meg & to små vampyrer Skrevet 19. august 2007 #26 Skrevet 19. august 2007 nei, og hvorfor skulle du gjort det når dere begge er mennesker:)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 #27 Skrevet 19. august 2007 hahaha kjakan... den var bra da. men tror kansje eg kan si min søn ner en slags hund? nå ligg han på golvet her å skit, å rulle rundt i hele stua, å eg sir "jonah, ikek rulel til ovn, den er varm" å "nei" å alt mulig, å ingen reaksjon... men så plystre eg litt på han, å han høre etter med en gang!! å når han spis, å ikek vil gape opp, å eg plystre litt, så gape han!! kansje hans første ord vil bli voff?
kajak&Daniel Skrevet 19. august 2007 #28 Skrevet 19. august 2007 Hehe.. Ja, de er jo litt som hunder i begynnelsen.. Isteden for voff er det dada.. Burde vel kanskje si "på plass" i steden for "kom her".. hehe.. neida.. men gleder meg til man kan kommunisere litt bedre med de!:-)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 #29 Skrevet 19. august 2007 ja, å enda er din eldre enn min da er bare så glad mini fant ut emd den rullinga da, han bare lå der i nesten 8 mnd... uten å bevege seg noe særlig da.. så no er det jo skikkelig liv i han!! :) å bable som bare det, å sier "hei" hele tiden!! :) så gøy! men ble jo ikek voff da...
Gjest ->>- Skrevet 19. august 2007 #30 Skrevet 19. august 2007 Dersom du i fulle alvor mener at "det finnes forskjellige mennesketyper, sortert bl.a etter hudfarge, og det kan gå galt om man blander dem" - så ja: du er rasist.
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. august 2007 #31 Skrevet 19. august 2007 Hehe jeg hadde nok vært en CHIHUAHUA !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå