Gjest Skrevet 20. august 2007 #26 Skrevet 20. august 2007 Urimelig. En master er peanøtter, både i omfang og dybde. Så med den minimale involveringa du ønsker av ham - i praksis en halv arbeidsdag en gang i uka - kan han neigu ikke klage.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #27 Skrevet 20. august 2007 Nå har jeg bedt om å ikke få flere svar.. Så du ikke det????? HI
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #29 Skrevet 20. august 2007 kan du ikke bare la være?? Er det så vanskelig for deg? HI
Willemo Skrevet 20. august 2007 #30 Skrevet 20. august 2007 Urimelig. Selv skal jeg igang med videreutdanningen og har planer om å jobbe halvt ved sida pluss ha god tid til ungene. Som bachelor student var det iallefall plenti tid til både litt jobbing og unger, alt handler om hvordan en organiserer dagen og lesinga si. Og uansett hvor hard masteren blir for mannen din, er jo det du spør han om, lite og ingenting av betydning.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #32 Skrevet 20. august 2007 Klarer tydeligvis ikke å lese du heller, Willemo..?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #34 Skrevet 20. august 2007 Vet ikke hvilken skole det er snakk om, men jeg fikk i alle fall ikke ta eksamen i noen fag hvis jeg skulle ha permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå