dorull Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 ...bare for å målbinde deg, for en gangs skyld.... Mmmm, I'm gorgeous baby. Skal vi treffes?
Süsse Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg skal treffe Dr. Yppert snart, saa ligg unna
dorull Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Vi drar sammen Han er tøff bak en dataskjerm men ikke foran oss, superwomen hm? Hahaha.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Skal skampule han så han virkelig får se hva vi er gode for :-)
dorull Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Han kommer ikke til å få den opp så lekre vi er
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Hallo.. Dere kommer til å besvime av overraskelse mens sikkelet etter å sett drømmeprinsen renner som strie strømmer ned haka på dere:-) Dessuten så står den hele tiden.. noe som er mitt problem:-)
dorull Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 Ypperten: Jeg har hørt et fortreffelig ordtak som passer for deg: Tøff i kjeften, snar å spræng! Hehe....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Og det sier du som er så lekk at til og med nicket ditt er tatt etter ditt store forbruk av dopapir:-)
Diva Muffin Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror hun har tatt nicket etter onaniapparatet ditt, Dr. Yppert
Gjest Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Jeg må si meg enig i at jeg skulle gitt mye for en samtale med denne Ypperten....smiske smiske...ikke noe for meg men spor har du satt hos mange haha Kanskje delt et glass vin eller noe i lystig lag sammen med andre kranglere...kanskje ikke tøff nok jeg for dere men men bare noen tanker... signerer MED nick jeg...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 hehe. Tipper det er rene komplottet her inne. Dere prøver vel å få til en forsoning her tenker jeg:-) Planene er vel å arrangere en låvefest tenker jeg, så skal dere sjenke meg dritfull med hjelp av dop osv... Så kommer dere til å kle meg naken bare for å sjekk om det er sant at utstyret mitt er så stort som jeg har nevnt flere ganger, før dere avslutter med å gi meg skikkelig juling pga mine små uskyldige spydigheter her inne. Glemte selvfølgelig at dette blir filmet og blir lagt ut på you tube som offentlig gapestokk..hehe..
dorull Skrevet 20. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2007 Så så, in your dreams maybe Frem med grunkene, øverst på Grand Hotel, Etoille. Vi fortjener champis vet du. Og buksene dine, dem kommer du til å trygle om å ta av. Får du lov? Nope.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Haaaa... Glem det.. Buksene mine kommer jeg til å lime fast med lynlim og gaffateip!! Kan jo ikke kaste et kjøttstykke ut til den ville og sultne flokken her inne!!! kan jo risikere både kloremerker og at noen tar feil av en falukorv og utstyret mitt:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 Greit jeg skrev falukorv vennen, men det er helt andre ting vi snakker om her!! Du vil forså dette når du blir eldre:-) Viste jo ikke at du var glad i pølsemat!!!
Gjest Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 Spiser ikke svin vel, jeg er jo blitt muslim... Så date meg, det vil du ikke...? Du har jo ikke sett meg.... Tenk deg hva du kan gå glipp av?
dorull Skrevet 20. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 20. august 2007 Når jeg blir eldre? Jeg er 29. Deilig som dagen er lang baby, gaffateipen sprekker lett. Er du klar for Grand? Eller er du "snar å spræng"...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #20 Skrevet 20. august 2007 hehe.. date med deg? Må være toppen på tortur... For det første så har du opplyst hele Norge og dib om at du skal vente med sex til "etter ekteskapet" Altså... det blir ikke mye sex i det ekteskapet!!!! En seperasjon tar som regel 1 år, før skilsmissen er gyldig!!!!!!!!!!! Tror jeg ville dødd etter 2 dager i det ekteskapet:-)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #21 Skrevet 20. august 2007 Date med meg ja? Faen som du sårer meg.... For de første så gjelder sex etter ekteskapet kun når jeg skal gifte meg med Ali Hossain... Annet enn det er det bare en liten løgn jeg legger på meg... Sånn som alle kjendisene i Hollywood... Det høres bra ut å være prektig! Jeg mener selv at du burde huske at jeg sa at jeg var en notorisk peniskjenner!! Gifte oss skal vi da ikke... Vi skal på date! Ikke ha for høye forhåpninger... For du vet ikke hva du takker nei til?? Tror du jeg er en overvektig jente på 139 kilo og 180 høy med str. 44 i sko??
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #22 Skrevet 20. august 2007 Jeg snakket til nykonfirmanten her med tilnavnet "sikkel":-) Så du er kommet i den klimaktielle fasen av livet? hehe.. nei da.. Men angående Grand. Trodde det kun var impotente rikskjendiser som brukte det falleferdige hotellet i Oslo.. Nå vet jeg ikke hvilket klientell du vanker sammen med, men tror du sikter litt høyt når du påpeker at jeg "er snar å spræng":-)
dorull Skrevet 20. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 20. august 2007 Du har sikkert kuk men mangler baller. Dr Yppert=Mye prat og lite bandy. Nå forlater jeg deg til du trygler om å få meg tilbake, og du vil tenke på meg leeeenge ikveld ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #25 Skrevet 20. august 2007 Jeg har alt og resten av vedhenget også:-) Savner? En notorisk skjørtejeger som meg savner vel ingen.... Får altid det jeg peker på uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå