Gå til innhold

Til deres som desverre har mistet deres ufødte barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stiller meg bak HI på denne..

Det er ikke gøy å lese om aborter ol her inne når man er kommet så langt som 12+ uker på vei. Hvis man har hatt en slik opplevelse som Hønemor har (jeg kjenner ikke hstorien din, er ny her inne, og har ikke et direkte ønske om å finne ut av denn heller siden jeg blir lett engstelig, så ikke ta dette personlig..) så skjønner jeg at man har lyst til å dele sorgen med noen, men da kan man legge inn innlegg på på det forumet som passer bedre, og heller legge en link inn hit eller skrive her inne at man har lagt inn ny tråd. Det kommer hele tiden nye folk inn på 2 trimester, og mange av de som var her inne og som kjenner hennes historie er jo kanskje gått videre til 3 trim.

uansett. Føler med dere som har mistet, men trodde det skulle bli bedre her inne i forhold til 1ste trimester der alle snakker om blødninger og MA/SA hele tiden:/

Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg holder meg bevisst unna slike innlegg. og det er for det første at jeg ikke kjenner personene og slike innlegg mener jeg er ganske så private jeg som gravid har ikke godt av å lese slike innlegg,

Jeg er enig med trådinnlegger at de som desværre har mistet bør skrive dette personlig til de som de kjenner og evnt. poste de i eget fora for de som har mistet.

Skrevet

Jeg trodde vi gjorde oss ferdige med denne diskusjonen på 1.tri,jeg.

Da kom jeg med en lang utblåsning,det orker jeg ikke nå! Dersom dere sarte sjeler ikke tåler å få virkeligheten slengt i tryne,så får dere lulle dere inn i rosa tyll og bobleplast,og lukke øynene for resten av verden som foregår rett foran nesa på dere! Tenk at dere som er så heldige å ha friske babyer i magene deres,kan være så ufølsomme og hjerterå mot noen som nettopp har mistet babyen sin!

Drit å dra!

Skrevet

Synes at de som har mistet kan få legge ut innlegg her,har selv mistet i en MA,oppdaget i uke 12,døde i uke 9 og da la jeg inn mange innlegg på 1 trimester,hadde det skjedd mens jeg var i 2 trimester så hadde jeg ikke nølt med å legge det ut her. Det er jo frivillig å lese innleggene og så lenge det kommer frem av overskriften hva det handler om så er det jo enkelt å se hva det handler om.

Den ENESTE som har rett til å fjerne upassende innlegg her inne på BIM er faktisk moderator så er det noen som har problemer med slike innlegg så send ett tips til henne,men er veldig tvilsomt om hun er enig med dere.

Nei her er slike innlegg velkommen for min del ivertfall. Slike historier er selvfølgelig trist å lese men det gjør til at jeg blir enda mer klar over hvor heldig jeg faktisk er.

Skrevet

Ville bare tiføye at det er ikke alle innlegg her inne som jeg heller ikke synes passer her og det er de som er bare ment for å såre noen med vilje,men legger ikke inn ett innlegg med klage på de for det. Som regel er disse skrevet av anonym. HI sikter sikkert til hønemor og hun la ikke inn innlegget sitt for å såre noen med vilje.

Stå på hønemor og ikke la deg diktere av de som ikke synes noe om innleggene dine. Men skjønner at det er sårende for deg å lese sånt. Det er jo det siste du trenger nå.

Skrevet

alle må kunne skrive akkurat det de ønsker, det er vel det som er vitsen.

å dere som blir mer nervøse når dere leser om de som mister,

hvorfor ikke snu fokuset.

det finnes statistikker for hvor mange som mister,

så når dere leser om noen som mister så minsker faktisk sjansen for at dere selv skal miste. er ikke sånn at om en mister så mister alle som får høre om det.

selvfølgelig er vi alle nervøse og tenker tanken om at det kan skje oss,

men som legen sa til meg da jeg var på første kontroll-

det går oftest bra det her

Skrevet

jeg har ingen problemer med at de skriver at de har mistet her inne.de har jo kommet nokså langt på vei i svangerskapet i 2 trimester og vil jo fortelle andre de kjenner her inne hva som skjer.jeg har selv mistet 3 ganger og er nå gravid for 5 gang og er 22 uker på veg.hadde jeg mistet mitt barn nå hadde jeg også sagt fra her inne.

så etter min mening så bør folk få lov til og skrive hva de vil.

og når det gjelder HØNEMOR så har hun lov og skrive hva hun vil.jeg føler skikkelig med henne og får tårer i øynene når jeg leser hennes innlegg og ser på bildene hennes.jeg vet hva det er og miste selv men ikke hvordan det er når en er kommet så langt....jeg synes det er ufattelig trist.

men som jeg har sagt til meg selcv de gangene det har gått galt med meg så har jeg tenkt at noe har vært galt med babyen min og derfor har naturen gjort sitt.så er det bare og komme over dette og prøve på ny.noe mere er det ikke og gjøre.men en plass må folk få litt trøst og er det her inne det føler de får den trøsta så må de søren meg få lov til det......

alle vet det er en risk med svangerskap til uke 12...men når man snakker om uke 20-30 er sjangsene veldig små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...