut som sist
hege desember baby Skrevet 21. august 2007 #32 Skrevet 21. august 2007 jeg har helt dilla på de posene med lakrissnører. noen andre som har det?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 21. august 2007 #33 Skrevet 21. august 2007 Prøver så godt jeg kan å la være, og noen dager går det faktisk bra. Men jeg har erfart da... Sist trykket jeg i meg hele dagen lang, og la på meg 27 kilo. Så nå skal det ikke bli sånn, prøver å begrense så godt jeg kan til helgene. Blir litt innimellom ellers også. Men vekta er nå stabil, og da er jeg fornøyd... La på meg ti kilo på de tre første måneden sist..
Teltpluggen Skrevet 21. august 2007 #34 Skrevet 21. august 2007 Jeg lytter til kroppen og barnet mitt jeg! Meg: Heihei lille baby.. Har du lyst på litt sjokolade idag?? Baby sparker to ganger: JAAAAAAAAAA!!! Meg: Heihei kroppen min! har DU lyst på sjokolade idag?? Kroppen: Jaaaaa!!! *Spise sjokolade*..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå