Saltlakris Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg og samboeren min tok til på første prøveperiode forrige måned, og siste mens var 9 juli. Jeg har ikke gått på p-piller eller lignende på mange år, men brukt annen prevensjon. Har alltid hatt nogenlunde regelmessige sykluser, variert med et par dager fra eller til, normalt 30 dagers. Nå er jeg 11 dager over tiden, har tatt graviditetstester daglig, men alle er negative.. Jeg skjønner ingenting!! Kan jeg være gravid? Og hvorfor skal plutselig mensen utebli?? Det har aldri hent før.. Hva gjør jeg? Håper på svar!
Saltlakris Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Har prøvd både billigtester og clearblue.. Like negative alle sammen!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 I samme situasjon her....Biter negler, og planlegger å løpe innom et apotek på vei hjem fra jobb i ettermiddag. Testa i helga, men er usikker på hva de to testene egentlig viste (svaaaaaaake streker). Lurer på om jeg har mer enn sommerfugler i magen nå. Kommer ikke til å sove mye i natt før jeg tester i morgen tidlig!
Saltlakris Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Krysser fingrene for deg!! Lykke til!
jentahans Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 hmm. synst dette er rart. Vist du ikke får mensen eller positivt på en test så tror jeg at jeg hadde ringt en lege og spurt. Trener d mye eller har gått ned i vekt som kan gjøre mensen sen?
Saltlakris Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Nei, trener ikke noe særlig, og vekta er stabilt.. Bør vel kanskje ta en telefon til legen ja.. Takk for svar!
Lykke(lig) Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Hei Lillian123! jeg har samme "problem" sist mens 4.juli, bruker gjennomsnittsyklyser på 37 dager, er på den 47 dagen nå. får bare negative tester, var på legekontoret idag og tok graviditetstest med urin, den også negativ.. Slutta på nuvaring i desember, men har aldri hatt så sein syklus før. også rart siden vi er i vår 1 pp, og det er nå mensen er treg/borte.. Hva skal du gjøre?
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 hei igjen! Jeg klarte ikke holde meg, og tok en test etter at jeg kom hjem idag. For å være helt ærlig - det er ingen tvil om at jeg så et blått kryss rimelig raskt! Men er fortsatt usikker... lurer på om jeg kan ha gjort noe feil eller om det var feil på testen osv (ja, jeg vet at jeg er smånevrotisk av meg...) Spennende, spennende. Hadde en MA i juni, så jeg tør ikke slippe jubelen løs enda. Lykke til med deg!!!
anesam Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Jeg er også over tiden, ingen mens og negativ test. men vet at jeg testet seint positivt de andre gangene, så håper jo jeg er gravid! Skal teste igjen imorgen eller onsdag... klarer vel ikke vente til onsdag da men... Hadde en sa i juni.
anesam Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer lille baabaer!!! skjønner godt at du ikke jubler enda, hadde selv en sa i juni, og håper at det har klaffet nå. og at spiren sitter denne gangen! Lykke til! :-)
Lykke(lig) Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Hei anesam når hadde du ikm og hvor seint har du testa positivt før? Jeg er litt bekymra jeg.. har aldri opplevd å ha så lang syklus før.. (det kan jo være at jeg hadde lengere enn 37 dager denne måneden, men er jo på dag 47 nå..) Det er fint å få litt feedback fra dere som har opplevd å ha sent positive tester. Tenkte å høre med de på 1 trimester, men har lest der tidligere at det er noen som blir så irriterte når vi på bli gravid graver og spørr diverse spørsmål... de mener vi skal holde oss til vårt forum.
gleder.meg Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Jeg kjenner meg igjen i problemet.... Jeg er fem dager over gjennomsnitts-ikm. Tror vel ikke at det er noe i magen, men håpet er der helt til tanta kommer, ihvertfall når flere har opplevd å få sen positiv test:)
Lykke(lig) Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 ja jeg har det likt her.. men nå tror jeg at jeg har gått så mye over tida at det ikke går ann å være gravid og teste negativt. men man tenker jo, enn hvis?? hehe
anesam Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde ikm på lørdag. testa negativt igår. Men førstemann testa jeg positivt ca 1 uke etter ikm om jeg ikke husker helt feil. men 2 mann (som endte i sa) var jeg til legen nesten 1 uke over ikm for jeg fikk ikke utslag på qr testene jeg hadde..... så jeg håper enda!
Lykke(lig) Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 okei, ja det er vanskelig å vite hva som skjer med de her kroppene våre... tok legen gr prøve i urin eller blod da?
Saltlakris Skrevet 20. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. august 2007 Hei! Godt å høre at det ikke bare er meg dette gjelder.. Har vært testoman nå de siste dagene, håper jo veldig at den skal bli positiv.. Men, nei. Syntes også det er veldig rart siden det er i første pp, jeg hadde slått meg til ro med at det ikke hadde klaffet når jeg testet negativt ved IKM, men nå begynner jeg å håpe litt igjen.. Tenkte jeg skulle vente å se ut uken, og hvis den ikke er kommet innen torsdag eller fredag så tar jeg et legebesøk for å få tatt en blodprøve! Hva har du tenkt å gjøre? Krysser fingrene for oss begge!
Saltlakris Skrevet 20. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. august 2007 Takk for det, og gratulerer så mye!!!!! :) Så gøy!
anesam Skrevet 21. august 2007 #19 Skrevet 21. august 2007 hei! de tok testen i urin men meg..... Men jeg fikk mensen IDAG, så jeg går over i en ny pp... :-(
Lykke(lig) Skrevet 21. august 2007 #20 Skrevet 21. august 2007 anesam, det var typisk at tr kom.. du får ha lykke til i ny syklus! her venter jeg fortsatt på tr.. skal til legen imorgen..
Saltlakris Skrevet 21. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 21. august 2007 Får håpe du får gode nyheter hos legen i morgen da Vito! Ingen TR her heller foreløpig.. Begynner å bli litt småfrustrert!
Lykke(lig) Skrevet 21. august 2007 #22 Skrevet 21. august 2007 takk Lillian123:) Hadde vært artig med gode nyheter, men jeg tviler egentlig på det. nå er jeg bare skikkelig lei av at TR ikke kommer så jeg kan bynne på ny pp.. skjønner ikke hvorfor den begynner å være så ustabil akkurat denne måneden som er vår 1pp! arg.... riv meg laus...
Saltlakris Skrevet 22. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 22. august 2007 Hehe.. Nei, det kan du si.. Typisk det når man først har bestemt seg for å begynne å prøve, så skal syklusen klusse det til slik at det er enda vanskeligere å bli gravid!! Jeg hadde meg nettopp en tur til legen, tok graviditetstest med urin.. Negativ..!! Skjønner ingenting jeg! Får vel bare smøre seg med tålmodighet da! Hvordan gikk det med legebesøket ditt?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 22. august 2007 #24 Skrevet 22. august 2007 Jeg går igjennom det samme.. Er på dag 49, har en syklus på ca 43 dager.. ¨Så er ikke kjempe forsinka.. Har tatt tre negative tester (den ene hos legen), men fremdeles ikke noe tegn til tanta=) Håper det går bra for oss alle=)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #25 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde nesten 50 dagers syklus sist og pleier å ha 30 dager. Var hos gyn. på mandag for å ta celleprøve og nevnte det i samme slengen. Legen sa at det var sånt som kunne skje, men at det burde sjekkes nærmere hvis det gjentar seg ofte. Bare en gang var ikke noe å bry seg om. Hadde EL som vanlig denne gangen, så forsinkelser kan vel bare oppstå innimellom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå