anesam Skrevet 22. august 2007 #26 Skrevet 22. august 2007 Hvordan gikk det hos legen vito? Lykke til alle ventere! :-)
Saltlakris Skrevet 23. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 23. august 2007 Det var bra å høre! Da kan man ta det litt mer med ro!
2009baby!!!! Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Akkurat det samme her. Har hatt jevnlige sykluser på 30-31 dager siden pilleslutt. Nå er det gått 37 og jeg tok negativ test senest igår. Veldig usikker. Har vært litt uggen i magen (løs mage) de 3-4 siste morgenene, som går over etter det første toalettbesøk men det er kanskje siden jeg har vært på ferie... Frustrerende å gå slik og vente ...
Hannahs-mor06 Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 hei jenter;) dere som sier det tok lang tid før testen viste positivt, hva er lenge?? jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel (8 mnd siden), og tok test 2-2,5 uke etter en evt unnfangelse.. kan jeg fortsatt være gravid?
ticalinda Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Jeg er nå 3 dager over IKM. Har negative tester og ingen tr i sikte... Jeg har aldri førgått over IKM så dette er spennende! Er litt støl nede i magen til tider, løs i magen, men ellers ingen symptomer.. Blir sprø!
2009baby!!!! Skrevet 24. august 2007 #31 Skrevet 24. august 2007 Idag er det gått 38 dager for min del, en uke over det jeg trodde var ikm men ingen mens i sikte. Testet negativt på onsdag, tenker å teste igjen imorgen. Jeg lurer på om jeg hadde eggløsningsslimet for litt i underkant av 2 uker siden, men hvis det stemmer, og syklusen min er forsinket, når er "ny" ikm da tro? 2-3 uker etter el?
Saltlakris Skrevet 24. august 2007 Forfatter #32 Skrevet 24. august 2007 Da er det ihvertfall et godt håp for graviditet hos deg, hvis du hadde eggløsning for et par uker siden! Selv venter jeg fremdeles på tanta, slått meg til ro med at jeg ikke er gravid, 15 dager over ikm nå, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet! Lykke til med testingen!
2 Gullunger Skrevet 24. august 2007 #33 Skrevet 24. august 2007 Jeg er 10 dager over IKM nå. Tok en test på lørdag som var negativ, og har ikke testet siden. Jeg skal teste igjen imorgen... men - jeg "føler" meg ikke gravid, så jeg tror det bare er en tullete syklus. Etter forrige svangerskap så har syklusen blitt litt uregelmessig, før svangerskapet var den klokkepresis. Men - jeg håper.... og er spent på morgendagen.
Lykke(lig) Skrevet 27. august 2007 #34 Skrevet 27. august 2007 Hei! jeg var hos legen på onsdag, og hun mente at jeg ikke var gravid siden jeg var 5-12 dager over IKM. (har ustabil syklus) og siden jeg har bare negative tester. Siden "vanlig" syklus er på 28-25 dager, tok hun diverse blodprøver av meg for å utelukke hormonendringer og pcos(skrives det sånn?).. er på dag 10 nå og har fått litt lyserosa utflod, så håper det er tanta som er på tur.. bynner å savne henne litt nå.. Jeg har også slått meg til ro med at jeg ikke er gravid, og venter bare på at syklusen skal stabilisere seg. Lykke til alle sammen!
ketchup Skrevet 27. august 2007 #35 Skrevet 27. august 2007 Hei Vito! Det var akkurat det legen min sa og.. jeg er nå 3 uker etter iKM, og fortsatt ikke TR. På torsdag skal jeg tilbake og få svar på alle blodprøvene, samt ta gyn undersøkelse... Håper bare TR kan komme, så vi får kommet oss over i ny pp. Rare greier, denne kroppen....;o(
Saltlakris Skrevet 27. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 27. august 2007 Hei, jeg fikk nå TR på fredag.. Endelig!! Har vært lang venting denne måneden, 15 dager over IKM. Håper dere andre også snart får en positiv test - eller tanta slik at neste prøveperiode snart kan begynne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå