Gå til innhold

Nå er jeg jo gift plutselig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også så fint som det var.... hjelpe meg, man kan faktisk ikke forberedes på hva som foregår inni en på en sånn dag... SHIT Kvirrevitt... det var slitsomt ha ha ha a... jeg har vel ikke grått så mye på en dag før... i alle fall ikke av glede og rørtingsfølelser...

Han var så pen, han er så pen, men åhh i går.... fine fine mannen... og jeg, jeg var den aller peneste! Rart for fader heller jeg pleier da ikke å føle meg så fin - I går var jeg faktisk penest av alle! ha ha ha... jeg ler, det var en deilig følelse!!!! kan anbefales!

talene (phantomet ble referert til i brudgommens tale til bruden... he he he he - også på min bekostning da gitt...), sangene, ungene, alle menneskene, all maten, stemningen, lyden .... så fint det var!

Vi lagde en bryllupsdag, og det fungerte som vi ville at det skulle... det er ulig avslutningen ble litt rar, noen har sagt det, men det vet ikke vi noe om for da var ikke vi der...

Vielsen er det fineste jeg har vært med på, rart å være midt i sentrum av alt det vakre som skjer... det er helt sprøtt, akkurat nå så sitter jeg med to tanker i hodet.... 1, litt usikker på om jeg faktisk nå har opplevd den dagen jeg har planlagt så lenge - 2, så rørt, så følelsesladet, og glad.

Jeg har faktsik enda en følelse, for ... ha ha ha jeg strarter min karriere som gift med tittelen gressenke. det ler jeg av, men akk så ensomt og trist det er... heldigvis har jeg ungene! Vi er nemlig på hotell på gardermoen og skal fly hjem i morgen tidlig tidlig... dritgreipappan kjører bilen med alle gavene hjem... også har jeg ikke lader til mobilen... det er litt drit kjenner jeg.

Ellers er det så fint å faktisk være gift, det betyr mye for meg kjenner jeg, det er stort og sterkt og vakkert. Jeg spyr av meg selv og min sentimentalitet, men jeg mener det... åhh så deilig det er, og så deilig dagen i går var!!!!

Hurra meg rundt og god jul! Nå er vi gift! Nå er vi rett og slett herr og fru.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og KAKA!!!! Den fineste kaka, den fikk sin egen lille tale den - den måtte jo presenteres på ordentlig, og den bøle godt tatt imot!!! gode gode kaka!

fine fine fien, sprøe kaka!!

TUSEN TAKK dailis og phantomet, for at dere fiksa det der for meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

gratulerer kjære,kjære dritgrei!!!!!

så fint du skriver.det oser ut av deg at du har gifta deg med mannen i ditt liv ;o)

er vel ennå i drømmemodus?

kjipt å glemme ladder ja.men i mårra,da møter du han igjen =)

kos deg på hotell,med unger å det hele.

klem fra meg =)

Skrevet

kan du se at jeg er glad altså??

ha ha ha.... jeg er det! Du vant en monopolmillion!!

:-)

Skrevet

vant jeg ???? hurraaaaa,trengte den millionen ;o)

ja,jeg ser strålene helt hit jeg.du skinner så mye at til å med skrifta er gyllen ;O)

=0)

Skrevet

Hei hei FRU DRITGREI !!!!!!!!!!!!!

Gatulerer so mykje med gårsdagen, kos deg på Gardemoen!

-som best du kan, har nok mykje som svirrer rundt oppi der idag vil eg tru!

er so glad for dokke! c",)

Skrevet

Kjære du flotte, greie, fru Finesen!

Du var ikke bare peneset, du var direkte vakker! For jeg har nemlig fått smugtittet på bildene til Phantommannen ;-) Og du var strålende vakker, Dritgreimannen var både barsk og flott, ungene skjønne, kjolen en drøm - og ja kaka var den tøffeste jeg har sett ;-)))

Hipp, hipp hurra for dere! Kos deg med følelsen av å være gift. Det er en god, varm og fin følelse som skal nytes! Og tenk hvor deilig det blir å få møte igjen mannen i ditt liv i morgen ;-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg blir rørt av å lese det du skriver, lykken skinner igjennom skjermen her. Kjenner igjen følelsen fra oktober i fjor... Tenk alt du har tenkt, planlagt, gledet deg til og bekymret deg for. Og så blir det enda bedre enn du hadde drømt om. Det skal jeg bare si at det er jeg helt sikker på at du har fortjent. Alt ordner seg for snille jenter og noen ganger er verden faktisk rettferdig. Håper du legger ut noen bilder på dine sider her inne, men skjønner hvis du ikke vil vise nesa di til alle. I så tilfelle ønsker jeg meg en mail med i hvert fall et bilde :-)

Hvordan ble kaka til slutt da? Lignet den på den fargerike du drømte om for noen uker siden?

Jeg skjønner at det er litt tomt å være uten mann akkurat i dag, men morgendagen blir jo desto bedre da. Nyt sentimentaliteten og det at dere har sagt ja til hverandre og kjærligheten. Det er ikke en klisjé, det er nytt for deg, vakkert for dere og vakkert for meg som sitter her ved skjermen og blir smittet av gleden din. Gratulerer igjen!

Skrevet

Gratulerer som nygift =o)

Love is in the air, og bra er det!! =O)

Skrevet

tenk at du har fått se bilder allerede... heldiggris! Jeg vil også se på bilder... nå... men det er vel en mening med det, for hadde jeg hatt bilder her nå så hadde jeg vel bare grått og grått....

nå kan jeg heller sitte her å snakke litt med dere!

haha... jeg er gift jeg, det er vel stilig vel... også før jeg fylte tredve til og med.

Skrevet

Jepp, ingen grunn til pepperbøsse til den damen, nei ;-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllup og ny status som frue! Høres helt fantastisk ut, og håper du fortsetter å sveve i skyer en stund til. Det tar tid å fordøye alle inntrykkene fra en slik stor dag, og man skal også gi det tid. Hadde vært morsomt å se bilder, hvis du vil legge ut noen.

Skrevet

Herlig herlig herlig!!!

Tenk det da, FRU dritgrei, det er saker altså:-))

Herlig å høre at alt ble akkurat som du drømte om og at du nøt dagen og oppmerksomheten:-)

Idag er den første dagen som frue, rart å feire den alene ja, men du har resten av livet å feire det på og det er også HERLIG:-)

Kos deg og nyt det:-))

Klem fra

Skrevet

fint å snakke med deg midt i brudedusjen klatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

I like måte frue:-)

Måtte bare høre stemmen din og ønske deg lykke til på den store dagen:-)))

Skrevet

og du hadde rett... de ventet på meg - ha ha hva anna kunne de gjøre??

sjampis og fine folk og blide forlovere og en nydelig frisør, som lagde verdens fineste sveis!

åååååååååååååååååå så fin så fin jeg ble på håret!

Skrevet

Gleder meg til å se bilder:-))

Skrevet

Fru Dritgrei!

Ble glad av å lese innlegget ditt. Så flott at alt var vellykket:)

At du var vakrest på festen, det var jeg jo overbevist om. Så bra at du følte det samme:)

Hjertelig til lykke med giftemålet og velkommen i frue klubben. Det tar vel en stund til du når opp i frustrerte fruer klubben he he..

Skrevet

Får alle sammen se bilde???

:o))

Skrevet

Gratulerer så mye:):):)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Håper dere får mange, mange morsomme, spennende, diskusjonsfylte og opplevelsesrike år sammen!

Stor klem!!

Skrevet

Mange gratulasjoner, og lykke til på ferden:-))))))))))))

Skrevet

GRATULERER Småen!!! Selvfølgelig var du nydligere enn nydligst!!! Den eneste som tvilte var jo du!!! Og jammen er det godt å ta litt feil av og til ikke sant!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...