*Jente06*gutt08* Skrevet 19. august 2007 #26 Skrevet 19. august 2007 Veldig mye rosa, hvit og litt brunt:) Men stor sett alt som ser behagelig og deiligt å gå i:) Handler ikke så mye selv, får veldig mye av familien enda, og tulla er snart 1,5 år....men første er første barnebarnet
Gjest Skrevet 19. august 2007 #27 Skrevet 19. august 2007 Gutten på nesten 4 har omtrent bare jeans i forskjellige former og farger, og kule topper, verken søt eller røff stil, men nok mest røff :-) Noen hodeskaller, men også mye skjorter med t-skjorte utenpå, gensere med kule trykk og litt kule belter og sånn..! Går sjelden til aldri i joggebukse og er også blitt veldig opptatt av hva han skal ha på seg, så jeg får ikke bestemme så mye lenger, hehe..! Jenta på 14 mnd - Mye rosa, hvitt, beige, rødt, men ALDRI Disney-trykk e.l.! Haaater sånne sukkersøte klær, hun har veldig klassiske klær, men lite joggedresser, hettegensere og sånn, mest strikkejakker, "blusetopper", tights, jeans... Og veldig praktiske klær, ikke fjollete kjoler, skjørt, stive plagg eller mye blonder og sånn tull..! Pene, klassiske klær ala Ralph Lauren, Benetton og sånn..! En del striper :-)
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 19. august 2007 #29 Skrevet 19. august 2007 Her er det helst bare rosa og brunt, liker disney figurer, verdens sterkeste bjørn, og hello kitty... Liker ikke prikker og veldig mønstrete klær...
Den lille prinsesse Skrevet 19. august 2007 #30 Skrevet 19. august 2007 Til dagligdagsen/barnehagen har snuppa MANGE Hello Kitty gensere...mamma´n hennes, altså meg, elsker den katten. Disse kombineres med jeans. Men det er vel den eneste figuren hun har på klær, liker ikke Disney og slikt jeg heller. Ellers har hun også endel joggebukser og myke bukser som blir brukt under regntøy blant annet. Går da med stilig joggesko fra Nike eller Adidas. Eller de søte blinkeskoene pappa´n måtte ha =) Utenom barnehagen går det mye i klær fra Mexx og kjoler pluss pensko.
Mamma2OO5 Skrevet 19. august 2007 #31 Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker klær som er gode å ha på. Styrer unna svarte gensere og alt med dødningshoder, spiderman, supermann osv.. Kan kanskje strekke meg til Snoopy. Jeg har klær han kler. Han har et par jeans, men de har jeg kun på om jeg er ganske sikker på at det ikke kommer til å regne den dagen. Eller om vi er hjemme. Akkurat nå prøver jeg å ikke kjøpe nye klær før de han har er for små.. det er vanskelig det!!!!!! Liker veldig godt cordfløyelsbukser, bukser uten fòr, lin/bomullsbukser og joggebukser som ikke er for stramme i strikken nederst. Tror ikke vi har noen "stil" jeg...) Litt av hvert og så synes jeg det er ålreit å kjøpe inn sånn at man kombinere de fleste klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå