Gå til innhold

Hvor ofte...? Trenger mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gjennomsnitt kanskje en gang i måneden.

Noen perioder ofter, andre perioder sjeldnere.

Er også ute på andre ting, som ikke nødvendigvis er øl.

Jeg selv er fast ute hver torsdag kveld, men aldri med alkohol da :) Er bare en sosial greie, og er hjemme kl. 23. Er sent nok midt i uka.

Og den kvelden er faktisk veldig god, både for meg, han og barn vil jeg tro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir kanskje 6 ganger i året, men da er det gjerne innregnet de gangene han blir invitert ut på jobben. Julbord ikke iregnet for da pleier vi å bli invitert begge to. Sen så er han vel på et par helgeturer selv hvert år(fotball) Det er så sjelden han gjør noe alene synes jeg, så jeg tror jeg har nektet han en eneste gang(han spør alltid om det går greit) Og det var en sån helgetur. Men akkurat da hadde han vært på så mye jobbreiser at jeg ville ha han hjemme.

Går enda mer sjelden ut en han, men aldri at han sier at det ikke passer om jeg spør=)

Skrevet

Hadde det vært opp til meg som bestemte, så hadde svaret vært aldri!

Jeg er i grunnen ikke avholds sånn, men jeg har blitt det med åra. På mine "gamle" dager, så blir jeg bare dårlig når jeg drikker. Så da lar jeg det heller være. Og jeg har ingen problemer med det. Koser meg like mye uten alkohol!

Jeg synes mannen min drikker for mye. Ikke det at han blir full hver gang... Men jeg ser lissom ikke hensikte i å alltid må ha en øl hver gang det er fotballkamper eller noe.

Har sagt til han at det må da kunne gå ann og gå på puben og se fotball UTEN å ta seg øl også, men det gjør det visst ikke...

Akkurat som han ikke kan kose seg uten å ha en øl lissom. Jeg er så lei det der!

Det er ikke ofte han går ut, så jeg unner han jo det. Men er det om å gjør og komme full hjem da??!!

Et eks: i går gikk han en tur ut. Jeg sa det var greit, men minte han på at det var hans tur til å stå opp i da.

Men det var nok fort glemt fra hans side.

Enden på visa, var at jeg måtte opp tidlig i dag (også!) for han hørte jo ikke når lillegutt våkna.

Ååååååå!!!!!

Hmmm, ikke meninga og klage så fælt. Men jeg bare måtte få ut litt agresjon.....

Er nok like frustrert som deg Fru Strert, til tider :)

Skrevet

Min mann er ute "når det passer seg sånn", det vil si når det skjer noe han har lyst til å være med på. Jeg synes det er ok at vi har en kveld i uken for oss selv, men som regel er han kanskje ute 2 ganger i måneden og jeg noe tilsvarende. Med "ute" mener jeg å dra ut med/til venner med eller uten litt alkohol, ikke noe flatfyll. Jenta vår er 10 måneder og jeg synes det er riktig og viktig at vi ikke "bare" er en barnefamilie som skal snakke om grøt og se på Dagsrevyen. Er man ung når man får barn, kan ikke livet stoppe helt opp, og man trenger å se andre mennesker for å få litt annen input. Selv synes jeg både han og jeg har mer overskudd til babyen hvis vi får litt egentid også.

Men hvis han skal ut med venner er det imidlertid på sin plass at du får tid til å gjøre noe du har lyst til omtrent like ofte som ham. Det er ikke rettferdig hvis bare han får "barnefri"!

Skrevet

kommer dette to ganger nå?

hmm..litt problemer her..

jaja..

så og si aldri,når sambo er hjemme vil han være sammen med meg siden han ikke er så ofte hjemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...