Gå til innhold

Hadde værtkoselig å treffe Ypperten her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut en film på YouTube med tittelen Yppert. Der skal du skrive Yppert med svart spritusj rundt navlen din.. Filmen skal gå hele tiden slik at jeg kan få bekreftelse på om at du ikke holder inn magen osv osv.:-)

Skrevet

M'm... Da blir jeg så fin! Med svart sprittusj over hele magen.... Da blir treneren min og kjæresten min og alle veldig glad! Ikke minst meg selv!

Det funker ikke altså, funker ikke...

Skrevet

Sorry. det gjør nok ikke det lille trille:-)

Skrevet

Så klart. Husk å skriv med svart sprittusj:-

Skrevet

Nei..., Det er ille nok at jeg frivillig tok en tatovering for noen år tilbake... Skriver ikke på meg med tusj... Du skal få se en annen... Så ja, eller nei...

Skrevet

Bruk nå teip å skriv nicket mitt da:-)

Skrevet

JEG tar ikke filmen nå da din gjøk=P JEg er jo syk tilogmed... Du skal få se en TIDLIGERE dansefilm... Men det er også noen andre som er med da... Den suger og, den er lagd og innøvd på under 1 time...... MEN, der ser du meg (klin lik Moskva Marit kan du tro...) Det er moren min;-)

Skrevet

Kort fortalt: Dårlige gener:-)

Skrevet

Jeg er faktisk veldig såret fordi du ikke vil se filmen jeg har lastet opp...... Da må jeg vel bare se meg nødt til å slette den igjen:(

Og nå så jeg på klokken at dne var veldig mye og, det betyr god natt....

Fortsatt såret, bare så du vet det...

Skrevet

Vil selvfølgelig se filmen din obsternasige unge:-) Bare kom med den når du har blitt glad igjen du:.-)

Skrevet

Du skal få se den imorgen vel.... Selv om den ikke er bra... Og er innøvd og koreografert på under 1 time... (en som slet så jææææææ med å skjønne hvordan man skulle gjøre noe enkelt....)

Men du skal få se den fordet.... Den er dedikert til deg...

Men du får ikke se før imorgen..... For da sender jeg deg PM så du skal få se......

Men først imorgen, for det er da jeg er glad igjen:(

Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...