Gå til innhold

Hvilken kles-stil har dere på ungen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jenta, har hun som oftest på rosa og blomster og søte klær med bambi, ole brum o.l.? Eller kler du på henne rødt/svart/marine osv og har en litt røffere stil?

Og på gutten.. lyseblått og klær med sånn søtt motiv, som biler og tog, bamser o.l, og joggebukse? Eller har du på han dongeribukse, svarte klær med hodeskaller o.l? Altså søt stil, eller røff stil?

Just wondering :-)

(mine barn har en lett blanding. Har litt av hvert til de.. alt etter som humøret når jeg shopper.. he, he!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt: søt, komfortabel stil :o)

Skrevet

Lett blanding her også:)

Kjøper det jeg liker.

Skrevet

Så lite rosa som mulig, blomster er ok enkelte ganger, aldri ALDRI Disney-figurer eller andre tegneseriegreier. Rødt, lilla, brunt, grønt...mye fine farger som ikke er rosa, heldigvis :P

Skrevet

Gutt..

Han har for det meste på behagelige klær som body og joggebukse.. Har faktisk ikke olabukse i den str han bruker nå.. Er litt både og..

Skrevet

Styrer unna sjørøverflagg og hodeskaller. Ellers er det behagelig og det som er rent

Skrevet

Litt blanding av søtt og røff!! Aldri dødningshoder, spiderman etc.

Skrevet

goood blanding på gutten min :)

han har selebukser, joggebukser, marineklær. alle slags farger og motiver :) har mye brukt tøy da, så kommer jo også litt an på hvem som har kjøpt det forskjellige...

personlig liker jeg best lyse klær som ser komfortable ut, og som er lette å bevege seg i... (11 mnd, så han holder fremdeles på med krabbingen, og prøver å lære seg å gå med støtte)

Skrevet

her går det i mye rosa og brunt..digger den kombinasjonen

eller er jeg veldig glad i RENE klær..altså uten mye blomster..motiver osv..har noe med bambi på men det er fordi jeg er så glad i bambi hehe

Skrevet

God blanding. Lite søtt og nusselig, mer tøffe dongeribukser, hettejakker, tøffe gensere. Bruker mye brunt, grønt, oransje og rosa.

Ser absolutt ut som ei jente, altså:)

Skrevet

Søtt, men ikke bare rosa, selv om mye er rosa da. :o)

Ellers setter jeg komfort høyt og føler ikke jeg kan si at barna mine har en spesiell klesstil enda. ;o)

Skrevet

Carnivale: hva er galt med rosa???

Heheh. se nick...

Skrevet

søtt eller tøft...på jenta. gjerne jeans. bruker mest nøytrale farger på henne, mye hvit! har noen kosebukser, men klarer ikke snoppy, hello kitty osv...

Skrevet

å glemte å si at hun bruker lite mønstrete klær.

Skrevet

Rosa er greit nok det altså, men ikke BARE rosa :P

Skrevet

Litt forskjellig egentlig,, er veldig glad i syd europeiske look :) med hvit rund krage, strikket cardigan o.l. Liker ikke klær med trykk, disney figurer o.l. liker jeg IKKE, ei heller naglebelter og dødningshoder på små barn, synes det er grusomt.. Men tuppa har fått endel jeans nå som hun har blitt eldre + litt tøffe topper og hettejakker, converse sko o.l. Kommer litt ann på dagsformen min og hva vi skal :) ikke like praktisk med pen genser og lys beige bukse i sandkassen hehe.. Erd et en ting jeg alltid ser på så er det komforten, hun har bare klær i deilige materialer og i passe str.

Skrevet

Jeg er glad i farger, så særlig jenta mi har masse fargerike klær.

Junior går stort sett i dongeribukse og t-skjorte eller genser med farge (jeg er ikke glad i beige, eller duse farger).

Han får ikke gå med dødningehoder på klærne, det liker ikke mora :)

Tuppa har lite søtt, hun har heller fine klær, ikke tøffe eller røffe.

Skrevet

Haha, stil?!?! Jeg kjører ren preppy chic på henne. Med perleøredobber og blekrosa polo. Og en Burberry på armen.

Neida.

Jeg har en eneste stil-policy. Ikke for nusselig, ingen volanger og helst ikke alt i kvalmende rosa. Jeg er nok litt svak for mye av det som finnes på Lindex nå, med sopp og ugle-motiv. Og siden mammaen er rockebærte har hun selvsagt smekke med gitar på!

Skrevet

Gutt har jeg.

Jeg saboterer følgende av prinsipp (prinsippet er at det er så forferderlig stygt at jeg ikke klarer det):

-marinefargede klær

-lyseblå klær

-kamuflasjeklær

-rosa klær

-disneymønstrede klær

He he:)

Så det han får er pene og varme farger, f.eks. grønt, brunt, rødt, gult. Olabukser er helt ok, men foretrekker cordfløyel. Striper er greit. Han ser ganske så fin ut, men det har ikke noe med klærne å gjøre:)

Skrevet

Ja, de uglene er såååå fine! :) woho-woho

Skrevet

Jente: Hun bestemmer selv, så det er sukkersøtt rosa... *sukk*

Gutt: For det meste komfortable klær for en liten kropp, men gjerne dongeribukser, genser med v-hals og skjort innafor. Da er han både søt og tøff! ;-)

Skrevet

Kler jenta mi ganske praktisk, mange farger...lett blanding. Liker ikke når de små blir kledt i 'voksen' klær, dvs. små topper, miniskjørt, kjoler som ser damete ut. La de få være små så lenge de er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...