Karomamma Skrevet 20. august 2007 #26 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer så masse, FRU dritgrei!!! Det kan så fort gå godt, vettu Nå må du og den andre brura bare finne en lur måte å dele bildene med oss andre på...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #27 Skrevet 20. august 2007 Kjære FRU Dritgrei! Gratulerer som nygift. Regner med du har blitt gjenforent med din kjære EKTEMANN nå:-) Så flott at dagen ble perfekt! Det ordner seg for snille piker vet du:-) Vil gjerne se bilder av både bruden og kaken! Kos dere nå i gode og onde dager........ Satser på det blir flest gode!
Mamman til M&E Skrevet 20. august 2007 #28 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer så mye! :-) Gleder meg til det blir min tur :-)
Trollmora Skrevet 21. august 2007 #29 Skrevet 21. august 2007 Gartulerer sååååååå mye fru dritgrei! Nå har du jo kommet hjem til mannen i ditt liv og kan kose deg masse som nygift! Og selvfølgelig var du den nydeligste, peneste, vakreste! Skulle da bare mangle. Finn en lur måte å dele bildene av brura, frisyren, kaka og alt det andre på! Håper å få se et utvalg av både dine og Snulders lykkelige øyeblikk )
Urtete Skrevet 21. august 2007 #30 Skrevet 21. august 2007 GRATULERER lille venn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mine tanker var hos deg på lørdag! Så fint at du fikk et bryllup som ble akkurat så flott som du drømte om! Hurra for deg og dritgreimannen!!:-) Håper vi får smugtitte litt på kjole og kake (!!) og alt.. Pliiiis da!?!?!!? Kjempeklem fra
Travelmor Skrevet 21. august 2007 #31 Skrevet 21. august 2007 Så nå er du Fru dritgrei hei hei! Gratulerer så mye! Veldig kjekt at alt gikk bra og at du sitter igjen med masse gode følelser. De er gode å ta fram i dag, i morgen, om ett år, ti år og når du blir gammel.
trøndermamma Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Ååå, jeg og vil bli gift! *litt misunnelig* Gratulerer så mye, så fint å høre at den store dagen virkelig ble DEN STORE DAGEN med store bokstaver! Så fint og godt å tenke tilbake på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå