Gå til innhold

Er det bare meg som spiser godteri hver dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

? ikke nødvendigvis så mye, men minst en bit sjokolade hver dag.. Greier ikke slutte.. Å slutte å røyke var jo peanuts, men har fått et helt forfærdelig godterisug. Kommer jo til og få en kjempe baby..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...spiser også godis hver dag...klarer ikke slutte:)

Skrevet

Hehe, neida, du er ikke alene.

Daim melkesjokolade går det i her :-)

Skrevet

jeg spiser( også når jeg var gravid) hver dag..:P

hiihi..

ikke mye men litt ;)

Skrevet

Åååååh, så godt å høre at d er flere ;)

Koser meg med Dumle'n min nå jeg :P

Skrevet

Jeg spiser også godis hver dag!

Huff, men må bare...

Skrevet

Dere er heldige.

Jeg kjøper godterier fordi jeg har lyst på. Men når alt kommer til stykket klarer jeg ikke spise det. Så det blir liggende i skapet...........

Skrevet

Melder meg inn i denne klubben ja....med dårlig samvittighet, vel og merke :)

Skrevet

Dette var dagens tråd!! Godt å høre at det er flere som sliter med godtesuget ;o) Tenkte jeg skulle tømme skapene og være streng nå de siste månedene. Men jeg kommer til å bli vondbråtten, det vet jeg.

Skrevet

vi får følge den lille setningen jeg hører i hodet mitt når jeg spiser sjokolade

- spiser man litt sjokolade hver dag, får man en glad bebi =)

Skrevet

jeg fikk akutt godtesyke i uke 34 og siden har jeg vært nødt til å spise en sportlunsj om dagen..... er helt avhengig og synes forresten det er forferdelig dumt siden jeg var så flink så lenge. Nå går det utfor med meg derimot, he he....

Skrevet

uff er alt for glad i kinder sjokolade*sukk*

Spiser noe hver dag....for mye i det siste føler jeg..men siden jeg er sykemeldt kjeder jeg meg såpass mye:P

Skrevet

Hmm? Hva snakker du om? Skjønner ingenting, jeg..

Sukk.

Om ikke akkurat godteri, så har det sklidd ut litt den siste uka. Er så leeeei, og får lyst på noe godt. I dag kjøpte mamma ostepop til meg, har liksom vært det og iskaffe (gi meg EN GOD GRUNN til å selge det i halvliterskartonger????) som har vært min svakhet siste halve året. Så nå sitter jeg her og veier for og i mot for å gå og ta hull på den posen. Suuukk.

Skrevet

Om ikke sjokaldae og godteri så lager jeg er røre, f.eks. muffuns røre, vaffelrøre eller sjokoladekakerøre.. og spiser det... Ufh... kommer til å se ut som den klekkeferdige julegrisen når jula kommer..

Alle kommer til å synge på "nei, så kjukk du har blitt".... hehe...

Skrevet

Åh, slutter meg til denne! Jeg har fått en sånn vane at med en gang ungene har sovna, så gjelder det å kaste seg over snop og digg. Ganske dumt egentlig, for når jeg har klart å holde meg hele dagen, burde jeg klare de siste timene før jeg selv går til sengs også, sukk...

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!=)

blir litt for ofte sjokolade og snop her, har et enormt godte sug om dagen=(

Skrevet

må ha en liten søt bit ja:)

var på butikken for å få tak i noe surt, men etter 3 butikker ga jeg opp. INGEN hadde surt godteri som sure sild eller lignende... Er det mulig??

Skrevet

Fy F**N til deg som nevnte ostepop! Nå må jeg altså kle på meg og vagge helt til Statoil for å få tilfredstillt det nyoppdagede behovet.

Kunne du ikke ha nevnt epler eller noe sånt i steden for?? Grr... ;P

Skrevet

...enda nå har det jo kommet sure skrikerunger fra Laban.. Sure seigmenn altså.. Her har dem sånne over alt.. -men sure sild har jeg ikke sett siden sist jeg var på kino.. (Salte har de jo over alt)

Skrevet

Eeeepler, appelsiiiiiner, pæææærer, banaaaaan...

Hjalp det?

Tenkte nok ikke det, nei. Hehe :P

Skrevet

Oi, vi var mange i godteklubben, her, ja! Sitter å lurer på om jeg skal gå å hente meg noen plommer, eller om jeg skal gå løs på appelsinkrokan-sjokoladen... Kjenner jeg meg rett, tar jeg plommene først, føler meg litt sunn og flink, så vagger jeg etter sjokoladen etter en liten stund...:-)

Skrevet

Godteklubben brei!!! :) der ender nok jeg som æresmedlem iallefall

noe hver dag kan jeg garantert innrømme.. for mye hver dag er nok heller ikke langt fra sannheten.

Skrevet

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Godteklubben brei. Tror jeg daaaaauuuer av latter!!! Den var sinnsykt god!!

Jeg melder meg som formann (forkvinne) i klubben. Jeg trykker i meg det jeg finner hver bidige kveld. Har til og med prestert å lage langpanne sjokoladekake kl 22.30 en kveld da vi ikke noe godt i huset.

Bevares.... :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...