Cat.68 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Kan ikke se meg mett på den. "sukk" Prøvde en masse gamle kjoler igår kveld og måtte gråte en skvett. Det er mange, mange år siden jeg hatt en kjole på meg og følt meg vel. Er så glad for at jeg gjorde dette og fikk gjennomført bukplastikk.
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så flott!:-) Jeg har et søskenbarn som fikk gjennomført det etter en tvillingfødsel. Hun ble også veldig fornøyd. Grattis med ny mage, og foråpentligvis bedre selvtillit!:-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Åh, der var du ja. Lurte på hvordan du hadde det. Så bra du ble fornøyd. Nå blir den jo bare finere og finere fremover. Lykke til videre!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 grattis da og kos deg med det fine resultatet.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer, Cat! Har du vondt etter operasjonen, eller? Og fremfor alt - vil vi kjenne deg igjen neste gang vi skal treffes i dølgsmål i et lugubert ølhull?
KaMa Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Grattis, grattis. Etter år med naziholdninger ang inngrep i naturens naturlige gang, er jeg mykgjort og syns egentlig det er litt forståelig med slike inngrep. Kan ha noe med min egen mage å gjøre, eller rett og slett at man har blitt eldre. Uansett, fint du har fått deg en mage du er glad i. :-)
KariMari Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Åååå, så gøy å høre da Cat:-) Mange gratulasjoner fra meg!
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Så fint, Cat. :-) Jeg har en mamma som drømmer om det samme, etter å ha hatt tre keisersnitt...!
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2007 Ja det er en del vondt, kroppen har jo fått en solid omgang juling,men det er heller ikke så ille som jeg forestilte meg at det skulle være. Nå på dag 3 etter operasjonen er det faktisk verre med smertene i ryggen (fordi jeg ikke kan rette meg opp) en i selve magen. Men resultatet gjør at det er verdt det, absolutt verdt det, og jada du vil kjenne meg igjen, om ikke annet i kjeften ;o))
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2007 Altså denne magen kommer ikke uten blodslit. Jeg har måttet slanke meg mye og jeg har virkelig kjempet for å komme dit hen at en slik operasjon ble mulig. Men når man har så mye løshud at trening ikke er et alternativ for å få det bort, så er kirurgi virkelig tingen ,og nå merker jeg jo hvor stor forskjell det kan gjøre for en person.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Jeg vurderte lenge om jeg skulle åpne dette innlegget eller ikke, siden sjalusien river i meg, men jeg kom frem til at jeg unner deg magen din, selv om jeg kunne grått blod for å være i dine sko akkurat nå! ;-) Slit'an med magen din, Cat! Du har hatt en lang vei å gå før du "fikk" den og nå får du vrikke deg frem i bikini neste sommer, ta et ekstra vrikk for meg, burkadamen;-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Flott at du ble fornøyd med operasjonen, Cat!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Klemme og kysse.... Gruppeklem...ALLE sammen klemmer hverandre... Tenne lys også, for magen!! Gulpe.....
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2007 Hehe, ikke la sjalusien kvele deg med oppkast da. Vil du ha en bøtte?? ;o))
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Neida, det er bra du liker magen din! Men dette ble bare så altfor mye kos inne på kranglesiden. Måtte bare bryte inn i den "herlige" rekken....:-)
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. august 2007 Du vet at enkelte ganger så finner vi hverandre vi som faktisk liker hverandre her inne også. Det er LOV å være vennlig her også enkelte ganger. ;o))
Libido- Skrevet 18. august 2007 #18 Skrevet 18. august 2007 hahahaha tenn et lys for magen, den var jaggu meg god ;-)
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2007 HehHeh, dere kan putte det i den nye navlen min,..... *kniiis*
Libido- Skrevet 18. august 2007 #20 Skrevet 18. august 2007 nei nei ikke plass til mye der nu. Vi setter heller noen svære kubelys ned i navlen til annie, er jo masse herlig deig til å støtte opp ;-)
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. august 2007 Ja det paser nok bedre. Blir litt spinkelt det lyset som passer navlen min nå, blir ikke mye til lysshow det nei ;o))
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #22 Skrevet 18. august 2007 Kubelys...? Paser bedre...? Si meg en ting, tror dere at dere veier mindre hvis dere bruker mindre mengde bokstaver?? Hihihihih, nå var jeg morsom IGJEN!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #23 Skrevet 18. august 2007 Skammelig forbilde for barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. august 2007 #25 Skrevet 18. august 2007 Jeg er glad du er glad for magen din jeg!! Selv hadde jeg et helvete med å få såret etter ks med å gro pga overhenget. Men jeg syntes ks var så vondt så jeg tror neppe jeg tør søke om å få fikset magen selv om jeg ønsker meg det. (forresten skriver du over her at du har hatt et blodslit for å få den operasjonen iom at du måtte slanke deg.. =oP)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå