Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 18. august 2007 Av noen merkelig grunn syntes jeg faktisk at ks mitt var verre en dette, og nå på dag 4 er det ryggen som har dt værst ikke magen. Dette pga at jeg ikke klarer å rette meg opp enda. Men men. Med blodslit mener jeg at dt koster og endre kosthold og holde seg hard for alle fristelser du vet ikke gjør deg godt. Jeg har måttet ofre en del får å nå et mål. 18 kilo på ca 8-9 mnd sier seg selv inneholder en del oppofringer og hodet gjennomgår også en prosess for å innse at det liv du levde før kan du ikke gå tilbake til igjen. Mao. man MÅ jobbe hardt for å få til en varig forandring for å nå sine mål.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #27 Skrevet 19. august 2007 kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for det? eller kanskje du fikk det dekket?
lilja70 Skrevet 19. august 2007 #28 Skrevet 19. august 2007 Gratulerer! Sikker på du er flott, men det har du jo alltid vært! ;-) Klem,
Cat.68 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 19. august 2007 Jeg fikk det dekket så det kostet meg ikke noenting, men ellers koster vel en slik operasjon ca 35- 40.000 kr
Gjest Skrevet 19. august 2007 #30 Skrevet 19. august 2007 Så bra for deg Cat! Godt at det gikk bra, og du ble fornøyd! Sitter og slikker sår etter et inngrep selv om dagen, så jeg kan sympatisere Forøvrig ryggen det går mest utover for min del også. Men det går seg jo til! Kos deg med magen og kjoler! -klem
Gjest Skrevet 19. august 2007 #34 Skrevet 19. august 2007 Det er plass til masse meldinger i innboksen min! Helt greit å ta private spørsmål på privaten:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #36 Skrevet 19. august 2007 Og det synes jeg faktisk er helt greit at jeg får, når du vil vite ting om meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå